@Heefteenwens gefeliciteerd met je goede 20 weken echo. ? zo knap dat jullie niet willen weten wat het word.
@Femke, wat leuk een kerst kindje ? wil jij straks het geslacht weten? wij hebben de babykamer al wel gekocht, verder de kinderwagen over 2 weekjes en de rest. We gaan zondag eerst even nog een weekje op vakantie ?
@Stephanie, veel plezier bij je 20 weken echo morgen, probeer er van te genieten? ik kies bewust ervoor om geen vaccinatie te nemen, pas op z'n vroegst na de zwangerschap. Iedereen staat er anders in natuurlijk maar ik durf het niet te nemen omdat ze natuurlijk niet weten wat de gevolgen zijn op langer termijn. Maar goed Corona krijgen aan het eind van je zwangerschap wil je ook niet. Lastige keuze blijft het. Doe vooral waar je je goed bij voelt ?
Morgen ben ik alweer 21 weekjes. Tijd vliegt echt zo. Het is wel zo dat ik bij elke echo elke x 4 dagen verder word geschat. Verder ben ik denk ik nu wel 5-6 kilo aangekomen inmiddels. Ik zal mezelf morgen weer eens wegen. Jullie doen het dus een stuk beter haha. ?