Overzicht ICSI/IVF

Hey,

@ Wijstje, Ik was met 1 dag ongesteld en bij mijn vriendin duurde het 8 dagen, maar 12 dagen is wel lang....Waarom bel je niet even met het ziekenhuis?

@ Rezatess, - Wettelijk krijg je de eerste 3 IVF/ICSI pogingen vergoed.
                                      - In het buitenland heb ik geen ervaring.
                                      - Ik "loop" in Amsterdam en ik had geen wachtlijst.

@ Marieke en Danielle, duimennnn..

Mo

hey wijste, ik heb ook 13 dagen gespoten de vorige keer!!

het kan zo zijn zeggen ze in elsendorp, door de deca kan het allemaal schommelen...

anders moet je effe bellen.....

ik moet vanavond komen omdat ik pijn op mijn borst heb en ik heb nog steeds buikpijn....

moet naar mendels.... vind ik niet zo geweldig maar ja die pijn ook niet....

ik hoor het wel hoe het met je gegaan is oke...
succes, gr wendy

Dag meiden,

Danielle en Marieke, houden jullie de spanning nog? Ik ben reuze benieuwd en duim voor jullie!
En om antwoord op je vraag te geven Danielle, ja de 2 miskramen die ik eerder heb gehad waren ICSI-zwangerschappen. Vandaar dus dat ik me nog niet echt rijk durf te rekenen.
Vandaag heb ik voor de 2e keer bloed laten prikken en volgens de IVF-poli waren de hormonen goed doorgestegen. Ze waren dus dik tevreden. 5 Maart mag ik voor de eerste echo. Dus dat wordt weer spannend.

Sanne, hoe is het met jou? Nog steeds bloedverlies? En hoe voel je je?

Bianca

Hoi Bianca,

Hier gaat het allemaal prima, het besef begint langzaam te komen dat het misschien toch echt zo is!
Voel me verder goed heb helemaal nergens last van alleen wat moe. Bloedverlies is  zo goed als  over, ben de utrogestan aan het afbouwen lijkt toch dat het daarvan kwam.
Ik mag 2 maart komen voor een echo, ben wel heel benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Had jij nu ook 2 teruggeplaatst gekregen?
Jij moest dus bloed laten prikken? Ik moest gewoon zelf thuis testen. Ik hoopte dat ik met 6 week langs mocht komen voor 1e echo maar helaas pas week 8 nog wat langer wachten dus, maar ach dat wachten daar zijn wij hier allemaal super kanjers in of niet!!

groetjes Sanne

Hoi meiden,
Even een update van mijn kant.
Heb vandaag gesprek gehad in zh. Mag weer starten in maart met decapeptil.
We hoorden dat we geen top embryo hadden maar ze noemde het een 7.
Ik heb gevraagt wat dat inhield en of je daar dan moeilijker zwanger van kan raken maar dat is dus gelukkig niet zo.
Ik ben wel moeilijk te stimuleren met de hormonen want ik had deze keer dus maar 3 follikels met 300 puregon!!
De vorige keer had ik er 5.
Hoop dus wel dat ik de volgende keer misschien wel wat meer eitjes aanmaak zodat de kansen wat hoger liggen.

Hoe is het met de meiden die op het bankje zitten?
Morgen en zaterdag is er dus weer een testdag. Meiden, ik zal voor jullie duimen...

Cis.
Ben jij al bij de osteopaat geweest?

Mo.
Ben jij al bezig met de puregon?

Groetjes,
San

quote: cis79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 13:11:32'));

Hoi Meiden,

Als eerste Bianca en Sanne van harte gefeliciteerd!!
Wat een geweldig nieuws.
Ik snap de onzekerheid wel, ben nog nooit zwanger geweest, maar zou inderdaad ook wel bang zijn dat het mis gaat.
Nou proberen te genieten!!!

Wij zijn gisteren op gesprek geweest.
Was een fijn gesprek.
Uit alles blijkt dat ik niet goed reageer op de hormonen. Nu stap ik over op een ander behandelplan. Het fijne hebben ze wel verteld, maar niet echt blijven hangen. In ieder geval andere hormonen toedienen.
Maar we blijven bij het plan even rust en in April een nieuwe poging.
Het kriebelt wel weer om door te gaan. Maar beter voor mijn koppie om even rust te nemen.
De volgende ronde vertellen we het ook alleen tegen de ouders, en tegen jullie natuurlijk, hahahaha. Maar het gaf zoveel onrust voor mij, al die lieve mensen.
Nou ik lees de komende tijd wel mee hoor, ben benieuwd naar de resultaten van de mensen op het wachtbankje!!!
Hou vol hè meiden!

Mo
33
12/2 2e echo, Decapeptyl + Puregon
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Bianca
30
Zwanger!!!!
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
Wachtbankje, 8/2 TP gehad
2e IVF

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
30/1 begonnen Decapeptyl
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Wachtbankje, testdag 13 februari
IVF

Marieke
29
Wachtbankje, testdag 14 februari
1e ICSI Dusseldorf
En.. ik weet de naam niet meer, iets met een R, sorry!!!
Bij ons in de kliniek Geertgen was geen wachtlijst.
Met zoiets in het buitenland ben ik niet bekend.
Onze kosten worden 3 x vergoed door de ziekenfonds, hoop dat we niet meer nodig hebben.

Doei doei!
Cis xxx

Dat wachten lijkt me echt het het slopendst als je zo bezig bent. Maar even rust nemen is natuurlijk best goed, al zou ik er denk ik wel moeilijk mee hebben. Je wilt zo graag he? Nou hopen dat april jullie geluksmaand zal worden.

Ik had laatst gevraagd hoe lang het duurt als je net begint met IVF/ICSI voor je je eerste terugplaatsing hebt... Kan iemand mij dit vertellen?

Ook vraag ik me af wanneer je IVF kunt doen en wanneer ben je aangewezen op ICSI?

En waarom kiezen sommige mensen ervoor om  naar het buitenland te gaan voor een behandeling?

Ik heb nog zoveel vragen....
Maar wil jullie ook niet met al mijn vragen bestoken...
Maar ik ben echt een groentje op dit gebied.

Voor iedereen succes...

Rezatess

Terug
Bovenaan