PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Marije; Wij willen ook niet weten wat het wordt. 
Even een vraag hè; welke vitamine tabletten gebruiken jullie? Ik ben nu 13+5 zwanger en zie nu allemaal zwangerschap vitamine met foliumzuur. Maar die hoef ik niet meer te slikken.

@heefteenwens ik slik de mama dag en nacht van vitakruid, die kan je gewoon door blijven slikken. 1 pil voor overdag en 1 pil voor de nacht want in de nacht heb je andere behoeftes dan overdag en worden alle vitamines en mineralen even goed opgenomen zonder dat je ze verliest. Het is ook geen synthetische troep. Heel veel hormoon therapeuten raden ze ook aan bij pcos (ik studeer zelf ook orhomoleculaire therapie en ben sindsdien echt geen fan meer van die merken zoals davitamon wanr minder dan 40% van alle behoefte worden niet opgenomen door je lijf, dus in mijn optiek
Slik je het dan voor jan doedel)

Ik heb vandaan de uitslag van de NIPT TEST binnen en gelukkig was alles goed☺️ ook de waarde van de normale bloedtest waren allemaal goed. Heb bloedgroep o positief, dat heb ik dus nooit geweten haha.

Hoe is het bij jullie meiden?

@stephanie Haha ja, je leert wel wat bij met het hele traject ervoor en nu met zwanger te zijn ?. Ik wist mijn bloedgroep al. Wij zijn nu in volle spanning de resultaten van de NIPT aan het afwachten ?. Fijn dat de jouwe in orde was. Toch weer een geruststelling en dan kan je rustig weer verder genieten. Hier alles ok ?. Al veel fijne reacties gekregen op onze aankondiging ☺️.

Lieve dames,
Maandag ga ik beginnen bij mijn nieuwe werkgever. Dan ben ik 6 weken in verwachting. Dit wordt onze derde kindje. Met mijn 1ste en 2de zwangerschap ben ik vanaf 6 t/m 13 weken goed ziek geweest met meerdere opnames. Nu weet ik niet hoe ik het aan mijn werkgever moet vertellen. Ik heb ook schrik dat het hier door niet beter kan functioneren en minder kans maak op een verlenging. 

Alle tips zijn welkom!
Fijne zwangerschap❤️

Zo, wat fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen. Ik loop een beetje achter ivm de drukte haha. @Mateke benieuwd na de uitslag van je NIPT en wat het word ?
@stephanie, gelukkig wat jou uitslag ook goed! Toch weer een geruststelling.
ik ben vandaag weer op controle geweest. Alles was goed en heb het hartje gehoord ?? Nu moet ik volgende week met 16 weken en 24 weken getest worden op suiker ivm PCOS. Ik moet bloed prikken op nuchtere maag. Vervolgens een suiker drankje drinken, 2 uur in het ziekenhuis wachten en weer bloed prikken. Pffff, word een lange zit in het ziekenhuis. En nu op naar de 20 weken echo ?

@Lara eerst was ik er rustig bij maar nu begin ik toch meer en meer kriebels te krijgen in afwachting van de resultaten van de nipt ?! Fijn dat bij jou ook alles nog steeds in orde is ☺️. Bij mij hadden ze vorige vrijdag ook meteen bloed geprikt op een nuchtere maag voor extra tests. Had op het aanvraagformulier ook iets van glucose zien staan. Was dan wel vroeger dan ze bij jou doen en was nog geen echte suikertest denk ik dan. Op 24 weken staat hier ook standaard een echte suikertest op de planning. Ben benieuwd!

Aaaaaaaah ik ben zo blij! Moet het even kwijt maar wij krijgen een JONGEN!!!? bij ons in de buurt kunnen ze al het geslacht zien bij 13 weken en de baby lag er super goed voor! Wilde duidelijke laten zien dat het een jongetje is?

@stephanie Proficiat ?! Een echt fotomodel heb je dan in je buik ?. Onze kleine lijkt meer op z'n mama en wil liever niet op de foto ?. Oooh en nu wil ik het ook zo graag weten ?! Ten vroegste morgen kunnen we de uitslag krijgen. Zo leuk, een jongetje!

Terug
Bovenaan