Kkkk, wat balen zeg! Ik weet niet hoe lang mijn lf is. Dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten heb gebruikt. Op de 12e testen ik positief, dus verwacht mijn NOD dan op de 26e of 27e? Telt de dag van je positieve test mee als dag 1 van je lf?
Mijn cyclus is wisselend in lengte maar de huisarts vertelde dat de of altijd 14 dagen is. Maar goed ik lees hier ook dat mensen een lf van 12 dagen hebben... Ook de lengte van mijn ongesteldheid wisselt nog wel eens. Meestal 4 a 5 dagen waarbij dag 1 tm3 super heftig met stolsels. Maar vorige keer bijvoorbeeld helemaal niet en juist weer veel buikpijn wat normaal niet is. Kan het niet op dag 12 ook je innesteling nog zijn? Heb gelezen dat dat kan op dag 12. Ik dacht het vorige ronde ook te hebben maar uiteindelijk bleek het toch mijn ongesteldheid te zijn. Raakte er helemaal van in de war en daarom toen begonnen met testen. Weet nu iig zeker wanneer m'n eisprong ongeveer was. En ben benieuwd als ik ongesteld wordt of dat dan ook 14 dagen erna is of korter. Maar hoop heel erg dat het nu gelukt is ?.
En je bent niet de enige denk ik die verwacht wanneer ze er echt voor gaan dat het snel raak is. Je hebt toch al die jaren geprobeerd niet zwanger te worden. En ik had dan toch het idee dat het gewoon in 1x raak zou zijn. Toen war gegoogled en er achter gekomen dat het zo niet werkt. Had soms ook wel eerder willen beginnen..