"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes leuk weer wat van je te horen! Jammer dat je mr. Lapjesendraadjes zich heeft geblesseerd. Maar bijna genieten van jullie nieuwe huisje! En dan ook de ICSI in het vooruitzicht fijn dat je daar naaruit kan kijken.
Mandareintje jeehh hoe gaaf!! Ga echt heeeeel erg hard duimen voor je de komende tijd. Hoop zo dat je over 1,5 week die dikke positieve test in handen hebt en alle waardes helemaal top zijn en je eindelijk kan genieten van een heerlijke zwangerschap. 
Chacha oh balen dat het nu toch allemaal heeft doorgezet, maar wat fijn dat je een goede afspraak hebt gehad en ze je gerust heeft gesteld. Ik hoop ook voor je dat het snel een goede plakker mag zijn! Hopelijk lukt het ontspannen een beetje de volgende ronde.
Ben nog steeds niet gebeld dus ga morgenochtend zelf weer bellen. Wil gewoon duidelijkheid en mn opties bespreken. Het niet weten is gewoon killing heb dan liever een datum waar je naar toe kan leven. 

Oh Mandareintje wat fijn, je eerste foto van je kleintje! Snap dat je hem niet zomaar overal op zet. Ik ben echt heel blij voor je!!
Ja het is kut, maar liever nu natuurlijk dan met de 12 weken echo. En dan gaan we gewoon vol voor een lekkere plakker de komende maanden!
Lotjejansen, zo is dat idd! Zit nog een tijdje thuis, werk in een reiskantoor. Dus veel tijd voor selfcare! En dan m'n lichaam klaar maken voor een goede zwangerschap ?.
Zwindo, wat kut dat ze niet bellen.. Maar goed dat je assertief bent, val ze idd maar lastig tot ze je helpen. Hopelijk morgen iemand behulpzamer aan de lijn!

Mandereintje, wat mooi. Het is jullie van harte gegund en dan is het heerlijk om vast van de foto te kunnen genieten. Spannend zeg, ik duim dat het een plakkertje is. 
Lapjesendraadjes, wat goed bezig. Jammer dat je partner nu minder kan helpen. Maar als ik het zo hoor kan je stiekem zelf een hele hoop. Ook erg knap dat je alles even laat rusten. Dat zou ik ontzettend lastig vinden, maar weet uit ervaring dat het soms wel kan helpen. 
Vorige zwangerschap heb ik 1 maand alles los gelaten omdat we toch naar de arts zouden mogen. Dus geen zorgen meer. Nou ik hoefde dus niet meer naar de arts. Maar dat kan natuurlijk ook puur geluk zijn. Maar ik voelde die maand op 1 of andere manier wel meer rust.
  Succes nog met klussen!
Chacha, wat jammer dat het doorgezet heeft. Maar wel fijn dat je nu ook duidelijkheid hebt. Gaan ze naast de clomid nog meer doen? Zwindo, hopelijk bellen ze je vandaag terug of krijg jij duidelijkheid doordat je zelf  belt. Jeetje, weer z'n momement waarop ik denk... u bent wachtende nummer 105. Nummer 98 is aan de beurt...
Ik heb het er met mijn man over gehad over een andere kliniek. Hij heeft altijd wat meer tijd nodig om dingen te laten bezinken dan ik. Tevens vind hij dat ik dan een beetje aan het drammen ben en er niet steeds weer over moet beginnen. Wat dat betreft is ie precies zijn vader, ook best stug.
Gister gebeld door een anoniem nummer. Dat kan naturlijk heel veel zijn (tandarts, consulatiebureau etc...) maar omdat ik hem gemist had zat ik er maar mee in mijn hoofd, als het maar niet het ziekenhuis was. Dus hoop dat die gene vandaag terug belt. haha  Hoezo geobsedeerd??   

Ik lees bij steeds meer dat ziekenhuizen aan het opstarten zijn en vrouwen langs mogen komen. Vindt het zo oneerlijk... oeps daar komt de obsessie weer om de hoek kijken. haha

[quote quote=10323280]Hopelijk vandaag duidelijkheid zwindo! Succes met bellen Knuffeltjeee hoe is het bij jou?[/quote]
Nu precies een week over tijd. Maar een paar rondes terug was ik 2 weken en werd ik ook gewoon ongesteld...

Hoi milaaa, heel logisch hoor!! Gewoon een wens om duidelijkheid. Laat die anonieme beller nog maar een keer bellen vandaag! 
Herkenbaar trouwens, hier ook een stugge man ??

Terug
Bovenaan