PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Lilo Bedankt voor de tips! Wij willen ook voor een cosleeper gaan om dezelfde reden ?. Geen zin om te zitten bibberen in de babykamer als het gewoon gezellig vanuit je warme bed kan en je dan hopelijk beter terug in slaap geraakt. Een draagdoek zat tussen de spullen die we van mijn zwager gekregen hebben. Ben ik wel blij om want die dingen zijn inderdaad echt belachelijk duur. En voor de rest zien we nog wel weer ?. Ik heb mijn lijst met spullen al klaar. En dat die 9 maanden snel gaan is wel een understatement ?. Weeral bijna in de helft hier. De tijd vliegt!
Fijn dat het bij jou ook goed gaat met jullie kleine man ?!

@xxlara wat leuk een meisje en wat fijn dat je dit kan afstrepen. Ik zie er echt tegenop wel. Hoop echt dat alles goed is.

@lilo thanks voor alle tips! Heel waardevol want ook ik weet niet waar te beginnen. Brak bij de babydump van het weekend spontaan uit in janken omdat ik overweldigd werd van se hoeveelheid spullen die je moet hebben haha❤️

@Lara wat fijn! En gefeliciteerd een meisje, wat leuk!

@Lilo, wauw, zover ben ik nog niet, maar thanks voor alle tips vast!

Ik was 2e pinksterdag ook even bij de babydump en heel snel weer gevlucht. Wat was het daar druuuuuuk?. Wij gaan t.z.t. wel doordeweeks terug.

Wij hebben morgenmiddag weer een echo met 8+6. Zoveel zin in!
@Bloem, had jij niet tegelijk met mij een echo? Was dat morgen of met de termijnecho die ik heb op 7 juni?

@Femkeee ja klopt! Echo was goed, hartje klopt, fijn om te zien ☺️ er was ook nog een 2e vruchtzakje, maar die was leeg, dus blijkbaar is de 2e follikel die eigenlijk best wel achterliep toch ook gesprongen, ik kan daardoor later nog wel bloedverlies krijgen maar dat zou geen kwaad kunnen, vind dat toch wel spannend ? mag nu in ieder geval gewoon verder bij de verloskundige, daar over 2 weken weer een echo ? hoop dat jouw echo ook goed is! ?

@bloem Superfijn dat je echo goed was ?! Nu ja, als je dan bloedverlies krijgt, weet je wel wat het hoogstwaarschijnlijk is dus dat is wel al fijn denk ik. Ik had in het begin ook even wat bloedverlies en was toen meteen in paniek. Hopelijk kan jij er dan wat rustiger bij blijven ☺️.

@Bloem, dus je bent de tweelingdans net ontsprongen???. Wat vervelend als het dan misschien niet gaat bloeden, zelfs als je het weet kan ik me voorstellen dat het onzeker maakt...

Hier was de echo vandaag ook goed, vandaag 8+6! Hartje klopte mooi snel, goed gegroeid en het lag lekker te wiebelen met de billen. Helemaal verliefd op de baby??. Nu mag ik 7 juni weer voor de termijnecho.

Terug
Bovenaan