Hoi Dames!
Ik zie nu pas dit topic, stom zo laat pas. Want het leuke is dat ik veel dames 'herken' van de letrozole groep om zwanger te worden! Zo tof om elkaar in een zwangere groep weer tegen te komen!
Ik ben inmiddels 25 weken zwanger! ?? Wordt net wakker in een tentje want ben even een weekendje bij m'n ouders op de camping met m'n hond, vriend komt vandaag. Even lekker een mini vakantie!
Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Placenta aan de voorkant maar begin nu steeds meer duidelijke bewegingen te voelen. Vreemd dat die bewegingen nu ook hoger zitten soms!
Ik lees veel herkenbare dingen zoals geen klik met verloskundige, ik zit in een praktijk met 5 en ze doen bewust je altijd proberen in te plannen bij een ander. Je weet niet wie er dienst heeft tijdens je bevalling dus lossen ze het op deze manier op, dan ken je iedereen. Vind de afspraken ook totaal niet boeiend, krijg geen extra info, alleen hoe is het? Even luisteren, nieuwe afspraak. Is dit bij jullie ook?
Nipt en 20 wkn waren allemaal goed! Geslacht weten we nog niet.
Ohja en over kilo's... Man man ik ben 3 wkn geleden echt op vakantie geweest in renesse met vrienden ipv naar Spanje met z'n allen en daar 4 kilo aangekomen. Ik zat netjes op 5,nu dus op 10 ong maar al lekker dikke enkels hier??
Hoeveel weken zijn jullie?
Weten jullie het geslacht van de mini? Wij houden het als verrassing, alles neutraal dus en zodra het er is, is kleding zo besteld!
Geniet van het mooie weer! Smeren smeren tegen het masker ??