PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@heefteenwens De echo komt steeds korterbij! Ik vind het ook erg lastig om het nog te verzwijgen, vooral op het werk. Ik moet vaker tussendoor iets kleiner eten nu tijdens mijn therapieën, wat ik ervoor niet moest doen. Dus ik vraag me af of het ook niet opvalt dan.
Die pijnklachten van heup e.d. komt vooral voor als ik een dag heb gehad waarbij ik veel heb moeten rondwandelen ofzo. 's Avonds heb ik er dan last van en dag erna vaak in de voormiddag ook nog wat.

@heefteenwens je kunt meedoen tot 16 weken ookal doe je een week mee daar zijn ze al blij om. Ze zijn erg discreet je kunt zelfs de kannen ergens anders laten brengen en halen (ik kon dat eventueel doen bij een contact persoon van moeder voor moeders uit deze regio) of je kan een plekje afspreken bijvoorbeeld achter de container. En je krijgt een leuk cadeautje dus altijd leuk hihi☺️

@mateke ik herken mij niet in jouw kwaaltjes maar iedere zwangerschap is ook anders. Vandaag heb ik bijvoorbeeld weer helemaal nergens last van en sta ik weer als een malle in mn borsten te knijpen om te kijken of die nog wel gevoelig zijn?

@Mateke, ik herken jouw klachten van pijn in de buik e.d. Ook niet. De klachten van moeheid wel. Al moe als ik opsta na een lange nacht slapen!

Ik denk dat ik me alsnog nu op ga geven idd voor moeders voor moeders!

Moeten jullie ook al snachts uit bed om te plassen?

@Stephanie er fijn dat de echo goed was, zal wel een gerust stelling zijn!!

Gaan jullie ook de nipt test doen?

@Mateke ik herken jouw klachten ook niet. Ben wel steeds vaker misselijk en ongekend moe haha.
@Stephanie, bijzonder hè als je het hartje zien kloppen? ik herken jou ongerustheid wel hoor. Ik heb het ook nog steeds.
@Heefteenwens ohhhh bijna zover voor jou, eindelijk de echo?? spannend hoor!
@MarijeO ik ga de nipt test wel doen ja, en jij? Ga jij ook de nevenverbindingen erbij doen?  

Goedenavond allemaal!
Ik zag in de andere thread dat jullie hier een nieuwe zijn begonnen. Omdat ik nog steeds meelees (ken  Lara al een tijdje van de andere thread) leek het me leuk om hier te posten.  Allereerst gefeliciteerd voor jullie allemaal ?!! Zo fijn dat jullie (bijna) tegelijk zwanger bleken. Lijkt me ook wel heel leuk om zo gelijk op te gaan.
@Stephanie, ik herken je gevoelens een beetje (hoewel ik niet weet hoe het is om een miskraam te krijgen, dat vond ik zo naar voor je). Was zelf pas bij de pretecho met 16 weken echt redelijk overtuigd dat het allemaal wel goed zat. En vanaf week 32 (weet niet waarom, maar was voor mij bij allebei mijn zwangerschappen een soort magische grens) was ik echt helemaal gerustgesteld. Tot die tijd toch ook steeds best bang dat het misschien fout zou gaan. Je hebt gewoon zoveel doorstaan om zwanger te worden dat het een grote stap is om echt zorgeloos te kunnen genieten.
@Mateke, wat fijn dat je uiteindelijk een goede echo had en dat het bloedverlies dus niks ernstigs was. Zo spannend als zoiets gebeurt. Al is het voor mij alweer even terug, ik herken je pijnklachten wel. Ik denk aan bekkeninstabiliteit. Dat heb ik bij allebei mijn zwangerschappen gehad en vooral het feit dat je er na wandelen/bewegen last van hebt is heel herkenbaar. Ik voelde dan vooral in mijn liezen, bij mijn schaambeen en in mijn billen pijn. Ik raad je aan rustig aan te doen en evt. binnenkort al contact op te nemen met een fysiotherapeut die verstand heeft van bekkeninstabiliteit bij zwangerschap. Die kan dan nagaan of dat het echt is en dan een passende therapie voor je bedenken.
@Lara, wat geweldig dat je nu al 2 goede echo's hebt gehad. Ik ben nog steeds zo blij voor je! Ik blijf je tijdens je zwangerschap ook graag nog hier volgen.
Ons zoontje is onderhand alweer ruim 3 maanden oud en hij doet het echt heel goed. Het is een blij ei die nu lekker in m'n armen ligt te snurken. De tijd gaat zo inmens hard. Ik kan me nu al niet meer echt voorstellen hoe het was om zwanger te zijn en mis het stiekem ook een beetje. Zelfs de misselijkheid ?. Ik zou daarom zeggen, ook al is het soms nog even spannend (zeker de eerste 2 trimesters) probeer er ook van te genieten. En zorg dat je foto's van jezelf maakt/laat maken in elke toestand. Dus ook de oververmoeide, opgeblazen en misselijke momenten. Over anderhalf jaar is het nl. superleuk om die foto's terug te zien en de herinneringen weer erbij te halen. Ik ben nl. best veel best snel alweer vergeten met m'n zwangerschaps- en babybrein. 
Nu nog heel even volhouden allemaal, binnenkort kunnen jullie het aan iedereen gaan vertellen!! ???

@Lilo, vind het zo ontzettend leuk dat je nog steeds meeleest. Het is ook zo fijn om met zoveel meiden tegelijk zwanger te zijn / ongeveer even ver en ervaringen te delen. Maar jou zoontje alweer 3 maanden, jeetje wat gaat dat snel? ik kan me nog zo goed herinneren dat je je zwangerschap aankondiging deed op het forum. Wat gaat de tijd dan toch eigenlijk ontzettend snel? en precies wat jij zegt tegen @stephanie dat je zoveel hebt moeten doorstaan om zwanger te worden dat zodra je een positieve test hebt je direct angst krijgt. Ik probeer wel iets meer te genieten en iets minder angst te hebben??? maar....ik ben toch blij als we een paar weekjes verder zijn haha! Geniet lekker van je zoontje want de tijd gaat zo hard ?

@stephanie Dat knijpen in de borsten herken ik ?. Al heb ik nog wel genoeg andere kwaaltjes ook ?.
@MarijeO Ik word ook steeds moe wakker. En 's nachts inderdaad minstens 1 keer uit bed om te gaan plassen, meestal rond 4u bij mij. Ik ga ook de nipt-test doen wanneer ze dit voorstellen.
@lilo Na wat googelen had ik dit ook al in mijn achterhoofd ?. Ik vond alleen nergens of je dat effectief al zo vroeg kan hebben. Morgen kaart ik het aan tijdens onze afspraak bij de gynaecoloog en als ze fysiotherapie aanraadt, vraag ik haar ook of ze goede doorverwijsadressen heeft. Fijn dat je zoontje het zo goed doet ?! Geniet er nog van ?!

@Mateke, aaah ja. Haha ik vind t heel vervelend maar mag eigenlijk niet klagen. Ik nu vaak al om 1 of 2 uur en dan net voor m’n wekker word ik er door wakker..
@Lara, Ik doe hem ook inderdaad. Besloten om m zonder neven bevindingen te doen. Belangrijkste is de basis en de rest dat zien we dan wel hebben we bedacht.. :) en jij?

Terug
Bovenaan