PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@heefteenwens, Dat zijn hele mooie broeken inderdaad maar zonde om ze inderdaad uit te laten rekken.
mamalicious is voor mij niet skinny genoeg dus die heb ik weer retour gestuurd?

@xxlara @heefteenwens jeetje wat een gedoe met het forum gelukkig zijn jullie er weer! Ik vroeg me al af waar jullie bleven haha.

@xxlara jeetje bij jou gaat het echt hard! Voor je het weet ben je al op de helft! Over het geslacht was bij ons echt geen onzekerheid haha. Ik vroeg nog aan haar kan het nog zijn dat het niet 100% zeker is? (Want we deden dit puir voor de fun) en toen zei ze nouuuu dit is wel 100 procent zeker want er zitten duidelijk 2 balletjes en een pikkie haha. Wij gaan toch niks kopen tot na de 20 weken echo want willen ook eerst verhuizen (als het huis ooit nog eens opgeleverd wordt man man man) dus dan maakt het voor ons ook nog niet uit mocht het geslacht toch niet zeker zijn.

@heefteenwens mijn spijkerbroeken pas ik ook niet meer, zit echt niet lekker. Ik heb 1 zo een flared legging die wel aardig over mn buik kan maar toch zit dat dan bij je navel net niet lekker. Ik had een zwangerschapslegging van noppies besteld maar die band is echt veelste groot dus dat ziet er ook niet uit, plus ik ben 1,61 meter klein dus niks past mij ook. K heb besloten om donderdag maar even naar de costes en zara en the sting te gaan om wat meer van die flared leggings te scoren tot ik echt een buik heb en niets meer aan kan haha. Tegen die tijd hoop ik dat het zo zonnig is dat ik jurken aan kan haha.

Hebben jullie al dingen met werk besproken? Mijn baas is echt in een kut bui (zn partner is 4 maanden geleden overleden) en wil graag de details bespreken omtrent de situatie hoeveel dagen werken en salaris enzo want wil opvang gaan vastleggen maar het gaat niet van harte man man man..

Liefs!

@Lara Fijn dat je ook weer kan posten! Bij mij doet het forum via gsm echt nog vreemd. Via de computer dan maar proberen alles in het oog te houden. Bij mij is ook echt al heel duidelijk een buikje te zien. Ik ben nu 14w+1 ver. De broek van Esprit zit voor mij het beste. Die heeft niet zo'n band die over heel je buik moet. Bij de broek van H&M is dat wel, en die is inderdaad nog niet iets te ruim. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik.
@Heefteenwens En fijn dat jij ook weer kan posten! Wat doet het systeem toch raar, he. Ik heb dus zelf een zwangerschapsbroek van H&M en één van Esprit. Ik heb ook een jogging gekocht om in het weekend gewoon op de bank in te kunnen hangen :p. Verder nog 2 zomerjurkjes waarvoor het binnenkort hopelijk warm genoeg is buiten om ze te kunnen aandoen! Hopelijk vind je snel iets dat goed zit! En fijn dat je donderdag weer op controle kan!
@Stephanie Haha, ik ben ook een kleintje! Ik ben zelf 1m53. Vooral erg lastig als het op broeken aankomt, altijd te lang. Wij zijn met onze praktijk al op zoek naar vervanging voor mij, want een logopedist is tegenwoordig echt niet gemakkelijk te vinden hier in de buurt... Scheelt bij mij denk ik wel veel dat ik niet op een kantoor of dergelijke werk, maar zelfstandig ben. Hopelijk kan je je baas snel erover spreken zodat jij ook verder kan met plannen en afspraken maken!
Gisteren had ik echt een slechte dag. Maandagavond kreeg ik weer zo'n hoofdpijn. Gisteren heb ik ook echt een hele dag in bed gelegen met migraine. Pas 's avonds voelde ik dat het beter werd. Echt erg vervelend. Gisterenavond ben ik ook voor de eerste keer naar de fysiotherapeut geweest. Zij vermoedt dat die lage rugpijn die ik heb (die ondertussen echt ook uitstraalt naar mijn billen, lies en heupen) bekkeninstabiliteit is. Ze heeft mijn rug dan wat losgemasseerd en me wat tips en oefeningen meegegeven om mijn bekkenbodemspieren, buikspieren en bilspieren te versterken. Hopelijk helpt het en kan ik zo nog wel even verder. Ik ben wel blij dat de zomervakantie eraan komt en ik dan mijn planning op het werk zodanig kan maken dat ik wat vaker een pauze tussendoor heb om even rond te lopen of te gaan liggen. Als ik een paar uur aan een stuk therapie heb gegeven, voel ik tegenwoordig mijn rug echt niet meer 's avonds. Of net te veel. 18 mei hebben wij onze volgende echo op 16 weken. Dat is ook alweer over 2 weken! De tijd vliegt.

@heefteenwens,
Bedankt om te vragen!
Ik ben inmiddels 6 weken en 2 zwanger echt heel veel moe en misselijk ben ik. Naar de huisarts geweest hij heeft me primperan voor geschreven helaas niet aangeslagen. Nu ben ik begonnen met Navalit schijnt wel beter te helpen tegen misselijkheid. 

Mijn baas heb ik uiteindelijk toch verteld. Ze reageerde beetje geschrokken en nadien zei ze ja het kan nu niet anders. 

Ik heb een tijdelijk contract daar maak ik me zorgen.

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en eindelijk is iedereen beetje terug.

succes allemaal❤️

Hey dames!?

Ik kom me ook bij jullie groepje voegen. ? Volgens mij ken ik iedereen nog van het PCOs Letrozole clubje. Ik heb op 27/4 positief getest, dankzij de 1e ronde Gonal F in combinatie met Ovitrelle. Heb 4 rondes met letrozole gedaan, maar wegens de hevige bijwerkingen overgestapt op Gonal F. Ik had nooit durven dromen dat het hierbij meteen de1e ronde raak zou zijn! Ik ben als het goed is vandaag precies 5 weken zwanger. Ik heb volgende week woensdag (extra controle uit voorzorg)en de 21e een echo. Afgelopen maandag met 4+6 al eerste echo gehad gezien ik enorme heftige buikkrampen had en ze een bbz wilden uitsluiten. Je kon echt een heel ieniemienie stipje zitten van 2,3 mm. Heel bijzonder! Gelukkig is mijn buikpijn weer weg en kijk ik uit naar de echo volgende week?

Wat leuk om te zien dat een groot aantal al het geslacht weten!! ? en ook fijn om te lezen dat iedereen een goede uitslag heeft van de NIPT!

Hoe is het verder met iedereen? Hoe hebben jullie het eerste trimester ervaren? En hoe voelen jullie je nu ten opzichte van het eerste trimester? ?

Heel veel liefs Zoë

@gebruiker Hopelijk werkt de nieuwe medicatie en voel je je binnenkort weer wat beter!
@zowie Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd ?. Fijn dat de Gonal F zo goed werkte voor jou! Gefeliciteerd! Ik ben vooral blij dat dat eerste trimester over is ?. Ben toch wel minder misselijk en ook al moet ik nog steeds op tijd in mijn bed, kan ik toch ook al wat later dan 21u opblijven. Grootste uitdagingen nu zijn mijn rug-/bekkenklachten en zwangerschapsdementie ?. M'n geheugen is een zeef en de domme dingen die ik dagelijks doe... Te veel om op te noemen ?. Hoe voel jij je? Veel last van kwaaltjes of net niet? Ik weet nog dat ik in het begin vooral last had van mijn tepels, duizeligheid en vermoeidheid.

Terug
Bovenaan