PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara fijn dat je een goede echo had ?! Ben benieuwd wie er bij jullie gelijk zal hebben over het geslacht! Wanneer weten jullie dat? Ik ben sowieso wel een beetje zenuwachtig voor straks en wat het morgen zal geven ?. Mijn collega was er de dag erna toch wel ziek van. Ach ja. We zien wel.

Lara; Gefeliciteerd met je goede echo! De Nipt ga ik denk ik niet laten doen. Zelf werk ik in de gehandicaptenzorg en zou die keus niet kunnen maken om mijn zwangerschap af te breken. Ook zou ik het verschrikkelijk vinden om zwanger te zijn met vele zorgen aan mijn hoofd. Nee ik wil gewoon gaan genieten van het mensje wat in me groeit hoe het er dan straks uit mag gaan zien of welke beperking hij/zij heeft. Elk mens heeft wat. 

Stephanie; fijn dat jou kwalen ook wat minder worden. Tot 10 weken heb ik mij niet fit gevoeld en oververmoeid. Hopelijk is dit ook bij jou zo!! 

Makete; als goed is heb jij je vaccin gehad. Knap dat je het vaccin neemt. 

volgende week donderdag echo nummer 2, kan echt niet meer wachten!!☺️☺️

@heefteenwens Ik heb inderdaad vanmorgen mijn eerste prik gekregen. Ik merk dat ik ondertussen stilaan hoofdpijn begin te krijgen dus ik ga even een dutje doen denk ik en dan hopen dat ik de laatste therapieën van vanavond nog afgerond krijg ?. Voor morgen zal ik mijn cliënten sowieso wel moeten afzeggen denk ik. 
Ik vind het wel een dappere beslissing moet ik zeggen om de nipt niet te doen, maar ik snap ook wel wat je redenen zijn. Ik zou het zelf wel willen weten ?. Ik denk niet om de zwangerschap dan af te breken maar zodat we de tijd hebben om ons erop voor te bereiden en ons erover te informeren. Ik zou het zelf denk ik wel kunnen maar ik ben wel bang dat mijn man het geduld dat je nodig hebt voor een kind met een beperking niet zou kunnen opbrengen... Dat is nogal een werkpuntje van hem. Hopelijk is het geen gesprek dat we zullen moeten voeren in de nabije toekomst.

Hi ladies,

Ik heb net weer een echo achter de rug, alles is piko-bello. En het bewoog zelfs al een beetje uit zichzelf heel gek om te zien! Ben 9 weken vandaag! Op naar de 15 april termijnecho ☺️

@mateke hoop dat je je oke voelt vandaag na de vaccinatie. Ik had het persoonlijk nog niet aangedurft maar toch stoer van je dat je het hebt gedaan!

@xxlara @heefteenwens hoe is het bij jullie vandaag? Ik heb fijn 1 kant van mn gezicht vol met acne bleh!

Liefs

@stephanie oh hihi wat schattig dat het al uit zichzelf beweegt ?. Fijn dat je een goede echo had. Ik had eerst van die pcos last van acne. Daarna met zwanger te zijn was het even een week of 2 beter en nu is het ook weer volop terug door de zwangerschapshormonen ?. Lastig wel hè.
Ik ben vandaag een vodje ?. Gisterenmiddag kreeg ik last van migraine. 's Avonds had ik een zere arm waar ze gespoten hadden en toen ik in mijn bed lag kwam de spierpijn op en kreeg ik koude rillingen. Vanmorgen had ik mijn temperatuur genomen en die was 37,8. Het is dan na het innemen van een paracetamol even gezakt maar nu weer terug gestegen ?. De migraine is ondertussen wat naar de achtergrond gegaan. Daar heb ik vannacht nog veel last van gehad ?. Verder had ik door een lang dutje te laat gegeten waardoor ik heb moeten overgeven ?. Maar goed, vandaag nog goed rusten en dan morgen hopelijk wat beter. Bij AstraZeneca zou de eerste spuit de lastigste zijn dus dat hopen we dan maar ?. Eind juni moet ik de tweede spuit krijgen.
Ik had gisteren voor de eerste keer ook echt zo een mama bear-gevoel ?. Langs de ene kant ban ik natuurlijk wat ongerust (wat als...) maar langs de andere kant voelde ik echt een heel fel gevoel van veiligheid en bescherming na die spuit. De gedachte kwam echt zo in me op dat ik dat mini-mensje nu echt alle mogelijke bescherming kan geven binnen mijn mogelijkheden en dat die nu lekker mee kan genieten van mijn anti-stoffen. Het voelt ook een beetje als een geruststelling, ondanks dat ik me zo slecht voel nu. Dat mama bear-gevoel is toch echt wel iets machtig om te voelen vind ik ?.

@mateke ooh klote dat je je zo beroerd voelt, maar dat hoort er wel echt bij geloof ik. Hopelijk voel je je morgen een stuk beter, gelukkig lang weekend dus kan je een beetje chillen. Haha dat mama bear gevoel klinkt echt fantastisch zelf nog niet echt gehad omdat ik me nog niet wilde hechten aan het idee omdat als het mis zou gaan de klap zo hard zou zijn. Na vandaag te horen gekregen dat de kans dat het misgaat net zo groot is als de rest van de zwangerschap (bijna nihil dus) dus sinds vandaag loop ik voor het eerst met een mega glimlach op mn hoofd haha.

Hebben jullie soms ook een borrelend gevoel in je buik? Alsof je het voelt bewegen maar dat is natuurlijk niet zo...?

@stephanie Ja het is echt een gek gevoel, die mama bear ?. Wat fijn dat je wat meer gerustgesteld bent. Hopelijk kan je nu ook echt volop gaan genieten van je zwangerschap ?. Dat borrelend gevoel herken ik ook wel. Grappig als je dat voelt hè ?.

Stephanie; Gefeliciteerd met je goede echo!! Fijn dat het zo goed gaat dit keer! Vandaag heb ik een mindere dag. Vermoeid en de hele dag een misselijk gevoel. Toch te vroeg gejuicht dat de meeste kwalen weg waren!? 
qua acne is het nu rustiger dan voor mijn zwangerschap, zo blij mee! 

Borrelende gevoel ken ik niet in mijn buik, wel wat Lara vertelde dat de darmen wat van slag zijn! 
Mateke; hopelijk herstel je snel! de klachten die je noemt hoor je veel over dat vaccin. Succes nog even! 

Terug
Bovenaan