PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Femke, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Bijzonder hè?
@Bloem, Dan waren het er dus bijna 2 geweest. Wel spannend of je nu daardoor bloed verlies ga krijgen. En ook al weet je dat het daardoor kan komen, lijkt me alsnog spannend. 

@Stephanie, mijn placenta ligt trouwens ook voor. Ik voel de baby ook nog niet terwijl ze op de echo toch echt heel druk was haha. Het is inderdaad spannend zo'n echo, maar je moet van het beste uitgaan.
@Lilo, bedankt voor al je tips! Leuk dat je nog mee leest! Heerlijk genieten van jullie mannetje ?
@Mateke, hoe gaat het verder met jou allemaal? Wanneer heb jij de 20 weken echo? 

Ik zit hier nog zo lekker na te genieten van de goede 20 weken echo en het geslacht ? heb gister ook al 2 hele leuke setjes gekocht voor de baby ?? kinderopvang is hier inmiddels ook geregeld. Nu volgend weekend alles bestellen wat betreft de grotere meubelen. Ik ben wel benieuwd wat voor kinderwagen jullie in gedachten hebben om te halen? Ik ga zelf voor de Joolz day denk ik. 

@Femke Heel fijn dat je ook een goede echo had ?. Genieten!
@Lara ik ben nu 17 weken en op 23 juni heb ik mijn volgende echo. Dan ben ik 21 weken. Het zal dan ook even niet bij mijn eigen gynaecoloog zijn aangezien die zelf moet bevallen. Gelukkig is ze wel terug wanneer het mijn beurt is ?. De laatste dagen heb ik belachelijk veel last van de bekkeninstabiliteit. Ik heb echt geen enkel moment tijdens de dag dat ik geen pijn heb in meer of mindere mate. Superlastig. Volgens de fysiotherapeut zou er nu normaal verbetering moeten zijn nu ik al 4 sessies achter de rug heb met oefeningen die ik thuis ook iedere dag doe enzovoort maar daar merk ik dus voorlopig nog niks van. In tegendeel. Dat is dus wel echt heel vervelend. Voor de rest is alles best ok. Af en toe voel ik onze kleine meid al heel zachtjes en dat is toch iedere keer wel heel speciaal ?. Net kleine vlindertjes die in je buik zitten. Om mezelf af te leiden ben ik ook begonnen met het zelf maken van een paar babydekentjes. Ik heb mooie stofjes gekocht en ben nu al voor 1 dekentje de naam erop aan het borduren. Binnenkort alles aan elkaar naaien en dan is dat ook weer in orde ?.

Lilo: Bedankt voor al je tips. Ik neem ze zeker mee in de aankopen die er gedaan worden. Bloem en Femke: Fijn dat jullie goede echo's hebben gehad! Bloem!! Bijna een tweeling! Fijn dat er 1 eitje goed bevrucht is en dat je daar van mag genieten! Het blijft een wonder! Lara: Ik ga ook voor een Joolz wagen. Ik zit zelf alleen te denken aan de geo, dit komt omdat die een grote mand heeft. Waarom kies jij voor de Day? Mateke: Wat vervelend van je bekken instabiliteit! Hopelijk gaat de fysio beter helpen om deze tijd door te komen. Ik voel de baby nog niet denk ik. Vandaag ben ik 18+2 in verwachting.  7 juni heb ik de 20 weken echo! zo benieuwd naar!! :)  Groetjes, Heefteenwens(mijn profiel doet echt raar, kan mijn naam niet veranderen.)

@bloem wauw wat bijzonder dat het er zomaar 2 hadden kunnen zijn. Schijnbaar hoef je niet altijd te bloeden om de tweede vruchtzak te verliezen. Soms verdwijnt het gewoon en wordt het opgenomen door het lichaam. Fijn dat het andere kindje het gewoon super goed doet!☺️

@xxlara sinds afgelopen dagen voel ik de baby ineens! Heel gek gevoel en echt wel anders dan ik had verwacht maar zo bijzonder! Als je het voelt dan weet je het. Ik denk dat wij gaan voor de harvey 3 easy walker. Lekker klein en compact daar wij een kleine auto en weinig bergruimte in het nieuwe huis hebben. Maar ik wacht het nog even af want een vriendin van mij werk bij een kinderwagen merk leclerk en kan er misschien 1 gratis krijgen dus daar zeg ik geen nee tegen haha. Eerst maar eens verhuizen! Nog een kleine 3 weken! Cant wait!

Vandaag 17+2 en 11 juni de 20’weken echo met 19+1 weken. Gaat ineens hard allemaal!
Gelukkig is moeders voor moeders klaar en kan ik weer normaal op toilet zitten ipv met een kan eronder haha.

Liefs!

@Heefteenwens, ik vind van de joolz day de reiswieg een mooiere vorm hebben en gewoon wat verfijnder. Spreekt mij persoonlijk meer aan. 

@Mateke wat vervelend van je bekken, ik dacht dat je pas geleden zei dat het juist wat beter ging? 

@Stephanie wat bijzonder en fijn dat je de baby nu voelt? de easywalker harvey3 is zeker ook een hele mooie kinderwagen, rijd ook erg soepel en fijn!
Nou veel meiden nu op naar de goede 20 weken echo! ?

@stephanie Bijna verhuizen, spannend ?! Fijn dat alles daar ook nog goed gaat.
@Lara Ja, het is ook echt even beter gegaan toen ik net bij de fysio was gestart maar sindsdien is het dus enkel downhill gegaan. Op het einde van een werkdag weet ik gewoon niet meer welke houding ik kan aannemen zonder pijn. Gisteren lag ik op mijn linkerzij op de bank met 2 kussens onder mijn hoofd, een kussen tussen mijn knieën en een kussen achter mijn rug en met mijn arm nog gestrekt over mijn hoofd. Dat was de enige houding die dan nog ok voelde ?. 's Nachts lig ik vaak te woelen om een goede houding te vinden. Momenteel is het vooral mijn rechterzijde die het meest pijn doet. Vandaag moet ik niet werken en voorlopig is het te doen. Ik leg me in een goede houding op de bank, regelmatig even rondstappen en net mee naar de supermarkt geweest. Ik heb zelf niets gedragen maar gewoon daar even rondwandelen is wel ok. Mijn oefeningen doe ik iedere dag en die gaan wel beter maar voorlopig dus zonder echt resultaat. De fysiotherapeut snapte er laatst ook niets van ?. Ik val buiten de statistieken blijkbaar. Maar ja, waarom zou je ook gewoon gemiddeld willen zijn ?.

@Femkee fijn dat jouw echo ook goed was ?
@Mateke wat vervelend van die bekkeninstabiliteit, hopen dat de fysio toch snel wat effect gaat hebben. Wat bijzonder lijkt me dat als je haar kunt voelen ☺️

@Stephaniee oh dat zou fijn zijn als 't niet altijd met een bloeding hoeft te zijn, hoop dat het zo dan gaat ? fijn dat moeders voor moeders er voor jou weer op zit, ik zit pas in de 2e week haha

Jullie tips van de kinderwagens ga ik ook even onthouden voor als verder alles goed loopt! Ik was afgelopen week met vlagen wat misselijk, maar ik voel me nu sinds vrijdag eigenlijk best goed, begint de twijfel meteen weer toe te slaan natuurlijk.. Nog 1,5 week wachten tot de volgende echo, dus dat valt nog mee! Dit weekend zijn we het aan de familie aan het vertellen, heel leuk, ze hadden het allemaal niet aan zien komen ☺️

@bloem Oh leuk wanneer je het kan vertellen hè ?! Ik dacht dat @Stephanie in het begin ook weinig last had van kwaaltjes. Hoeft dus niets te zeggen, maar ik snap dat het je onzeker maakt. Fijn dat je al zo snel weer een echo hebt ☺️.

Terug
Bovenaan