PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Oh en mijn vader was er al mee bezig waar ze dan een park bij hen in de woonkamer zouden kunnen zetten ?. Toch ook zo lief om te zien hoe zij er helemaal ook in opgaan.

@xxlara haha oke het kan nog komen dus haha. Wat fijn dat je al steeds verder bent he!

@mateke wat leuk he dat de omas en opas er al zo mee bezig zijn. Mijn moeder wordt nu voor de 6de keer oma (mn broer en zus hebben aardig doorgefokt haha) en alsnog kreeg ze tranen. Ik vind het heel leuk dat ze zo blij zijn maar voel me ook schuldig dat ik niet echt op kan gaan in dat geluk. Bij mij heerst er nog zo een angst en heb zo een muur opgetrokken waarbij ik niet blij en positief kan zijn om mezelf te beschermen voor een mogelijke tegenslag. Dit is niet echt gezond en heb gister hulp gezocht bij het ziekenhuis. Ze kunnen helaas niet veel doen omdat het in mn hoofd zit en ze kunnen de kans dat het misgaat natuurlijk nooit uitsluiten en zal zelf het vertrouwen in mn lijf weer terug moeten krijgen. We mag ik wat vaker komen voor een echo dus dat stelt me wel enigsinds gerust. Ik mag nu 29 maart en 2 april extra komen en 15 april had ik zoiezo al de termijnecho via de verloskundige staan. Hopelijk gaat dat allemaal een beetje snel zodat ik ook echt kan gaan genieten. Het begin is gewoon altijf onzeker en ik moet het maar gewoon gaan accepteren. Het feit dat ik weinig kwaaltjes heb zorgt er ook voor dat ik me noet heel zwanger voel en het soms moeilijk is om te geloven ofZo. Maar we komen er vanzelf wel☺️

@stephanie Ja het is wel leuk om te zien hoe mijn ouders minstens even enthousiast zijn ?. Mijn schoonmoeder checkt ook vaker dan anders in om te vragen hoe het met me gaat ?. Wij wonen zelf ook naast mijn eigen grootouders en zij zijn ook al op de hoogte (ik had me laatst versproken blijkbaar ?), en zij zien er ook echt superhard naar uit om weer overgrootouders te worden en dan nog vlak naast de deur ?. Ik denk dat mijn oma regelmatig binnen zal staan voor een bezoekje als de baby er is ?. Allemaal goed als ze ook af en toe dan een ovenschotel meeneemt ?. Ik hoop dat je snel weer meer vertrouwen krijgt in je eigen lichaam. Ik kan het me niet voorstellen maar het lijkt me echt het vervelendste en moeilijkste gevoel ooit. Als het blijft aanhouden, misschien toch eens zoeken naar iemand om echt erover te praten ?. Wel heel fijn dat je extra echo's krijgt om het goed op te volgen ?.

@Stephanie ja heel fijn als je wat verder bent. Maar toch heb ik pas echt meer rust als ik de termijnecho heb gehad en de 12-13 weken gepasseerd ben. Ik snap je gevoel van angst helemaal hoor. Ik had het vooral in het begin heel erg. Nu inmiddels iets minder. En als het echt nog mis gaat is er iets in de celdeling niet goed gegaan en dan denk ik ook van, dan zit het niet goed en ik zet graag een gezond kindje op de wereld. Helaas heb je er geen invloed op dus probeer toch wat meer te genieten? Ik hoop voor je dat dit vanzelf iedere week een beetje meer gaat zijn bij je. 

@Mateke leuk is dat hè! Hier ook hele blije ouders?

Hoihoi Allemaal! Ik leef nog steeds op een wolk van ongeloof! Met regelmaat pak ik de echo erbij. Zo bijzonder om dit mee te maken. 
qua misselijkheid gaat het goed, eigenlijk weinig last van. Merk nu vooral dat eten/geuren mij tegen staan, ik krijg dan een kokhals gevoel! Hahaha. Maar als ik niet eet voel ik me wat gammel. Ik eet vooral dingen met weinig geur!?

Wij hebben het onze ouders nog niet verteld, we willen de volgende echo afwachten, 8 april. Vanmorgen aangemeld bij de verloskundige, hier 12 april de intake en termijn echo. Ik zal dan 12 weken zijn. 
Vandaag ben ik 9 weken in verwachting. ?
Hoe is het bij jullie? Wie is nu de eerste met de volgende echo?? (Even het overzicht kwijt) 

@heefteenwens fijn dat je zo op de roze wolk leeft. Hier helaas nog steeds niet aanwezig die nare angst en onzekerheid blijft heersen hier. Hoop toch echt wel dat dat straks na de termijn echo minder gaat worden en ik wat meer vertrouwen krijg. Wat zo een miskraam allemaal wel niet teweeg brengt? hoop dat dat jullie voor altijd bespaard blijft en dat je in het zorgeloze kunt blijven, hier is helaas het zorgeloze eraf en dat haalt heel de pret weg. Gelukkig wel een gesprek gehad met een hulp verlener want dit kan niet langer zo

Ik heb zaterdag weer een echo en dan 2 april weer en dan 15 april de termijnecho. Nog steeds geen symptomen niks.. maakt me toch wel onzeker maar ik moet er maar mee leven

@heefteenwens Wat fijn dat je zo aan het genieten bent ?!
@stephanie Ik vind het heel dapper van je dat je de stap naar een hulpverlener hebt gezet! Hopelijk kan die, net als de volgende echo's, je snel wat meer geruststellen. Ik vind het zo jammer voor je dat je door dat miskraam nu niet lekker kan genieten maar kan het me ook wel voorstellen... Hopelijk kan je snel wat meer rust vinden ?!
Ik ben vandaag 8 weken ver ?. 20 april heb ik de volgende echo. Dan ben ik 12 weken. Mijn broeken passen al (bijna) niet meer ?. Dus na een nieuwe bh heb ik ook maar al geïnvesteerd in een paar zwangerschapsbroeken. Door pijn in mijn onderrug kon ik 's nachts vaak geen goede houding vinden. Nu heb ik alvast een voedingskussen in u-vorm gekocht om mee te slapen in de hoop van daarmee wat extra steun te hebben. Vannacht voor de eerste keer ermee geslapen en ik heb echt zaaaaalig geslapen ?. Dit is voor mij nu al de beste aankoop die ik deze 9 maanden zal gedaan hebben ?.

@Heefteenwens, jij bent dan denk ik wel vooruit gezet hè? Omdat je gister 9 weken was. Fijn dat je zo aan het genieten bent?? ik heb 31 maart mijn termijnecho staan. Ik ben nu 9wk en 4 dagen zwanger? Ik heb momenteel dat ik veel misselijk ben en honger tegelijk en mijn eerste "boven de toilet hangbezoek" heb ik ook al mogen ontdekken ?  
@Stephanie, hoop echt dat je met extra echo's wat meer kan gaan genieten. Het gaat ook vast lukken als je de 12 weken voorbij bent. ?
@Stephanie, dat is al snel aan de zwangerschapsbroeken? ik heb wel hoog nodig een nieuwe ( grotere ) BH nodig. Zo vervelend dat het shoppen hier allemaal op afspraak moet. Dan ga je toch iets minder snel en ik zal het toch moeten passen. Fijn dat je zo'n profijt hebt bij je voedingskussen. 

Terug
Bovenaan