Overzicht ICSI/IVF

Nou zeg, is hier idd rustig geweest, vast door het prachtige weer. Dat is helaas weer over, voor de hele week regen voorspeld...............

Lieverd, wat spannend weer, fijn dat het er goed uitziet allemaal......maandag ws een terugplaatsing van een eskimootje.........spannend hoor! En dan een weekje vakantie, heerlijk voor jullie!
Ik ga weer een kaarsje branden voor jullie..........zal toch eens moeten gaan helpen......
Hier alles prima, meisje groeit nog steeds als kool, is gewoon een erg grote griet. Wij zijn allebei ook niet klein gebouwd, dus een klein, fijn poppetje zal maudy echt niet worden..........is nu 6,5 maand en zo''n 72 cm en 9 kilo...........hollands glorie dus.......whahaha!
Meid, ik denk aan je, hou je goed!!!

Kus Rimke

Hey Rimke,

Is ze al weer een half jaar! Wat gaat dat toch snel he? Geeft niks Hollands glorie, als ze straks gaat lopen wordt dat vanzelf beter.

Lief dat je weer een kaarsje voor me gaat branden.
Zit jij ook op Hyves, dan kan ik een keer een foto van je mooie meisje zien? Volgens mij ben ik nogal moeilijk te vinden heb ik van andere gehoord, je kunt het proberen, maar weet niet of dat gaat lukken Anuska van der Wijst uit Gemert. Anders probeer ik jou wel te zoeken (als je dat leuk vind tenminste).

Nou meis, je hoort wel weer hoe het allemaal gaat en ik hoop dat het helpt als jij je kaarsje voor me gaat branden.

Liefs Anuska.

Hoihoi,

Ik ben volgens mij te vinden onder Rimke5..............en anders Rimke uit Velp.
Moet lukken zou ik zeggen, ik ga jou ook effe zoeken! Wel leuk om een gezicht er bij te hebben toch??

Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Volgens mij heb ik je gevonden op Hyves en je toegevoegd als vriend. Leuk om er een gezicht bij te zien en wat een lekker prulleke op die foto met jou....

Liefs Anuska.

hey wijstje hoe gaat het nu met je ????

ik blijf ontzettend hard voor je duimen meid..... hoe laat moet jij vrijdag naar wisman??
ik om half 2 geloof ik.....

ik ben niet zo heel veel meer op de computer  want ik ben zo ziek..... heb nu medicijnen gekregen....hoop dat ze gaan werken.....

en ja als ik blijf overgeven is het natuurlijk ook niet goed want dan gaan ze me opnemen... en dat wil ik nu echt niet met ons joelle..... maar hopelijk gaat het goed komen......

ik hoop je nog te spreken voor vrijdag....

kop op he..... gr wendy

Hoi Wendy,

Wat vervelend dat je zo ziek bent, denk goed aan jezelf en hopelijk is opname niet nodig.

Ik moet morgen weer op controle om 13.50 uur. Baarmoederslijmvlies is nog wat dun, was vorige keer ook, tja, daar kan ik ook niks aan doen. Ben gisteren geweest en hij wil morgen nog een keer kijken, kreeg daarom geen pregnyl, hij wil het bedje wat dikker krijgen. Als het eitje er morgen nog zit dan krijg ik pregnyl, dus best spannend weer.

Kreeg net telefoontje van kennis van me kindje is 7 maanden en ze is nu weer 10 weken zwanger, wat niet echt gepland, maar ja.....jeetje, daar kan ik zo verdrietig van worden. Ze vond het heel moeilijk om mij te bellen, dus wel lief, maar ook zwaar.

Sterkte meis en laat af en toe wat van je horen als het kan.

Liefs Anuska.

Hoi,
Even een update van deze kant

Ben weer begonnen met de deca.
Morgen naar zh voor uitgangsecho en dan zal ik wel weer mogen beginnen met de puregon.
Heb ontzettend last van de deca. Hoofdpijn en voel me niet echt vrolijk maar goed.
Ben deze keer wel bang voor het resultaat van de aantal follikels.Bij de eerste ivf had ik er 5, bij de 2e icsi maar 3. Dus je snapt wel dat  ik me nu daar zorgen over maak.
Maar ik kan er verder niks aan veranderen helaas dus ik laat het maar over me heen komen.

Groetjes,
San  

Hoi San 71,

Nu dat ik bezig ben (net terugplaatsing gehad) met mijn derde icsi heb ik ook puregon gebruikt. Met zegt en dit was bij mij ook duidelijk het geval dat er hierdoor minder eicellen uitgroeien. Is er bij jouw een rede dat ze dit hormoon gebruiken?
Bij mijn vorige twee icsi's heb ik gonal-f gebruikt en maakte ik meer eicellen aan, dus misschien is dit nog een optie voor als je echt te weinig eicellen aanmaakt (ik ben geen dokter natuurlijk, maar voor het geval je dit nog niet wist).

Groetjes Bello

Terug
Bovenaan