PCOS en ziekte van Hashimoto

@Gebruiker10147391 oké da wist ik niet.. Ik ben vorige week donderdag terug geweest en het zag er goed uit 1 eicel was 23.5 mm Ze verwachtte toen dat ik binnen 36 uur een eisprong zou hebben.. Zat nu op 100 mg clomid. Ik had best veel last van bijwerkingen ben 2 dagen ook ziek geweest hoofdpijn duizelig opvliegers en krampen in mijn buik. Maar als het iets doet vind ik dat niet eens erg! Moest afgelopen maandag terug om te kijken of er een eisprong was geweest en dat was zo!! Hoop dat 't gelukt is! Dit is onze 1e kans. Nu moet ik afwachten kan over 13 dagen testen zo spannend!! Moet as vrijdag bloedprikken ook.. 

Hoe is het bij jou? Heb je een goeie eisprong gehad nu?

En hoe is het nu met de anderen? 

Hoor het wel weer groetjes! 

Goed nieuws he! Ik duim voor je! 
Wel nu 12 dagen geleden die pregnyl spuit gezet (maar de thuisverpleging kon niet komen en vrees dat ik het zelf misschien niet echt gedaan heb zoals het moest zonder veel uitleg). Ben nu op reis, maar morgen naar huis en mag dan bijna testen. Ik voel me wel niet echt optimistisch. Heb het idee dat ik het zou voelen als ik zwanger was + vaginale infectie opgedaan in 't zwembad en dat kan ook niet ideaal zijn. Maar kom we moeten nu toch afwachten he. ?

Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie. Geleden van 18 mei. Dus nu 76 dagen verder... ?

Ben nu 2 weken hard op mijn eten aant letten en nog niks afgevallen. Zelfs 300gr erbij ?. Lees overal dat je moet afvallen voor ze willen starten met een traject. Weet uiteraard wel dat ik veel te zwaar ben, maar afvallen lukt niet en dan kan ik dat ook niet lang volhouden omdat ik geen vooruitgang merk. ?

En spannend seg! ??

Btw: hoe kan ik weten wanneer er een reactie gepost wordt? Krijgen jullie daar mails van of kijk je om de zoveel tijd eens op de website zoals ik doe?

Geen idee, ik krijg er ook geen mails van. 
Oh das rot :( misschien moet je ondersteuning vragen bij diëtist of weight watchers? Misschien motiveert dat. 
Ik heb zonet mijn test gedaan 1 dag na verwachte menstruatie. En ik heb na een minuut of 3 (je mag 5 minuten aflezen) een heel licht roze streepje. Dus wie weet is er toch kans. Toch maar eens richting Kruidvat voor een meer kwaliteitstest xp

Dank je! Ik ben nu zo een dure van clearblue gaan halen en ga proberen om te wachten tot maandag om die testen voor een duidelijk resultaat (al ga ik waarschijnlijk niet zo lang kunnen wachten mezelf kennende) . Spannend wel. Ik doe mijn best om niet overenthousiast te zijn voor het zeker is maar tis moeilijk xp. 

Ow wauw gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed!
Ik heb vrijdag bloed geprikt mijn progesteron waarde was 50,95 geen idee wat dit inhoud ik ga morgen even bellen hierover... Ik moet nog een week wachten met testen zo spannend!! Kan nog niet echt zeggen dat ik iets merk ofzo dus ben benieuwd.. 
We wachten af..
Enuhh nee je krijgt er geen mail van je moet gewoon regelmatig erop kijken als je dat wil
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet elke dag op kijk.. Soms kijk ik bewust niet om er niet al teveel mee bezig te zijn..

Terug
Bovenaan