"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes, met ICSI krijg je een echo denk ik hé? dus zijn de ovutesten niet meer nodig volgens mij. Zo'n cyclus kan toch gek doen, dat je altijd je ovu hebt tussen dag 16-18 en plots dag 12? Wat een lichamen hebben we toch ;)
Zwaantje, leuk dat je hem toch nog gevonden hebt! Geeft toch een beetje geruststelling hé. Succes nu ;).
Schorpioen, ik duim voor je! Hopelijk zijn er genoeg bevrucht! Lijkt me niet eenvoudig, zo'n pickup. 
Knuffeltje, lastig dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.. Ik hoop dat je snel iets weet, en dan liefst een positieve test ;). Dikke knuffel!
Ik ben nu echt wel in spanning aan het afwachten.. Gisteren in de namiddag nog eens terug gekeken op de test (I know, na afleestijd..) en toch een lichte schaduw te zien.. Ik heb die testen zo vaak gedaan voor ik wist dat ik pcos had en ik heb echt al zo veel negatieve testen gehad. Ik had toen nooit een schaduw.. Bij m'n vorige zwangerschap is het ook zo begonnen. Nu toch al 2 avonden op rij maagzuur, ik kan moeilijk naar toilet gaan, veel plassen en als ik plat op m'n rug lig in bed voel ik iets aan m'n rechterlies (had ik ook bij de vorige zwangerschappen). Het enige dat ik nu niet heb en waardoor ik dus twijfel zijn m'n borsten, heb nu enkel last van m'n tepels. Ugh, ik word echt gek :')

Ah Chacha, irritant!! Wachten wachten.... ik hoop ook dat het jou lukt om afleiding te vinden!! Hoeveel dpo ben je nu? Ik vind het uberhaupt bizar dat een lichaam al zo snel  subtiele signalen kan afgeven. haha die heb je misschien liever niet, dan is het ook niet zo spannend misschien

Daantje, voeding doet echt veel met je lichaam hoor! Ik ben nu sinds november aan het diëten en heb sinds januari een cyclus, voordien echt een jaar zonder cyclus gedaan. Ik hoop dat je toch snel duidelijkheid hebt!
Ik zit nu op 10dpo. Ja, echt vreemd! Bij m'n vorige zwangerschappen wist ik het ook al voor ik een test deed. M'n man geloofde me ook nooit :'). Ik had toen een licht positieve test op 4 dagen voor NOD. Maar ook al sneller beginnen testen hoor. Ik word er echt gek van, omdat ik ook schrik heb om teleurgesteld te worden uiteraard. Zou het, zou het niet? Maar gewoon duidelijkheid zou wel fijn zijn. 
Ik denk wel dat ik morgen nog eens ga testen. Vorig jaar 3 curretages gehad, dus risico op littekenweefsel is redelijk groot. Als ik dan positief test voor NOD maar toch ongesteld word, kan ik aan m'n gynaecoloog vragen om verder onderzoek te doen naar het littekenweefsel.

Spannend Chacha. 
Stom is dat, dat je lichaam het soms ineens omgooit. Fijn dat bijna iedereen hier in dit topic daar last van heeft.
Ik ben al sinds mijn 12e vegetariër, en soms doe ik in de winter weleens een bloedtest maar ik kom nooit vitamines te kort. Ik gebruik wel gewoon zuivel en eieren, en eet zo gevarieerd mogenlijk. 

Chacha, ja ik las het vannje currettages, heftig zeg! Hopelijk kiest het eitje een goed plekje uit!! Jij moest nu toch ook extra foiumzuur slikken? Of was jij dat niet? Ik hoop op een plakker voor je!
Maar jij merkt dus ook verschil met voeding... Bizar. Wat eet jij anders? Ik dacht dat ik altijd al gezond at, maar dit doet toch ook wel wat. Maar ik ben ook iets aan het afbouwen met medicatie...kan ook nog verschil maken? We gaan het zien...

Daantje, ja dat ben ik idd ;). Hopelijk doet het z'n werk!
Ik eet vooral heel veel groenten en vezels nu. Voordien niet zo'n gevarieerd dieet. Ik ben toch al 12kg kwijt dus het werkt wel. Veel meer water drinken doe ik ook nu. Mijn gynaecologe zei altijd dat er in buikvet superveel (onnodige) hormonen zitten, die een storing kunnen veroorzaken in je natuurlijke hormonen. Vandaar dat veel vrouwen met overgewicht pcos hebben. Ik denk dat medicatie ook wel wat invloed kan hebben hoor.
Knuffeltje, als je gevarieerd eet is het wel oké volgens mij. Belangrijkste is inderdaad dat je geen tekorten hebt. Maar als je dit goed opvolgt, zal dit allemaal wel oké zijn!

Waarom ik dus nooit showniews volg... Ben de naam van de vrouw alweer kwijt, maar de in vergelijking piepjonge vriendin van John Ewbank (51) is nu dolgelukkig 2e x zwanger. Ze moest toch wel even klagen dat het bij de eerste maar liefst bijna een jaar had geduurd eer ze zwanger raakte! Oke, en swipe weg. Konden wij maar na een jaar zeggen, jaar was lang maar we zijn nu wel zwanger!

Waarom ik dus nooit showniews volg... Ben de naam van de vrouw alweer kwijt, maar de in vergelijking piepjonge vriendin van John Ewbank (51) is nu dolgelukkig 2e x zwanger. Ze moest toch wel even klagen dat het bij de eerste maar liefst bijna een jaar had geduurd eer ze zwanger raakte! Oke, en swipe weg. Konden wij maar na een jaar zeggen, jaar was lang maar we zijn nu wel zwanger!

Terug
Bovenaan