PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara ooh vervelend dat je nu zo misselijk bent. Ik heb daar tegenwoordig 's avonds vaak last van, maar heb voorlopig nog niet boven de pot gehangen ?. Volgende week al je termijnecho, wat fijn ☺️! Mijn broeken zaten echt niet goed meer. Ik denk dat de knop van mijn broek soms vaker open stond dan dat ze dicht was ?. Nu lijkt het ook nog gewoon alsof ik wat te dik ben ?. Ik denk dat je het bij mij over een maand wel al goed zal kunnen zien ?. Een bh is toch wel fijn als je die gewoon even kan passen hè. Het lastige vond ik bij ons in de winkel dat ze je maat nu niet zomaar even mogen opnemen maar dat je de ene na de andere bh moet passen tot je echt de juiste maat gevonden hebt. Andere kleren of dingen bestel ik gemakkelijk online maar een bh is toch wel nog iets anders. En je moet dan ook iets vinden waar je je goed in voelt. Ik heb nu 2 heel zachte beugelloze bh's en mijn zere borsten zijn me er dankbaar voor ?. Ben er heel tevreden mee.

Vanmorgen de intake bij moeders voor moeders gehad, vanmiddag komen ze de spullen brengen en ga ik starten.
Vind het toch even spannend aangezien ik het toch ook mee moet nemen naar het werk en woon in een omgeving waarin iedereen elkaar kent. Benieuwd of de buren wat gaat opvallen.
Verder gaat het goed bij mij! Natuurlijk nog wel wat kwaaltjes maar dat hoort erbij!?

@heefteenwens, waarom zou je het meenemen naar je werk? Je hoeft niet ieder plasje op te vangen hoor dat doe ik ook niet. Ik doe gewoon zoveel als kan, daar zijn ze al blij mee? Ik ga mezelf het echt niet lastig maken daarmee haha. 

Hier voel ik me sinds 2 dagen weer een stukje beter, ben vandaag 10 weekjes?

@heefteenwens tegen mij zeiden ze zelfs dat ik het niet moet meenemen naar werk, dat je alleen in thuissituatie hoeft op te vangen. Ik krijg ook die 8 kannen maar amper een beetje vol ik hoef dus niet overdadig veel te plassen haha. Maar ze zijn blij met alle beetjes☺️

Wat fijn, die moeders voor moeders. Ik kende het niet. In België hebben we ook wel moeders voor moeders maar daar zamelen ze voornamelijk kledij in en verdelen voedselpakketten. Wel fijn dat je zoiets kan doen voor vrouwen in dezelfde situatie ?.
Ik heb gisterenavond voor de eerste keer boven de pot gehangen ?. Ik had voor ik zwanger was al vaker last van kokhalzen tijdens het tandenpoetsen maar nu kwam mijn avondeten er dus ook mee uit ?. Kon ik opnieuw mijn tanden poetsen ?. Mijn man kan er ook echt niet goed mee om, haha ?. Hij kwam pas kijken nadat ik zeker klaar was en zette dan een paar meter verder een glaasje water klaar voor mij ?. Hij durfde precies niet in mijn buurt te komen ?.

Hi dames

Vandaag weer een echo gehad en het hartje klopte nog netjes en er waren al een soort armpjes en beentjes te zien. Wel had ik het idee dat het hartje wat minder snel leek te kloppen dan bij 6 weken maar weet niet of dat verschil kan zien tussen inwendig en uitwendige echo? Dit was mn eerste uitwendige echo 8+1 dus gaat lekker! Komende Vrijdag heb ik nog een laatste echo vanuit het ziekenhuis en dan wachten op de termijn echo☺️

@stephanie Fijn dat het nog steeds goed gaat ?! Misschien komt het inderdaad door het verschil in echo dat het hartje trager lijkt te kloppen ?‍♀️. Ik geloof dat met een inwendige echo alles wat beter en duidelijker te zien is. Zolang het klopt, zou ik het als een goed teken zien ?. Wanneer had je ook alweer je volgende echo?

Terug
Bovenaan