@pupke

He lieve pupke en peter,

Moe zijn hoort er inderdaad bij, mijn vriend heeft nu vakantie en ik heb zojuist al even een lekker potje gejankt, want als hij weer aan het werk gaat, en ik alles alleen moet doen. Ik zie het nog niet zitten. Hoe is dat bij jou gegaan? Red je het een beetje in je 1tje, hoe stel je je op tegen alles waar je tegen aan loopt maar geen tijd voor hebt?
Ik rust nu al niet smiddags.

Ik zie het al helemaal voor me, hoe jij zit te knikkebollen en peter maar lekker wakker zijn snachts. Hier net zo hoor, en die van ons moet nog 2 weken worden!!
Julian (anthony is 2de naam) heeft heel erg last van krampjes, gewoon zielig, ik moet ook absoluut geen peper eten, dan is het echt bal.

Ik heb het idee dat men bv steeds minder wordt, toch maar even vragen morgen, vind het best spannend zn 1ste uitstapje. We hebben zojuist de luiertas ingepakt, hahaha dat ding is overvol

Ben ook blij dat het bij jou lekker gaat, nog tips voor de krampjes?

Ga maken dat ik in bed kom, tot gauw weer.

kus

Hoi Nath,

Hier ook veel krampjes wordt gelukkig wel minder wellicht cinababy van vsm bij jou ook helpt scheelt bij ons wel!
Ik rust nooit tussen de middag ga het van de week proberen vindt het erg lastig huishouden doe ik nl ook alleen nu en Peter vindt mama erg lief hi,hi.
Laat hem ook weleens liggen als hij huilt hoor maar hij kan het zo ontzettend lang volhouden!
Verder gaat het wel goed hoor vindt het ook wel gezellig met hem alleen mijn man kan er niet zo goed tegen als Peter huilt dat is weleens lastig.
Hopelijk slaapt hij binnenkort door dat scheelt zoveel.
Was jullie eerste uitstapje leuk?
Wij zijn zaterdag naar mijn ouders in roermond geweest met Peter voor het eerst was erg gezellig!
Ga maar weer eens naar mijn kleine man die is weer in tranen.
Tot gauw weer!!!!
Dikke knufel&
Liefs Meike

He Lieve Meike en Peter

Ik ben inmiddels aan de venkel thee, en de krampjes zijn stukken minder. De baby mag dit zelf ook drinken, maar ik vind de thee heerlijk dus dan krijgt hij het via mij.
Leuk dat jullie lekker een uitstapje hebben gedaan, wij gaan dat morgen doen, een eindje met de auto, en dan heerlijk wandelen in een natuur gebied.
Probeer zoveel mogelijk naar buiten te gaan als het weer mee zit.
Ik kom ook niet aan rusten toe, en dat terwijl men mannetje thuis is. Goed om te horen dat dat bij jou lekker gaat, met zn 2tjes thuis. Ik vanaf volgende week en zie er best tegenop. Voel me echt onzeker in alles, zal vast normaal zijn, het is nu eenmaal 1ste kindje.
Je hebt ook opeens zoveel tegelijk te doen. En ik wil het huishouden ook bijhouden, anders wordt het alleen maar meer werk.
Julian is verslaafd aan zijn speen, en die wil die ook echt hebben, anders wordt hij driftig. Dus laten huilen is er bij mij nog niet bij. We zullen zien hoe het gaat volgende week, nu eerst nog maar genieten dat pap thuis is. Ik snap best dat jou mannetje het moeilijk vindt om Peter te horen huilen, gaat ook door merg en been, kon die kleine maar vertellen wat er was he!!

Dikke knuf terug

Lieve Nath,

Begrijp best dat je een beetje onzeker bent ivm volgende week maar dat gaat allemaal goed komen hoor!
Op het begin is het ook een beetje spannend maar het went snel.
Wij zijn van de week lekker veel wezen wandelen heerlijk weer ook he?!
Ik zie ook tegen volgende week op.
Maandag naar de huisarts voor bevolkingsonderzoek van baarmoederhalskanker.
Zal allemaal wel prima zijn maar toch...
Dinsdag krijgt Peter zijn 1e spuit.
Woensdag komt mijn baas op kraamvisite en wordt er gesproken over wel of niet naar een groter filiaal omdat ik minder ga werken.
Hoop dat het allemaal meevalt!
En over 5 weken moet ik alweer werken heb er nog geen zin in.
Hoe gaat het met Anthony zijn krampjes?
Bij Peter is al een stuk minder hiep hoi!
Geniet nog van jullie weekend met zijn 3tjes!!!!

Liefs Meike en Peter

he meid,

Spannende week voor je dus, hoe was het vandaag? Dit was/is onze 1ste dag alleen en ik zit gewoon achter de laptop, hoera, het gaat heerlijk.
We hebben nu Julian 3 dagen aan de infacol en ik vind het super. Darmkrampjes zijn al een stuk minder.
Zal aan jullie denken morgen, zijn 1ste inenting, heel erg spannend.
Ik lees wel hoe het was, sterkte met alles.

kus

Hoi Nath,

Fijn dat het goed gaat bij jullie!
Inenting viel heel erg mee Peter heeft alleen meer geslapen dus geen koorts of zo echt geweldig!
Wat heerlijk dat infacol bij jullie werkt bij Peter werkte het ook wel maar kreeg er ook meer krampjes van.(lucht kwam wel vrij hi,hi)
cinababy was bij ons de oplossing moet zeggen is bijna niet meer nodig.
Hoe bevalt het nu alleen met Julian?
Jullie redden het prima toch?
Nog even en dan ben ik jarig weet nog goed dat vorig jaar eersty erg verdrietig was in het vooruit zicht 30 te worden zonder baby.
Gelukkig hadden mijn ouders de perfecte oplossing en kreeg ik een auto voor mijn verjaardag.
Belachelijk groot kado maar daardoor wel effe vergeten dat ik 30 werd.
Toen ook voor het eerst weer echte blijdschap gevoeld net of de lotto wint heel raar maar zoveel emoties die vrijkomen!
Maand daarna ook zwanger van Peter geworden ;-)
Deze verjaardag wordt extra speciaal omdat Peter er is!!!
Waneer moet jij met Julian voor het eerst naar het consultatiebureaue?
Geniet van elkaar!

Dikke knuffel

He Meid, sorry heel lang geleden. Hahaha eerder elke dag achter de pc en nu niet meer, soms alleen even mail checken en dan meld die kleine zich alweer.
Fijn dat je een goede week had, ik snap wat je bedoeld met je 30ste verjaardag, ik had dat heel sterk met de uitgerekende datum van wanneer ons verloren kindje anders geboren zou zijn.
Leuk he, nooit zal een verjaardag het zelfde zijn. En ook niet meer boeiend denk ik, ik merk echt dat ik mezelf opzij cijfer voor die kleine.

Wij zijn eergister naar het cb geweest alles was super. We zijn inmiddels ook gestopt met de infacol en het lijkt niet verandert met of zonder hulpmiddel, heeft hij gewoon savonds zijn darmkrampjes, uurtje en dan is het over.

Hoe is het verder bij jullie? nog leuke dingen meegemaakt?

liefs

Hoi Nath,

Maakt niet uit hoor hier precies hetzelfde druk met de kleine handen vol aan!hi,hi.
Infacol was bij ons ook geen succes cinababy van vsm gaat wel goed nog steeds.nu wel steeds minder nodig gelukkig.
Fijn dat goed was bij cb bij ons ook spuitjes vielen mee.hij sliep alleen meer.hoe gaat het met jou herstel?mijn bekken gaat nog niet zo lekker.komt wel goed met fysio hoop ik.
Geniet van je kleine man!

liefs meike en petertje

Terug
Bovenaan