PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Ligt denk ik niet aan jou hoor, Stephanie. We zijn met een aantal die problemen hebben met het reageren op dit forum. Ik kan bijvoorbeeld via mijn gsm hier niet reageren. Op het andere forum waar we eerst zaten, lukt het wel. Via mijn computer kan ik hier wel nog reageren. Lara heeft alvast net hetzelfde probleem en Heefteenwens vermoed ik ook.

Zo, eindelijk lukt het weer ladies. Weet niet wat er aan de hand was maar kon echt niks plaatsen. Als ik dan .... dat lukte dan wel. Het lag dus niet aan jou @stephanie.
@Stephanie wat leuk een babyboy ? ik heb het niet zo op de vroege echo's haha. Omdat ik van 2 mensen in 1 week tijd had gehoord dat het met de 20 weken echo dus het andere geslacht bleek te zijn haha
@Mateke, fijn en opgelucht dat je NIPT test goed was, en een babygirl ? ik kan ook bijna niet meer wachten wat het word. Vandaag nog exact 3 weken. De meeste denken een jongen en ik denk toch langzaam een meisje haha.

Hehe! Ik ben ook eindelijk weer online! Ik kon ook niks plaatsten!
Gefeliciteerd Stephanie! Een jongetje! Super leuk! Al meer vertrouwen in deze zwangerschap? 

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik merk vooral in de avond dat mijn broeken niet goed zitten. Ik ben langzaam opzoek naar zwangerschap broeken, hebben jullie nog tips?? 

As donderdag heb ik weer een controle, super veel zin in! ?
Morgen 15 weekjes zwanger!! Ik voel me goed al ben ik aan de eind van de af wel moe! Om 22:00 ben ik blij dat ik in bed lig!

@heefteenwens, ik pas mijn eigen broeken sinds vorige week echt niet meer. Ik heb ook best al wel een flink buikje. Zeker in de avond. Ik heb 1 broek van h&m en 1 broek van noppies. Maar die zitten weer net wat te ruim nog zeker  de band. Ik heb alleen geen keus meer? ik heb ook vorige week controle gehad en alles was weer goed. Nu op naar 25 mei dan heb ik de 20 weken echo ?? ik ben vandaag 15wk5dgn ? verder voel ik me ook goed alleen ben ik ook in de avond helemaal afgebrand. ?

Lara; Ik heb ook mensen om mij heen gevraagd en hoor ook regelmatig de merknaam: mamalicious vallen. Ik zag dat je dat merk ook bij de prenatal hebt. Als donderdag de controle goed is wil ik even naar de prenatal om mijn eerste zwangerschap broek te passen. Daarnaast hebben veel mensen in mijn omgeving de broeken van studio Annelies aan, deze rekken volledig mee. Persoonlijk vind ik ze aan de dure kant om ze uit te laten rekken. Zelf loop ik er ook in en die broeken zitten heerlijk, maar om ze nu uit te laten rekken vind ik ze te prijzig voor! ?
Gebruiker; hoe gaat het met jou zwangerschap? Veel kwaaltjes? Of vallen ze juist dit keer mee? Je nieuwe baas al op de hoogte gebracht? 

Terug
Bovenaan