PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Net terug van de gynaecoloog. Alles in orde ?! Het hartje klopt mooi. Het is nu 9mm groot en ik ben 6 weken en 6 dagen ver. Het zou voor 1 of 2 november zijn, net voor mijn eigen verjaardag ?. Wel een hele geruststelling dat het gewoon ok is nu! Ik had wel nog een cyste zitten. Toen ik naar de spoed was gemoeten omdat er dan blijkbaar een cyste was gebarsten, hadden ze nog een cyste zien zitten van 3,5 cm. Ondertussen is die verder gegroeid tot 6 cm en zit ze onder mijn baarmoeder. De gyn zei dat ze dit zeker verder zouden opvolgen en dat die tegen de 12 weken wel genormaliseerd zou moeten zijn. Vandaag was ik bij de collega van mijn gyn langs geweest (zij zitten met 2 in de praktijk). Vrijdag hebben we dus gewoon nog onze echo bij mijn eigen gyn en zij zou dan verder alle info e.d. nog meegeven.

Ik hoop dat ik alles goed heb onthouden nu ik een antwoord typ op jullie verhalen!

@Lara, jeetje dus je bent al wel lang onderweg! Dat zal vast niet altijd makkelijk zijn geweest. Maar wat fijn dat het gelukt is en dat je snel de echo hebt!

@Mateke. Ah, dat is een beetje eenzelfde verhaal als bij mij. Ook gestopt in januari en toen eind augustus naar de gynaecoloog geweest en gestart met medicijnen. Ook bij mijn vriend leek niet alles goed maar de tweede afspraak hiervoor konden we ook afzeggen gelukkig!
Fijn dat alles goed was vandaag!

@Stephanie. Heftig dat je zo kort geleden nog een miskraam hebt gehad. Dan snap ik wel dat je nu extra veel spanning hebt. Maar positief blijven en dan komt t vast goed! Wachten op een echo duurt zo lang hè voor je gevoel.

@heefteenwens. Fijn dat het uiteindelijk best snel is gegaan. Al klinkt maart 2019 wel al een flinke tijd geleden!

@Marije; Het klinkt ook heel ver weg, aangezien dat 2 jaar terug is. Maar vanaf echt het medische traject met behandeling (juli 2020), tot nu is ongeveer 7 maand. Meerdere verhalen gelezen dat dit veel langer duurt. 
@Mateke; Fijn dat je echo goed was vandaag en dat je vrijdag gewoon nog een keer mag. Best jaloers op jullie of iedergeval iedereen die al voor de 8 weken een echo heeft.

Hoi Meiden,
ik heb vanmorgen weer een echo gehad? nu was het echt al meer een mensje zo bijzonder. Als je dan het verschil ziet met de 7 weken echo en de 8.5 week echo is dat echt een heel groot verschil. Heb over 2 weken de termijnecho. Echt genieten?

Lara: Gefeliciteerd met je goede echo! super fijn en mooi dat je die ontwikkeling zo goed kunt zien! Dat is al best snel de termijnecho of niet?

@heefteenwens, ja dat is ook zo. Kan nog veel langer duren natuurlijk.. fijn dat t nu zo ver is!

@Lara, dat is mooi, fijn! Echt bijzonder dat dat in onze buiken zit hè.

@heefteenwens ik heb de termijnecho met 10 weken en 5 dagen. Het moet tussen de 10-12 weken. Jij hebt morgen je eerste echo toch?
@MarijeO echt heel bijzonder??

Terug
Bovenaan