PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Hi ladies!

@xlara wat fijn dat je die ontwikkelingen zo goed ziet! En wat fijn dat er niet te lang tussen je echos zit! Ik heb morgen een echo en als die goed is pas weer 15 april.. ik vind dat echt lang eerlijk gezegd haha ben al zo een stresskip (i know niet goed voor de beeb)

@mateke hoe is het nou met jou?

@heefteenwens voor jou ook nog maar een paar daagjes spannend he?!

Hoe is het bij jullie met de kwaaltjes? Ik ben sinds 3 dagen geregeld weeeig in mn maag alsof je hebt zitten lezen in een rijdende auto.. en overgeven lukt niet echt al denk ik dat ik me soms dan wel beter zou voelen. Vandaag de kannen van moeders voor moeders binnen gekregen ik vind het belangrijk meiden die moeilijk zwanger worden zoals wij te helpen. Gaan jullie ook mee doen?

@Stephanie, veel succes morgen met je echo?? dat weeïg gevoel en een raar gevoel in je maag is heel herkenbaar. Bij mij helpt het om de hele dag door kleine beetjes te eten?? dat voelt tot nu toe het prettigst. Ik doe vanaf week 6 mee aan Moeders voor Moeders. De wikkeldeken die je erbij krijgt schijnt hemels te zijn ( veel vriendinnen erover gehoord haha ). Maar wat een geur komt er uit die kannen hè ??

@Heefteenwens ohhh spannend! Succes vrijdag met je allereerste echo?

@xlara haha ja die kannen die geur niet te doen haha, zeker niet als je al op standje kotsen staat haha. Maar inderdaad kleine beetje eten helpt. Het is een leer process haha sinds een week mega cravings naar versgeperste sinasappelsap en vanmiddag een liter naar achter getankt daar was mn maag het niet zo mee eens ?

Wat weeïge gevoel is hier ook aanwezig. Kleine beetjes helpen voor mij ook gedurende de dag. Eind van de middag, begin van de avond staat mijn buik op knappen. Flink opgeblazen gevoel. 

Moeders voor moeders heb ik ook naar gekeken maar de keus gemaakt om het niet te doen. Ik werk in de zorg, onregelmatige diensten met daarbij ook slaapdiensten dat ik zo 18 uur achter elkaar op het werk ben. Op het werk is dit niet werkbaar. Om de urine te bewaren moest in de koelkast wat ik me er van onthouden heb. Iedereen die bij ons binnen komt duikt gelijk de koelkast in voor wat drinken, iets was we iedereen zelf hebben aangeleerd. Dus dat was ook geen optie in mijn ogen.? Super dat jullie je hier voor in zetten!! 

@lara Fijn dat je een goede echo had en al zo snel weer terug mag ?

@heefteenwens aftellen naar vrijdag ?! Mag jou partner mee? Mijn man mag er vrijdag bij zijn. Hij is er wel een beetje zenuwachtig voor ?.

@stephanie Wat fijn dat je morgen een echo hebt. Komt helemaal goed denk ik ?. Ik heb sinds een paar dagen ook last van dat weeïg gevoel. Ik ben nu de zoektocht gestart naar de ideale snackjes om tussendoor snel in  mijn mond te kunnen steken. Overgeven zit er bij mij voorlopig ook niet in precies al heeft het al een paar keer niet veel gescheeld ?. Momenteel is vooral de vermoeidheid bij mij killing. Vandaag echt niets nuttig gedaan gekregen... Ik zou echt letterlijk een hele dag kunnen slapen en nog moe zijn volgens mij. Hopelijk is dat snel over want voel me echt een slappe vod op dit moment ?. De buikpijn die ik regelmatig rechts voel en waar ik me vooral zorgen over maakte, komt dus door die cyste dus ik probeer me nu wel minder zorgen te maken na de echo van gisteren.

Ik heb af en toe ook best wel veel pijn in mijn heupen, onderbuik en onderrug. Soms lijkt die pijn echt in mijn gewrichten en botten te gaan. Dit komt gelukkig niet al te vaak voor maar het is wel iets dat ik vrijdag even ga aankaarten bij de gynaecoloog. Herkent iemand dit?

Hi meiden,

Vanochtend de echo gehad en mooi kloppend hartje gezien. Vind het toch nog steeds moeilijk om los te laten en te geloven dat het gewoon goed zit ofzo maar goed dat komt wel stukje bij beetje hoop ik! ❤️

@stephanie Zo fijn dat je een goede echo had! Komt helemaal goed deze keer, al kan ik goed geloven dat je nog voorzichtig wil zijn en er nog niet helemaal vertrouwen in hebt. Ik geloof er wel in dat je binnenkort wel lekker kan gaan genieten!

@Mateke; Ik herken me niet in jou klachten van pijn in de heupen, onderrug en onderbuik. Wel een opgeblazen gevoel/buik op spanning in de avond.
@Stephanie; fijn dat jij weer een goede echo mocht ontvangen. 
Voor mij nog 2 dagen voordat ik de echo heb. Ik ben echt aan het aftellen. Zo lastig om nu iedereen voor te liegen! Vele mensen vragen hoe het met het traject is en zeg dat de tijd het moet leren en geduld moeten hebben. Dit voelt echt slecht! Straks iedereen maar een bos bloemen brengen voor de steun! :) 
Als vrijdag de echo goed is ga ik toch me opgeven voor moeders voor moeders. Ik ga kijken of ik dan als nog kan mee doen. Ik vind het een goed doel, alleen woon in een omgeving waarbij allemaal vrienden en familie in de straat wonen. Dus iedereen ziet en weet bijna alles van elkaar. Daarom is het nu geen optie om het te doen aangezien ik de zwangerschap nog niet bekend wil maken. 

Terug
Bovenaan