PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@ireneeee jaaaaa wat leuk! En wat fijn om te horen dat alles goed gaat!

@channie gefeliciteerd en leuk dat je aanslaT! Voelt alweer zo lang geleden dat wij ons hier konden aansluiten. Voor je het weet ben je ook op de helft☺️

@mateke wat fijn dat je man het al kan voelen. Dat js het voordeel van de placenta aan de achterkant. Bij mij ligt ie helaas helemaal aan de voorkant bleek met de 20 weken echo. We hebben een heel druk en beweeglijk manneke maar helaas voel ik nog niet veel meer dan plopjes en knappende zeepbelletjes. Zal ook nog wel ff gaan duren. Vanaf dinsdag ga ik meedoen aan een FEND studie. Dan doen ze onderzoek naar de hersenontwikkeling van kids met een hartafwijking maar om een goede afspiegeling te maken hebben ze ook gezonde kinderen nodig en aangezien mijn 20 weken echo goed was mag ik hieraan meedoen. Dat betekend dat im elke 3 a 4 weken een extra echo krijg om de hersenen te bekijken tot dat ik ga bevallen dus dat is wel mega interessant☺️

@channie ik duim voor een mooie echo!
@stephanie toch wel speciaal als je dat leven begint te voelen hè. Als hij binnenkort nog wat verder gegroeid is, zal je het wel beter gaan voelen! Placenta vooraan of niet. Interessant dat je aan het onderzoek meedoet! En mooi meegenomen dat je dan wat vaker de baby kan zien ?.

Stephanie; Gefeliciteeerd met je 20 weken echo! Altijd fijn die goede berichten! 

Irene; welkom op de app! Leuk dat jij je ervaringen ook deelt en je bent het verst in de zwangerschap op dit forum! 

Channie; Welkom!! Hoe gaat het met de kwaaltjes? Kun je ze een beetje aan!
Ik voel de kleine nog niet bewust. Soms denk ik, was dit het? Maar dan ga je bewust luisteren en voel ik niks meer. Ga er vanuit dat het de komende weken gaat veranderen! 

Steph-aniee- bedankt en idd !

Mateke- bedankt!

Heefteenwens- bedankt! Ik heb bijna geen kwaaltjes… alleen zere borsten en erg moe. (Zelfde als bij mijn zoontje) enigste verschil is dat als ik een tijdje niet heb gegeten of gedronken word ik licht misselijk

@channie, gefeliciteerd ?
@stephanie jij ook gefeliciteerd met je goede 20 weken echo? ik ben nu in totaal 5,8 kilo aangekomen in de gehele zwangerschap. Ik vind het zo bizar dat de tijd echt ineens zo voorbij vliegt. Ik ga gewoon deze week al de 22 weken aantikken. 

@irene, wat gezellig dat je je hier hebt toegevoegd. Jij bent inderdaad het verste van allemaal! 

Mijn placenta ligt ook voor dus ik heb wel een paar x gedacht dat ik iets voelde borrelen en ploppen. Komt vanzelf wel straks dat je het beter gaat voelen. Ik ben nu even lekker een weekje in het buitenland. Even nog heerlijk genieten met z'n 2e. Goed smeren, smerende en nog een smeren en veel schaduw tegen het zwangerschapsmasker haha ??

@Xxlara, ooh mag ik vragen waar je heen bent en hoe je er bent gekomen. Ik twijfel heel erg tussen het vliegtuig of de auto en tegen die tijd ben ik ongeveer net zover als jij. Ik geloof dat vooral mijn vriend een stevige voorkeur heeft voor de auto, maar of dat nou voor mij zo fijn is als ik een buik heb..?? En dan een rit van 1400km.

@Femke, zeker. Ik ben met het vliegtuig naar Ibiza gevlogen. ? Nee 1400 km in de auto lijkt me ook niet prettig eerlijk gezegd.  

Terug
Bovenaan