Ovulatietesten tips en tricks

Is het zo dat wanneer je temperatuurt je nog voor je daadwerkelijk ongesteld wordt al kan zien dat je temperatuur zakt? Dus dat je het eigenlijk al eerder weet dat het niet gelukt is?
En hoeveel dagen eerder is dat dan? Voor mijn ovulatie was het steeds 36.4/36.5 tijdens m'n ovulatie een stijging naar 36.8 en meteen gevolgd door een dip naar 36.6 en sindsdien altijd boven de 36.7 gebleven. Had gister weer een dip van 37 naar 36.8 en zit nu weer op 37.1, dus best hoog vind ik vergeleken met voor mijn ovulatie. Gister was gemiddeld genomen mijn innesteling als het allemaal gelukt is. Maar ik heb nog geen enkele klachten of tekenen. Ik zal een linkje van mijn grafiek proberen te posten. Misschien kan iemand er iets nuttigs over zeggen. Want ik begrijp er vrij weinig van.
 
Lissrose ik zit met precies hetzelfde. Paar keer donkere streepje gehad maar nog geen een keer écht even donker als het controlestreepje. Ik heb als tip gekregen om de clearblue ovulatietesten te gebruiken bij twijfel. Het is soms te lastig te zien bij de streepjes. Dus ik kan je helaas niet echt verder helpen maar wellicht een clearblue test doen dan:)
 
@danie zoooo iritant he! vorige maand was hij wel iets donkerder dan dit. Maar zo donker als vandaag is hij dese maand nog niet geweest. Ga er zo nog 1 doen. Temp jij ook? 
 
Lissrose inderdaad super irritant! Ben voor nu gestopt met ovulatietesten, misschien dat ik ze de volgende ronde weer gebruik icm clearblue als het nog niet raak is. Ik temperatuur niet. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken, omdat je temperatuur van veel meer factoren afhankelijk is dan alleen je cyclus. 
 
Terug
Bovenaan