"De dames die al wat langer wachten....."

Waarom ik dus nooit showniews volg... Ben de naam van de vrouw alweer kwijt, maar de in vergelijking piepjonge vriendin van John Ewbank (51) is nu dolgelukkig 2e x zwanger. Ze moest toch wel even klagen dat het bij de eerste maar liefst bijna een jaar had geduurd eer ze zwanger raakte! Oke, en swipe weg. Konden wij maar na een jaar zeggen, jaar was lang maar we zijn nu wel zwanger!

Chacha inderdaad echt een grote mind fuck. Naja doe er nu niet veel aan. Vanmorgen weeer een knipperende smiley en heb heel erg zitten twijfelen maar heb toch nog een doosje met testen gehaald. Mocht ik morgen toch ineens een vaste hebben stuur ik het andere doosje gewoon weer terug. 
Oeh zo spannend! Nog een paar dagen geduld hebben. Hoop zo dat je een positieve test hebt en dat het op een goed plekje is gaan zitten. Heel hard aan het duimen hier.
Lapjesendraadjes zat jij nou in België? Volgens mij is daar bijna alles een stuk goedkoper als hier?
PennyLane  spannend! 
Zwaantje fijn dat je je piek hebt gevonden ondanks dat hij wat later is als anders. Ik zit toevallig ook op dag 19 nu, maar dus helaas nog geen ovulatie gevonden.
Schorpioen spannend! Hopelijk heb je goede resultaten en is dit inderdaad je eerste en laatste punctie. 
Knuffeltjeee knap hoor dat je nog tot zondag blijft wachten. Hopelijk heb je snel duidelijkheid 
Daantjevijfendertig Zo herkenbaar! Hier ook ineens weer een rare cyclus. We hadden het laatst nog over dat het lijnzaad leek te helpen met mn cyclus nou mooi niet dus. Hier ook geen slijm te herkennen en baarmoedermond ligt heel laag.

Man wat gaan jullie met z'n allen hard! 
Mensen die klagen over hun zwangerschap kan ik op het moment ook echt niet tegen, ongeacht wie het is. 
Ik merk zelf dat de zwarte wolk inmiddels wat aan het verdwijnen is. Ik heb inmiddels weer gewerkt en ondanks dat ik rustig aan deed en echt kapot was aan het einde van de dag voelde het wel lekker om weer bezig te zijn.
Inmiddels wat lijntjes open staan voor geestelijke hulp, dus daar hoop ik binnenkort ook wat mee op te schieten. 
Merk echt dat ik nu al mijn gedachtes kan omzetten. De kans op een inwendige bloeding na een punctie is slechts 1%, die lotto hebben we gewonnen. Dan moet die 30% voor de zwangerschap er toch ook in zitten! 

Hoi ik ben Roos.
ik heb een kindje van 16 maanden. Het duurde 12 maanden voor ik van hem zwanger raakte. Weleens onderzoek gedaan maar alles was goed.
nu sinds mei 2019 bezig voor een tweede, en nu net gestart in ronde 10. Ik had stiekeme hoop dat het dit keer sneller zou gaan. Maar helaas, de angst dat het dit keer langer zal duren is heel groot.
ik heb besloten niet meer naar de apps te kijken qua vruchtbare dagen, en gewoon mezelf meer te verwennen en leuke dingen te doen.

Zwindo, ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik dacht ook elke keer, kom, nog één dagje en dan stoppen we. Maar je wilt hem ook echt niet missen hé. Ik word nu ook echt bloednerveus, hopelijk snel duidelijkheid!
Knuffeltje, zo'n verhalen lees ik nu ook ff niet. Ik kan er echt boos van worden!
Brabandse, knap dat je zo goed voor jezelf zorgt! Ik denk ook altijd, onze kans komt écht nog wel. 
Welkom Roosenvlinder! Zelfzorg is belangrijk als het wat langer duurt, je komt lichamelijk en mentaal onder een serieuze stress te staan. Ik duim dat het toch snel raak is!

Welkom Roos! Wat frustrerend dat t ook voor een tweede kindje zo lang duurt! Ik vind het heel knap dat je de apps laat voor wat het is haha. Dat kan ik toch wat minder goed.
Ik loop in Leiderdorp Zwindo. Zij verkopen die testen aan de balie tegen bijna de inkoopprijs.
Klinkt veelbelovend ChaCha! Ik duim voor je!

Brabandse goed dat je hulp zoekt om alles een plekje te geven. 
Roos welkom. Vervelend dat het nu weer zo lang duurt. Was er nog wel iets uit de onderzoeken die je hebt gehad gekomen of dat niet?
Chacha ik vindt het zelfs spannend voor jou haha. Hopelijk snel die positieve test in handen.
Lapjesendraadjes ohjoh haha dat is relaxed. Wij zitten trouwens niet zo ver uit elkaar ik loop in het fertiliteitscentrum Voorburg.

Welkom roosenvlinder
Dat zou dus voor ons een van de redenen zijn niet voor een 2e te gaan. Het doet toch wel flink wat met je, iedere maand de hoop en dan weer het minirouwproces om je daarna weer op te laden voor weer een ronde... 
Nou, de donderdag ook weer gehad, we gaan nu afwachten tot zondag. Wordt nu toch wel spannend. Maar ik ben zo bang voor weer een spierwitte test... 

Terug
Bovenaan