PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@heefteenwens Van de ene dag op de andere kan je gewoon opeens wel zeker zijn dat je beweging voelt en vanaf dan kan het snel gaan ?.
@Channie ah die misselijkheid is toch wel het lastigste vond ik. Ik had standaard een flesje water bij en iets om te knabbelen voor wanneer het nodig was. 1 keer was ik bij mijn schoonouders en was ik mijn pakje crackers vergeten. Prompt een heel arsenaal aan koekjes en broodjes onder mijn neus geduwd gekregen ?. Ook niet altijd even bevorderlijk aangezien mijn geurzin enorm was toegenomen.
@Lara geniet nog van je vakantie ☺️! En smeren smeren smeren inderdaad ?. Ik heb al standaard een klein flesje zonnecrème factor 50 in mijn handtas zitten sinds kort. Ik heb een hele bleke huid en moet sowieso vaak smeren om niet te verbranden en nu al helemaal!
@Femke ow 1400 km in de auto lijkt me ook echt niet aangenaam. Het vliegtuig moet zeker nog kunnen op die termijn hè. Ik zou het wel heel duidelijk aankaarten bij je vriend als je je er echt niet comfortabel bij voelt om zo lang in de auto te zitten. Succes!
Vandaag zit ik in de helft! 20 weken ?. Onze kleine meid is echt geweldig actief in mijn buik maar vanaf mijn man zijn hand op mijn buik legt om ook te voelen, stopt ze met bewegen ?. Gisteren had ik weer een mindere dag met mijn bekken en was het voor mij een broodnodig dagje rust. Terwijl ik op de bank lag, was het precies wel een serieuze dansparty in mijn buik ? en toen heb ik mijn buik ook zelfs al wat zien bewegen! Blijft toch wel speciaal. Zaterdag gaan we gezellig op restaurant vieren dat we dan 6 jaar samen zijn en ondertussen ook een halve zwangerschap en bijna 2 jaar getrouwd verder ?. Voor mij is het de eerste keer sinds september dat we nog eens op restaurant gaan ?. Ik kijk er echt naar uit.

@xxlara lekker dat je naar ibiza bent!

Ik mocht gister weer door de teststraat. Weer negatief maar klachten verergeren. Naar de huisarts geweest en mn hooikoorts schijnt nu omgeslagen te zijn in astma aanvallen?? alsof het allemaal nog niet zwaar genoeg is met deze bloed hitte.. nu weer aan de inhalators?

@Stephanie Oh zo vervelend! Die hitte van de laatste dagen is inderdaad echt zooooo verschrikkelijk. Ik heb al nachten bijna geen oog dichtgedaan. Veel te warm. En dan jij nog met hooikoorts en astma-aanvallen erbij... Veel succes! Ik duim dat het binnenkort weer wat beter mag gaan bij jou!

@Irenee 25 weken alweer, dat gaat hard! Fijn dat het goed gaat! Ik ben nu 10 weken, volgende week vrijdag termijn echo :) over het geslacht moeten we het nog eens worden haha, mijn vriend wil het graag weten, maar vervolgensdan tegen niemand anders zeggen wat 't wordt. Ik wil het ook wel weten, maar als ik het tegen niemand kan zeggen is het misschien makkelijker om 't niet te weten ? maargoed, we hebben nog een paar weken om te beslissen wat we doen ?

@mateke bijzonder dat je haar ook voelt nu! En dat je man haar ook heeft gevoeld ☺️ jullie hebben genoeg redenen voor een etentje, geniet er van zaterdag!

@Stephaniee interessante studie, leuk dat je dan ook extra echo's krijgt! Wat vervelend van je astma, hopelijk is het snel onder controle!

@XxLara geniet lekker van je vakantie! Ibiza klinkt heerlijk! Wij hebben in juli 2 weken vakantie, maar hebben nog geen idee waar we heen gaan ?

@channie gefeliciteerd!

@Bloem haha ja het is ook gewoon echt lastig om te zwijgen van zodra je het geslacht weet ?. Ik heb me de laatste tijd al vaak versproken ?. Je bent het zelf dan al zo gewoon om de baby aan te spreken met bijvoorbeeld 'ze' en 'haar' dat het er snel uitfloept wanneer je met iemand anders praat ?. Ik trek het me persoonlijk niet echt aan. Weten ze het, dan weten ze het. Zwanger zijn is zo al vermoeiend genoeg zonder dat je ook nog eens 24/7 op je woorden moet letten ?. En vaak vinden de mensen het dan zelf ook wel speciaal als ze hebben kunnen ontdekken dat je je versproken hebt en dat ze dan 'deel van je geheim zijn' ofzo. Weten zij veel dat half mijn omgeving ondertussen al 'deel is van het geheim' ?. Fijn dat je ook nog 2 weken vakantie hebt staan! Het is toch moeilijk om nu te beslissen wat je kan gaan doen. Wij zijn er ook nog niet uit. Normandië stond eerst op de planning maar dat is met mijn bekken waarschijnlijk gewoon echt niet haalbaar ?‍♀️. Nu zijn we nog wat zoekende naar korte uitstapjes waar we rust tussen kunnen nemen.
Hoe doen jullie het nu met die warmte? Ik merk dat ik er echt al last van heb de laatste dagen. Ik heb al nachten op rij bijna geen oog dichtgedaan. Vannacht was het ook weer erg. Ik probeer mijn voeten op voorhand even onder de koude kraan te steken en mijn gezicht, nek en polsen te verfrissen maar tegen dat ik in bed lig, voel ik daar al niets meer van. Lakens heb ik sowieso niet meer op mij liggen. Ik slaap ook enkel in een luchtig topje en onderbroek. Drinkfles met fris water heb ik standaard naast me staan en ik drink ook heel veel tijdens de dag, soms gemakkelijk 3l met deze hitte. We hebben een ventilator maar mijn man heeft de vervelende gewoonte om die dan af te zetten 'omdat hij niet kan slapen door het geluid' ?. Ja en ik dan? Ik kan niet slapen door de warmte. We hebben al speciaal een extra stille ventilator gekocht. Vannacht toen mijn man weer goed lag te ronken (hoe doet hij dat toch?), heb ik die gewoon weer opgezet. Het was anders echt niet te doen. Maar dan nog slaap ik maar in kleine beetjes. Dutjes overdag lukken met werk niet altijd. Ik ben echt stilaan al uitgeput aan het geraken en de zomer is nog maar net begonnen... Wanneer de zomervakantie hier op 1 juli begint, heb ik een rustiger rooster en kunnen dutjes wel maar ik zou graag 1 juli wel halen ?. Nog tips?

En nog goed nieuws om de werkdag mee te beginnen: de gynaecoloog belde net dat we maandagavond al mogen komen voor de 20 wekenecho ipv woensdagavond. 2 dagen minder lang wachten ?. Dan ben ik 20+6 weken ver.

@Stephanie, het was heerlijk! Echt lekker genoten. Vandaag weer naar huis. Wat vervelend van je astma aanvallen. Hooo dat het inmiddels weer wat beter gaat!
@Bloem, het lijkt me ook zo lastig om het geslacht dan voor je te houden. Denk dat je heel makkelijk praat over hij of zij dan. Succes met het maken van de keuze wat jullie doen haha.
@Mateke, oh wat fijn! Morgen al je 20 weken echo dus? ik hoorde dat het afgelopen week zo bizar warm is geweest. Ik ben blij dat we in het buitenland zaten en we thuis met een week of 2 airco's krijgen haha. 

Hebben jullie al een naam voor de baby? Ohhh ik vind het toch zo moeilijk! Wij hebben er nu 1 maar soms twijfel ik er nog over. Wat voor kinderwagen hebben jullie? Ik ga de kinderwagen volgend weekend bestellen. Heb heel lang getwijfeld tussen de joolz day of de cybex priam. Denk dat het toch Joolz day word. 

Heey meiden,

Mag ik hier ook mee kletsen?
Na 1 ronde 2,5 mg die niet aansloeg na de eerste ronde 5 mg meteen raak! Gister in het ziekenhuis is de prille zwangerschap van +/- 4 weken bevestigd door middel van een bloedonderzoek. Eerder in de week ook al licht positieve testen toch wel fijn om het zo bevestigd te hebben. Morgen weer contact met de poli, kan het allemaal nog niet helemaal bevatten hihi ?

Terug
Bovenaan