Ovulatietesten tips en tricks

https://www.mupload.nl/img/3sfnv5gcc2gnu.jpg
 
Ik vind sensitest het beste. Bij die van action kun je helemaal niet goed zien wanneer de piek is vind ik. En bij sensitest wel.
Ik wordt 14 tot 16 dagen na positieve test ongesteld. Heb cyclussen van 38 tot 55  gehad. Maar dus wel steeds ovulatie gevonden. Vind de testen super fijn
 
Haha ik zit ook op de wachtbank. Mijn nod is 21 november (dat is als ik uit ga van een luteale fase van 16 dagen. Dat was een cyclus zo. Maar afgelopen cyclus was het 14 dagen,  maar ga uit van de langste) 
@suzen ik zie nog niet een positieve test op die foto die je stuurt. Hij moet echt knallen als het goed is. Volgende cyclus zou ik andere testen nemen. Sensitest en clearblue zijn als beste uit meerdere testen gekomen. Clearblue vind ik te duur dus heb sensitest gedaan. Kon het op marktplaats kopen dus voor een prikkie.  
 
Gister weer begonnen met ovulatietesten.. Vandaag de tweede test gedaan. Toch wel leuk om te zien dat die al ietsje donkerder is dan gister. Hopelijk elke dag wat donkerder en waarschijnlijk dit weekend een knaltest :) (hoop ik)
 
Weer een dagje verder en vraag me af of of jullie nu een piek zien. Ik heb vandaag 2x getest en denk dat die van vanmorgen het meest duidelijk was. Ik ben ook niet echt blij met de testen van de action.. Het is net niet duidelijk genoeg en het lijkt te veel op elkaar. Kkkk, die van jou zijn echt veel duidelijker. Lijkt me fijner ?. Ga volgende cyclus, hopelijk niet nodig natuurlijk, andere proberen. 
https://ibb.co/TcLCtm0
 
@suzen, die van 12-11 de eerste is zeker weten positief..!! :) maar die ervoor en erna, weet ik niet zo goed of ze nou positief of negatief zijn.. ze lijken evendonker als de controle streep.. maar weet niet of een piek zolang kan zijn.. 
 
@suzen  ja dit is een duidelijke piek. Om 12.00 is hij altijd het sterkst zeggen ze. Dus denk dat je vanaf nu goed bezig moet gaan met je partner haha. Ik zou vanaf morgen gewoon weer 1x per dag testen en dan zien als afloopt. Sommige hebben wel meer dagen piek. Ik gewoon 1 dag. 
Je ovulatie komt dan binnen 24-36 uur als het goed is. Dus vanavond en morgen nog even goed bezig hahaha. 
 
Terug
Bovenaan