"De dames die al wat langer wachten....."

Ik sluit me hier graag bij aan. 1ste kindje 18de ronde nod 25 mei. Luteale fase 11. 24 jaar.
Na 1 jaar verwijzing gekregen. Bloed onderzoeken en zaad waren goed. Na 6 maanden mag ik met iui beginnen en die 6 maanden zijn nu voor bij. Echter is de afdeling nog niet open dus geen idee hoe lang ik nog moet wachten 

Zwindo, ze hebben mij vandaag niet terug gebeld. Dus verwacht niet dat het het ziekenhuis was. 
Al hoop ik echt dat die snel gaan bellen. Ben het wachten nu wel beu.
Wat slecht dat ze je op de lijst zou zetten en niet gedaan heeft. Hopelijk doen ze dat niet vaker bij mensen. Niet echt netjes. Of ze denken dan is het klaar? Dan zijn ze even stil?
Mandereintje, ik heb het mijn man nog een keer gezegd. Maar laat het nu echt allemaal maar even zakken bij hem. Dwingen en duwen heeft dan vaak toch geen zin. 
Ik hoop op echt een plakkertje. Zoveel dingen om over na te denken is ook wel zwaar. Kun je er samen goed over praten?

Mandareintje, tanx voor de extra uitleg ik ben nog niet zo thuis in jullie traject. Maar verdorie wat spannend zeg, ik wordt helemaal blij van je verhaal en ga zeker mee duimen!

Zwindo frustrerend om op telefoontjes te wachten en dan niet gebeld te worden. Zowiso het wachten en het afhankelijk zijn vind ik super zwaar. Vaak voelt het toch alsof je van het kastje naar de muur gaat helaas. Gelukkig hebben ze je nu wel meer duidelijkheid kunnen geven! Hopelijk wordt je snel geholpen.Lapjesendraadjes knap dat je het eventjes zo kunt laten rusten. Nu lekker klussen en er over een tijdje weer volledig voor gaan. Spannend, dat je maar snel mag starten! 

Mila, ik snap je frustratie. Overal mogen ze beginnen en bij jullie nog niet! Hier is het zo dat ik mee mag doen deze ronde, volgende rondes zijn dan anderen aan de beurt. Grote kans dus dat ik na deze ronde weer 2 maanden niet geholpen kan worden. 
Ik wacht nu nog steeds op mijn onttrekkingsbloeding, al ben ik bang dat die niet meer komt... 

Terug
Bovenaan