@stephanie oh hihi wat schattig dat het al uit zichzelf beweegt ?. Fijn dat je een goede echo had. Ik had eerst van die pcos last van acne. Daarna met zwanger te zijn was het even een week of 2 beter en nu is het ook weer volop terug door de zwangerschapshormonen ?. Lastig wel hè.
Ik ben vandaag een vodje ?. Gisterenmiddag kreeg ik last van migraine. 's Avonds had ik een zere arm waar ze gespoten hadden en toen ik in mijn bed lag kwam de spierpijn op en kreeg ik koude rillingen. Vanmorgen had ik mijn temperatuur genomen en die was 37,8. Het is dan na het innemen van een paracetamol even gezakt maar nu weer terug gestegen ?. De migraine is ondertussen wat naar de achtergrond gegaan. Daar heb ik vannacht nog veel last van gehad ?. Verder had ik door een lang dutje te laat gegeten waardoor ik heb moeten overgeven ?. Maar goed, vandaag nog goed rusten en dan morgen hopelijk wat beter. Bij AstraZeneca zou de eerste spuit de lastigste zijn dus dat hopen we dan maar ?. Eind juni moet ik de tweede spuit krijgen.
Ik had gisteren voor de eerste keer ook echt zo een mama bear-gevoel ?. Langs de ene kant ban ik natuurlijk wat ongerust (wat als...) maar langs de andere kant voelde ik echt een heel fel gevoel van veiligheid en bescherming na die spuit. De gedachte kwam echt zo in me op dat ik dat mini-mensje nu echt alle mogelijke bescherming kan geven binnen mijn mogelijkheden en dat die nu lekker mee kan genieten van mijn anti-stoffen. Het voelt ook een beetje als een geruststelling, ondanks dat ik me zo slecht voel nu. Dat mama bear-gevoel is toch echt wel iets machtig om te voelen vind ik ?.