@xlara veel succes met verhuizen. Wij zouden ook verhuizen maar het wordt steeds uitgesteld omdat de nutsbedrijven nog niet klaar zijn. Heel irritant want wil graag nu verhuizen nu ik nog fit ben, straks wordt alles weer lastiger. Wij hebben gekozen voor nipt zonder nevenbevindingen, ik vond het een moeilijke keus want ik wil geen onnodige stress. Ik begreep van mijn verloskundige mocht er iets in de nevenbevindingen gevonden worden ze vaak nog niet eens weten wat het is en of het ernstig is, en of het alleen de placenta betreft of ook de baby. Ik wilde die onnodige stress niet en op mijn leeftijd komt het ook haast niet voor verzekerde ze mij. Verder vind ik vooral die patau en edwards belangrijk omdat het kindje dan zoiezo vaak overlijd vroegtijdig. Ik moet zeggen dat ik nu soms wel twijfel of ik er goed aan heb gedaan omdat ik ook wel graag voorbereid wil zijn mocht het kindje wat mankeren. Er komt niet veel in onze familie voor dus ga er eigenlijk een beetje vanuit dat alles wel goed komt.
Ondertussen al wat afspraken gepland voor rondleidingen voor kinderdagverblijven. Vind de berekening maken best ingewikkeld. Ik werk fulltime dus ga naar 4 dagen werken en we twijfelen nog een beetje of vriendlief ook naar 4 dagen gaat, zodat de baby maar 3 dagen opvang nodig heeft ipv 4 dagen. Wij hebben helaas geen lieve omas die een vaste dag willen oppassen. Ik vind het ook belangrijk dat de man een papa dag heeft dus we zijn nog aan het rekenen hoe we het allemaAl gaan redden met geld. Vind het ook wel lastig dat je bij die kinderdagverblijven al bij voorbaat moet aangeven welke dagen opvang je wilt aangezien ik de details nog met werk moet gaan bespreken..
Ondertussen heb ik heel slecht een angelsounds doppler gekocht omdat ik merk dat ik toch onzeker ben tussen de echos door. Ik probeer hem maar 1 a 2 keer per week te gebruiken om even naar het hartje te luisteren 20 seconden. Mooiste geluid ter wereld! Ik heb 0 kwaaltjes dus lastig om soms te aan te nemen dAt alles maar gewoon goed gaat.
Eerst had ik ook van week 7 tot 11 veel bandenpijn en groeipijn en nu niet meer, vraag me soms dan wel af of de baby goed genoeg groeit. Man ik dacht dat het traject zo onzeker was maar als je zwanger bent is het ook 1 brok onzekerheid. Kan niet wachten tot ik de baby ga voelen.
Ik heb donderdag volgende week weer een echo! Woehoe kan niet wachten!