"De dames die al wat langer wachten....."

Ha Dames, hier nog steed problemen met berichten plaatsen, het lukt bijna nooit! Ik lees wel mee en duim ook allemaal voor jullie! 

Mandareintje wat ongelofelijk kut, het is je zo gegund. Dikke knuffel vanuit hier, hopelijk krijg je veel steun van je omgeving! 

Alle kracht jouw kant op mandareintje, om dit weer door te moeten en kunnen gaan samen. Kunnen jullie deze week terecht om iemand in het echt te spreken?

Hoi allemaal. Het zijn zo veel berichten, dat ik nog niet alles heb gelezen. Mijn vraag is eigenlijk: vanaf wanneer mag je hier mee kletsen?
Hoeveel rondes hebben jullie achter de rug? 
? voor iedereen!

Lovetennis, van mij mag je hier mee schrijven. 
Wij zijn sinds dec 2018 bezig voor ons tweede kindje.
Jullie?

NWJ, ik zou ook denken aan oud bloed. Heb je ooit een keizersnee gehad? Bij mij vertelde ze dat daar nog rest bloed zou kunnen zitten en het daar vandaan zou kunnen komen.

Ik probeer op iedereen te reageren, maar omdat het reageren soms niet lukt door technische fout denk ik? 
Lapjesdraadjes, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Hoe is het nu met je man? 22 juni, dat duurt niet super lang meer. Maar waarschijnlijk voor je gevoel wel. Lekker uitrusten tot die tijd. 
Lotjejansen, vanaf wanneer mogen jullie met IUI starten? Ik heb het vast gelezen, maar reageren en teruglezen is ook al z'n ding waarom het niet altijd lukt. IK duim voor je dat het niet nodig zal zijn. 
Pennylane, wat fijn dat er weer wat gebeurd en ze je goed in de gaten gaan houden. Er is een plan en dat is super fijn lijkt mij.

Hier nog steeds wachtend op telefoontje dat wij ook terug mogen komen. Ik las op de website dat het nog wel een aantal maanden kon gaan duren helaas. We wachten het maar rustig af. 

Zwindo, jij deze week je operatie?

Mandereintje hoe is het nu met je? Trekken jullie het allemaal nog een beetje?

PennyLane, bijzonder dat de arts IUI minder geschikt vindt. Lijkt mij een minder heftige behandeling dan ivf, maar wie ben ik! Het blijft altijd lastig he, zo'n boodschap horen met wie er in ieder geval niets aan de hand is. Ik hoop in ieder geval voor je dat de cyclusoptimalisatie werkt en dat je geen kijkoperatie moet!

LoveTennis, welkom hier. Gemiddeld schuiven de dames hier aan als ze langer dan een half jaar/een heel jaar bezig zijn. De meesten zitten inmiddels in een medisch traject. Ik ben met mijn partner (officieel) bijna 2 jaar bezig en begin eind van de maand met ICSI.

Het gaat mwah. Ben mijn plan b en c aan het uitwerken om proberen controle te krijgen die ik niet heb. Ben erg verdrietig nog hoor. Plan b en c zijn andere medicatie en eiceldonatie maar daar wil mn vriend niks over horen nog. Ik heb al mn vragen op de mail gezet en wacht nog op antwoord. Weet ook niet wanneer we door mogen voor cryo 2. Tsja afwachten, heb ook nog geen bloeding gehad.
Lovetennis: wij zijn sinds juli 2018 bezig. 

Terug
Bovenaan