PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lara gefeliciteerd met je goede echo!! Dat is wel een opluchting, heb je iets meer zekerheid nu :)
@Stephanie wat mooi om die +3 te zien staan, dat is in ieder geval al goed nieuws!
Bij mij helaas geen goed nieuws, gisteren nog een keer getest, en nog steeds negatief dus dat zag er al niet goed uit, maar zo lang ik niet ongesteld was hield ik stiekem toch nog een klein beetje hoop. Vanochtend nu wel ongesteld geworden, dus het was dan toch een hele vroege miskraam. Ben toch wel blij dat het nu heeft doorgezet, dan kunnen we vol goede moed door met de volgende ronde, en kan ik stoppen met iedere dag te testen haha. Ik hoop dat ik me volgende maand hier wel weer aan kan sluiten! :)

@stephanie Oh vervelend ?. Hopelijk betert het toch nog wel en kan je binnenkort wat langer doorslapen. Fijn van je testen die oplopen! Dat geeft goede moed ?.

@bloem Oh wat balen! Maar veel goede moed in je volgende ronde en hopelijk zien we je snel terug verschijnen ?. Je weet nu in ieder geval toch al dat het pompje werkt!

@bloem ahhh nee wat shit zeg! Het klinkt heel dubbel maar gelukkig is het al heel vroeg misgegaan en betekend dan toch dat er iets met de innesteling of met de aanleg van het kindje niet goed is gegaan. En we willen natuurlijk wel een gezond kindje. Ik hou me vooral vast aan het feit dat veel vrouwen eerst een miskraam krijgen (alleen hoor je dit te weinig) omdat het lichaam nog niet snapt hoe het moet dat zwanger zijn. Vaak gaat het de 2de keer dan gesmeerd en het gaat vaker goed dan fout. Laat je hierdoor niet uit het veld slaan lieve bloem! Je bent nu op dit moment mega vruchtbaar dus wellicht is het de aankomende ronde gewoon weer raak en kun je je weer bij ons aansluiten. Voor nu rustig aan en verdrietig zijn mag natuurlijk want dit is echt heel naar en geloof me ik weet er alles van. Of je nou net een week zwanger was of 7 weken het idee van een zwangerschap is weg en het gevoel dat je opnieuw moet beginnen kickt er weer in, maar geloof me ook als ik zeg dat alles echt goed gaat komen want je kan zwanger worden en dat is al een fijne gedachten! Heel veel liefs en sterkte❤️

@Bloem wat balen zeg. Maar net wat Stephanie zegt. Je bent vaak dan wel extra vruchtbaar dus hopelijk gaat het de volgende ronde lukken! ? ?? Ik ga voor je duimen in ieder geval!
@stephanie vervelend dat je zo weinig slaapt. Ik slaap juist klokje rond tegenwoordig haha. En lig vaak ook al echt vroeg op bed en slaap dan direct? gek dat het bij iedereen zo anders kan zijn hè haha. Fijn is dat hè om een 3+ te zien staan op de clear blue test. Ik had eerst ook 2-3 weken en een week later 3+ en toen ben ik echt gestopt met testen haha.

Bloem; Wat een vervelende situatie. Het was natuurlijk ook een super mooi bericht dat de eerste kans gelijk raak was. Hopelijk kun je weer snel starten met het pompje. 

Bedankt voor jullie lieve reacties! Het scheelt dat ik aan het begin mijn twijfels al had, dus er ook wel heel voorzichtig in stond. Ik ben inderdaad al lang blij dat het pompje nu zo goed werkt, ik heb het vertrouwen in mijn lichaam weer een beetje terug en ik hoop snel weer mee te schrijven hier. Ik kijk af en toe wel even mee hier om te zien hoe jullie echo's verder gaan, duimen voor mooie zwangerschappen!! :)

Hier lijken de kwaaltjes toch wat op te lopen. Merk als ik even een poosje niks eet wat gammel begin te voelen. Daarnaast wordt de toilet mijn grote vriend! Als ik voor over buk voel ik een drukkend gevoel in de buurt van mijn blaas/baarmoeder. 

Langzaam begin ik weer wat te ontspannen!☺️

@heefteenwens die kwaaltjes geven dan toch wel een fijn gevoel he. Ik voel me niet zo chill ik voel me alsof er iets niet pluis is. Heb pijn aan mn schouder (maar kan ook door de spanning komen) en steeds pijn bij mn eierstok waar mn eisprong is geweest. Ik ben meteen bang voor een eventuele buiten baarmoederlijke zwangerschap.. ga morgen toch de gyneacoloog maar even bellen als is het voor mn eigen gemoedsrust.

Terug
Bovenaan