PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@femke wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Gaat snel 11 weken alweer! Heb je al geprikt voor de nipt? En ook geprikt voor algemene bloedwaarde (resus en bloedgroep en antistoffen?) voor je het weet zit je ook op de 20 weken, gaat echt heel snel!

Femke; aaaaa een kerst/oud en nieuw  kindje! Dat worden rustige dagen voor jullie! 
Wij zijn nog niet begonnen met winkelen, wel uitzoeken. Volgende week een weekje vrij en dan gaan we winkelen! Nog even vol houden met de kwaaltjes, bij 14 weken waren ze bij mij helemaal verdwenen!
Vandaag 20 weken zwanger! ? 

@Heefteenwens gefeliciteerd met je goede 20 weken echo. ? zo knap dat jullie niet willen weten wat het word.
@Femke, wat leuk een kerst kindje ? wil jij straks het geslacht weten? wij hebben de babykamer al wel gekocht, verder de kinderwagen over 2 weekjes en de rest. We gaan zondag eerst even nog een weekje op vakantie ?  
@Stephanie, veel plezier bij je 20 weken echo morgen, probeer er van te genieten? ik kies bewust ervoor om geen vaccinatie te nemen, pas op z'n vroegst na de zwangerschap. Iedereen staat er anders in natuurlijk maar ik durf het niet te nemen omdat ze natuurlijk niet weten wat de gevolgen zijn op langer termijn. Maar goed Corona krijgen aan het eind van je zwangerschap wil je ook niet. Lastige keuze blijft het. Doe vooral waar je je goed bij voelt ?
Morgen ben ik alweer 21 weekjes. Tijd vliegt echt zo. Het is wel zo dat ik bij elke echo elke x 4 dagen verder word geschat. Verder ben ik denk ik nu wel 5-6 kilo aangekomen inmiddels. Ik zal mezelf morgen weer eens wegen. Jullie doen het dus een stuk beter haha. ?

Stephanie; Succes vandaag! Ik heb ook nog geen vaccin. Eerst mocht het niet door het medische traject en nu adviseren ze het wel! Ik wacht ook tot na de zwangerschap! Om me heen worden steeds meer mensen gevaccineerd dus voor mij ook de kans kleiner dat ik het krijg! 

Lara; wat gaat de tijd hard, alweer 21 weken!! Zo leuk!! Vorige week heb ik mezelf gewogen en niet echt aangekomen. Ik ga vanmiddag vragen of ik bij de verloskundige op de weegschaal mag, aangezien ik die van mij thuis niet vertrouw. 

Ik ga ook volgende week een paar dagen weg, wel in eigen land. Durfde niet naar het buitenland, ook al had ik daar ook veel zin in! 

@Heefteenwens fijn van je 20 weken echo!
@Femkee gelukkig een mooie termijnecho! Bij mij gaat het wel goed, weinig klachten en gisteren eerste echo bij de verloskundige gehad, precies 9 weken en dat klopt ook dus ben er blij mee! Hadden alleen niet echt een klik met de verloskundige, dus dat vond ik wel jammer. Heb op 25 juni de termijnecho!

@heefteenwens leuk, een winkelweekje ?! Ik denk dat wij dit deze zomer ergens gaan doen. Mijn man heeft onze eigen slaapkamer nu bijna afgewerkt en dan is het de beurt aan de babykamer ?. We kunnen er dus bijna aan beginnen! Ik kijk er al naar uit 
@Lara haha ja ik had ook een collega die op deze termijn al meer was bijgekomen dan ik nu maar dat was vooral wel wat vocht en zij had blijkbaar heel veel vruchtwater ?. Hoeft dus niets te zeggen hè ?. Geniet van je weekje weg! Wij hadden een weekje Normandië gepland voor deze zomer maar dat zal waarschijnlijk niet doorgaan. Wegens mijn bekken, Corona, en mijn man die tijdens die periode blijkbaar zijn tweede vaccin moet gaan halen. Hij mag over 2 weken zijn eerste vaccin gaan laten zetten. We gaan dan waarschijnlijk tijdens ons verlof wel verschillende daguitstapjes in België doen op mijn tempo. Een nachtje hotel boeken aan de kust ofzo. Vind ik ook wel helemaal prima.
@Stephanie bijna je termijnecho! Spannend ?
@bloem fijn dat je je goed voelt en dat je eerste echo goed was! Nu uitkijken naar de termijnecho ?. Wel jammer dat je geen klik had met de verloskundige. Heb je iedere keer dezelfde voor de afspraken?
Hier gaat het met mijn bekken wel de goede richting uit. We zitten tijdens de oefentherapie aan de 'next level oefeningen' ?. En dat lukt best wel. We laten er nu een weekje tussen om de therapie rustig af te bouwen. Ik moet wel echt nog steeds opletten met wat ik doe. Gisteren had ik me moeten haasten om op tijd op de afspraak te geraken en zelfs na een kort wandelingetje van 15 min heen en 15 min terug (wel op een te hoog tempo waarschijnlijk) lag ik thuis nadien knock-out op de bank met best wat pijn ?. Maar goed, toch al anderhalve week kunnen werken zonder al te veel pijn dus hopen dat de trend zich doorzet!

@xxlara wow 21 weken gaat keihard nu he?! Ben je die 6 kilo in korte tijd aangekomen of over de gehele zwangerschap? Bij mij zit ik nj gelukkig weer 1 kilo boven mn startgewicht. Ben net een jojo haha.

Mijn 20 weken echo is wel pas morgen maar lief dat jullie eraan denken! Zal morgen meteen laten weten hoe het was!

@heefteenwens precies dat is ook wat mij tegen houdt met het vaccin. Eerst niet inenten in traject en nu ineens wel.. laat inderdaad iedereen om ons heen maar lekker ingeent worden. Ik ben echter wel bang voor het volgende; in de VS zijn ze al bezig met kids inenten en straks ook babies. Ik ben bang zodra dat hier van start gaat je kind dan opeens niet meer naar de opvang mag zonder vaccinatie.. gezeur allemaal maar dat zien we dan wel weer toch!

@bloem wat fijn dat alles goed was. Laat me je wel zeggen dat de klik met je verloskundige wel erg belangrijk is aangezien zij wellicht je kindje gaat halen als het zover is. Je kunt natuurlijk altijd overstappen naar een ander en daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen want het is jou kindje en jouw lijf! Denk er maar over na☺️

@mateke gelukkig dat het steeds iets beter gaat met je bekken, wel een vervelende klacht zeg! Hier gelukkig weinig symptomen meer ook wel fijn! Toch weet ik me elke keer weer zorgen te maken over nieuwe dingen haha het houdt niet op niet vanzelf haha

Inmiddels vandaag weer door de teststraat gemoeten. Flinke keelpijn maar ik heb ook hooikoorts en de pollen zijn niet te houden nu.. hopelijk snel uitslag want wil niet de 20 weken echo moeten afzeggen..

@stephanie Ow lastig, hopelijk is het inderdaad gewoon de hooikoorts. Mijn man heeft er de laatste tijd ook heel veel last van. Veel succes morgen ?!

Terug
Bovenaan