@steph-aniee, top geschreven weer! Zo herkenbaar voor mij ook. Testen terwijl je weet dat het geen zin heeft. Ik heb nu de plek in de buurt gevonden waar ik vroege echo's kan boeken. Vrijdag mag ik weer(ziekenhuis), dan op 27 mei(pretecho) weer en dan op 7 juni (verloskundige, termijnecho) en op 1 juli heb ik nu de geslachtsecho staan. Ik denk dat ik nog wel iets ga boeken tussen 7 juni en 1 juli. Gewoon omdat het kan.
@heefteenwens, en of het rust geeft!
We hebben het gister ook aan onze ouders verteld. Mijn moeder reageerde heel rustig, maar ik kreeg vandaag een appje dat het toch wel heel bijzonder was om een kleinkind te krijgen bij haar eigen dochter (mijn broers hebben kinderen, maar dan is het toch de schoondochter die zwanger is) en mijn schoonmoeder stond erbij te springen van blijdschap. Ze waren allemaal wel redelijk verbaasd over de snelheid waarmee het ons nu toch gelukt was.
@Mateke, ja, ik snap wel wat je zegt ja. Ons traject met letrozol voelt dan toch nog als niks vergeleken de IVF-trajecten enzo. Ik heb vandaag de podcast geluisterd van Natascha Ritfeld en Saskia Overmars. Natascha is gestopt met het traject na 5 jaar medische molen, verkeerd ontdooide embryo's en een miskraam. Wat lijkt me dat heftig zeg.