PCOS, Letrozol Zwanger Forum

Hi meiden,

20 weken echo was helemaal goed☺️ hij was iets te zwaar maar dat is geen probleem, is praktijk zou ik iets vooruit gezet worden alleen dat doen ze niet omdat het zomaar kan zijn dat met de volgende echo alles weer goed loopt. Ik ben iniedergeval blij☺️

Ps ook corona test was negatief gelukkig☺️

@stephanie goed dat je Coronatest negatief was! En heeeel goed dat je 20 wekenecho ook goed is ?! Ik kijk zo uit naar de mijne maar het is nog zo lang wachten, haha ?.

Hoi Dames!
Ik zie nu pas dit topic, stom zo laat pas. Want het leuke is dat ik veel dames 'herken' van de letrozole groep om zwanger te worden! Zo tof om elkaar in een zwangere groep weer tegen te komen!

Ik ben inmiddels 25 weken zwanger! ?? Wordt net wakker in een tentje want ben even een weekendje bij m'n ouders op de camping met m'n hond, vriend komt vandaag. Even lekker een mini vakantie!
Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Placenta aan de voorkant maar begin nu steeds meer duidelijke bewegingen te voelen. Vreemd dat die bewegingen nu ook hoger zitten soms!

Ik lees veel herkenbare dingen zoals geen klik met verloskundige, ik zit in een praktijk met 5 en ze doen bewust je altijd proberen in te plannen bij een ander. Je weet niet wie er dienst heeft tijdens je bevalling dus lossen ze het op deze manier op, dan ken je iedereen. Vind de afspraken ook totaal niet boeiend, krijg geen extra info, alleen hoe is het? Even luisteren, nieuwe afspraak. Is dit bij jullie ook?
Nipt en 20 wkn waren allemaal goed! Geslacht weten we nog niet.
Ohja en over kilo's... Man man ik ben 3 wkn geleden echt op vakantie geweest in renesse met vrienden ipv naar Spanje met z'n allen en daar 4 kilo aangekomen. Ik zat netjes op 5,nu dus op 10 ong maar al lekker dikke enkels hier??

Hoeveel weken zijn jullie?
Weten jullie het geslacht van de mini? Wij houden het als verrassing, alles neutraal dus en zodra het er is, is kleding zo besteld!

Geniet van het mooie weer! Smeren smeren tegen het masker ??

@irene fijn dat je je ook hier aansluit! We worden al een gezellig clubje zo ?. Ik ben op dit moment 19 weken zwanger en wij verwachten een meisje ??! Sinds een week of 2 voel ik echt dagelijks heel duidelijk onze kleine meid af en toe schoppen en draaien. Placenta ligt aan de achterkant.
Hier in België krijgen we bij iedere afspraak een echo dus we krijgen iedere keer wel best veel info over hoe het met de baby gaat. Bij ons zitten ze met 2 in de praktijk en ze hebben een assistente en iedereen is echt heel vriendelijk en ze luisteren ook echt oprecht naar bezorgdheden en dergelijke dus ik mag niet klagen op dat vlak. 
De dikke enkels blijven voorlopig achterwege maar dat zal over een paar weken misschien wel anders zijn ?. Fijn dat voor de rest alles in orde is daar! Ik moet voorlopig enkel letten op mijn bekkeninstabiliteit maar dat is momenteel wel redelijk onder controle.
Geniet nog van je vakantie!

Hoi hoi ,
Ik mag ook aansluiten bij jullie vanaf het andere forum ? na anderhalf jaar en de diagnose pcos ben ik zwanger van ons tweede kindje ? op 24 juni heb ik mijn eerste echo en ben uitgerekend (tot nu toe) op 14 februari 2022 ✨

@Channie welkom! Oh misschien een valentijnskindje! Heel benieuwd naar je eerste echo binnenkort ?. Hoeveel weken zou je dan zijn denk je?
Mijn man heeft daarnet voor de eerste keer de baby gevoeld ?! Hij wilde me eerst niet geloven dat het al kon maar ik had het deze week zelf echt al wel een keer gevoeld met mijn hand op mijn buik. Nu heeft hij het dus zelf ook gevoeld ?. Het was nog heel zachtjes natuurlijk, maar wel fijn dat hij nu ook stilaan meer kan bonden met de baby ☺️.

Terug
Bovenaan