PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Stephanie; wat fijn dat je het voelt. Ik had gister even een idee dat ik wat voelde maar al vrij snel dacht ik, zal wel niet. 
Normaal plassen is ook weer een pretje hè! Mooi doel maar vond het soms ook wel wat gedoe! 

Bloem; wat fijn dat je je weer iets beter voelt! Zo blij voor je!! 
Ik vond het ook super leuk om de familie op de hoogte te stellen!! Allemaal leuke en enthousiaste reacties!?

Hoe gaat het met jullie groeiende buik? Vanaf week 17 tot nu (week 19), gaat het echt hard bij mij! Mijn baby buik is steeds beter zichtbaar. Gewone broeken passen nog dicht maar ik moet niet gaan zitten, anders wordt de baby plat gedrukt!? 
Vanaf vandaag mijn eigen broeken maar echt achter in de kast!
As maandag de 20 weken echo! Toch al wel een beetje zenuwachtig voor! ?

@heefteenwens Hier ging het al van in het begin hard ?. Ondertussen al helemaal rond en gezond ?. De laatste dagen merk ik dat mijn buik ook al wat in de weg komt te zitten wanneer ik mijn schoenen moet aandoen maar nog niet al te storend. Deze week had ik ook al twee wildvreemde dames die me in de supermarkt aanspraken en vroegen 'voor wanneer het is'. Dus ik zie er wel heel duidelijk zwanger uit denk ik dan. Mijn buikje zit ook wel mooi vooraan ☺️

Deze week heb ik qua bekkeninstabiliteit ook een heel goede week. Bijna geen last gehad! Ik voel altijd wel iets maar het is allemaal heel zachtjes en op de achtergrond deze week. Hopelijk houden we dat nog even vol zo ?.

@Heefteenwens, mijn buik is ineens heel goed zichtbaar. Volgens de echo ben ik ook iedere x 4 dagen verder maar dat kan niet want heb natuurlijk iui gehad dus dan zou ik bevrucht zijn voor de inseminatie, dat is onmogelijk. Volgens de echo zou ik nu 20.5 zijn en ik ben 20.1 nu. Mijn eigen broeken pas ik al sinds week 14 ofzo niet meer. Niet heel raar dat het nu dus niet meer past haha. Veel succes maandag bij de echo, willen jullie weten wat het word? ????
@Mateke, dat met schoenen aan doen had ik ineens deze week ook zoiets van...het lukt wel hoor maar je merkt toch al wel dat er een buikje zit haha.  Fijn dat het afgelopen week in ieder geval beter is gegaan met je bekken???

@Lara ja exact! Schoenen aandoen lukt wel maar ik leg toch vaker mijn voet op mijn andere knie zodat ik me er niet voor moet bukken. De fysio denkt dat ik nu het ergste wel door ben en dat het nu beter zou moeten blijven. Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat ze gelijk heeft ?. Ik heb echt al een heel aangename week gehad en met de zomer voor de deur hoop ik toch nog leuke dingen te kunnen gaan doen. Lekker shoppen voor babykleertjes met mijn moeder of nog een weekje weg ofzo. Ik merk ook wel dat mijn spieren sterker worden en dat ik ze onbewust meer en meer actief gebruik. Dat had ik deze week een paar keer even bewust gevoeld terwijl ik aan het werken was. Dus het begint effectief z'n vruchten af te werpen ?. 

@xxlara @mateke, wat gaaf om te horen dat jullie buik nu echt goed zichtbaar begint te worden.

Ik heb het gevoel dat mijn buik weer even tot stilstand is gekomen ofzo. Laatst kwamen we iemand tegen die niet wist dat ik zwanger was en die zei doodleuk; “zo die corona heeft jou ook geen goed gedaan” dat ik dacht hallo je ziet toch wel dat het alleen mn buik is niet mn hoofd en benen enzo, dus dan kan je toch wel bedenken dat ik zwanger ben grrrr.

Qua gewicht ben ik nog niet zoveel aangekomen. Ik begon de zwangerschap op 59,5 ben toen bij week 12 afgevallen tot 57,8 en weeg nu weer terug 60kg.

Gister voor het eerst bij de verloskundige geweest. Mn baarmoeder zag 2 vingers onder mn navel dus dat was wel gewoon goed geloof ik en hartje klopte ook mooi 153 slagen per minuut. Volgende week vrijdag 20 weken echo dus ben benieuwd of de baby goed groeit enzo.

@mateke wanneer heb jij 20 weken echo?

Liefs!

@stephanie Wauw wat een rotopmerking. Gelukkig weet jij wel beter. Laatste keer dat ik me deze week gewogen had was ik tot nu toe ongeveer 2 kg bijgekomen dus dat valt nog wel mee denk ik. Ik heb nog al wel gelezen dat je buik soms even een 'groeipauze' lijkt te nemen voor die weer verder groeit. Ik heb mijn 20 wekenecho pas op 23 juni in de avond. Dan ben ik 21 weken. Nog zo lang wachten ??. Mijn eigen gynaecoloog is nu zelf met zwangerschapsverlof dus haar andere collega van de praktijk neemt nu ook haar patiënten voor haar rekening. Denk dat het daarmee wat later is want die andere collega zal het nu wel heel erg druk hebben. Naar het einde van de zomer toe is mijn eigen gyn wel weer terug. En fijn dat je afspraak bij de verloskundige goed gegaan is! Nu maar uitkijken naar je volgende echo ☺️

24 juni heb ik ook mijn tweede vaccinatie op de planning staan. Ben benieuwd of ik er opnieuw last van zal hebben.

@mateke jeetje inderdaad laat. Bij ons gaat het niet via de gyneacoloog maar gewoon via de verloskundige en echo centrum. Fijn dat je haar wel weer na de zomer terug hebt.

Ik heb inmiddels ook de vaccinatie brief gehad (denk vanwege mijn astma van jaren geleden) maar ik twijfel toch te erg of ik het nou moet doen of niet. Het voelt gewoon niet goed maAr jk wil ook niet op het laatste moment in het laatste staartje nog corona oplopen. Ik vind de afweging echt heel moeilijk alsof je moet kiezen tussen 2 kwade.. ik denk dat ik het nog even uitstel..

Terug
Bovenaan