@stephanie Haha zo grappig dat die zich dan zo begint uit te rekken! Wij krijgen best wel veel echo's. Dinsdag heb ik dan de 12 wekenecho. Vanaf dan krijgen we in principe iedere 4 weken ongeveer een echo. We hebben een hele lijst al meegekregen met alle data en uren. Naar het einde toe volgen ze elkaar zelfs sneller op. Wij hebben op volgende momenten echo's: 12w, 16w, 21w, 24w, 28w, 31w, 34w, 36w, 38w, 39w en 40w. Best veel dus. De laatste 3 consultaties word ik ook steeds eerst aan de monitor gelegd. Kwaaltjes zijn hier heel erg geminderd de voorbije week. Misselijkheid is zo goed als weg, ben nog wat moe maar ik kan al wel weer wat later opblijven ?. Ik heb enkel nog vaker hoofdpijn maar dat zal wel niet meer weggaan. Ben daar sowieso wel gevoelig voor. Het is meestal zo een soort van zeurende pijn op de achtergrond die ik dan wel wat kan negeren. Mijn buikje is wel echt al zichtbaar. Mijn schoonouders, ouders en zussen hadden allebei al gezegd dat het echt al wel opviel ?. Ik heb de laatste week dus maar mijn best gedaan om dit wat te verstoppen voor mijn cliënten op het werk. Maar ik ben blij dat ik het volgende week eindelijk gewoon kan zeggen tegen hen en niks meer moet verstoppen ?. Van mijn man heb ik ook al wat te grote T-shirts gekregen die hij nog had liggen, om in te slapen aangezien ik dus ook al niet meer in mijn eigen slaapt-shirts geraak. Die komen echt te kort en dan lig ik nog met mijn buik bloot en dat is soms toch nog wat frisjes. Is er bij jou al wat te zien?