"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, heel veel succes en sterkte met de operatie. Hopelijk gaat het helpen. 

Zwindo en Lotjejansen bedankt voor jullie steun. Ik had overigens al het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Ik kreeg weer enorme last van puistjes. Ik weet natuurlijk niet hoe dat is als ik zwanger ben, maar het is meestal een teken van een menstruatie. Ik vind het vooral opvallend dat ik nu een kortere cyclus heb. Dat snap ik niet helemaal. Ik denk dat ik langzaam toch ook maar eens aan een medisch traject moet gaan denken. Ik twijfel een beetje om eerst thuis een spermatest door mijn man te laten doen. Blijkbaar bestaan zo een testen. 

Opvallend is overigens ook dat ik vandaag echt behoorlijke buikpijn heb, heb ik lang niet meer gehad. Ohja en een enorme vreetbui hahaha. 

Knuffeltjeeee jeetje wat naar, hopelijk is gaat het snel beter met de knie van je vriend. Ik snap dat je dat van de ochtendgymnastiek er niet hebt bij verteld ?
mttm je hebt jet over die test van het zaad. Ik heb daar ook over zitten denken, maar ik denk dat ik mijn vriend niet zo ver krijg. Ik denk dat hij dan zegt: "laten we even het jaar afwachten en dan horen wat de arts zegt"
Dus ik probeer nog even moed te houden de komende de 3 maanden en ik hoop op heel veel ?  ? 
Voor jullie allemaal! 

Mtmm wat ik begreep van die testen voor thuis is dat je alsnog niet zoveel met de uitslag kan omdat de uislag heel globaal is. Want hoeveelheid zegt nog niet zoveel, gaat om beweeglijkheid en kwaliteit als ik het goed zeg. Dus wie weet bespaart het wat stress als jullie wachten tot je het officieel laat nakijken bij de orienterende onderzoeken (stel dat jullie je daar voor laten doorverwijzen) 
Hopelijk niet nodig!! ???

Lovetennis ook voor jou zo te hopen dat jullie verrast worden met een zwangerschap!!
Hier vandaag 8dpo, ga je toch weer denken voel ik nou wat? Maar ja na tig rondes lijkt het op natuurlijke manier ook wel ondenkbaar. 
Hoe is het met iedereen, Lapjesendraadjes steeds meer in de ruststand? 

Lotjejansen, Wanneer mag je beginnen met IUI? Heb je je spuitinstruchtie al gehad? Spuiten vond ik heel erg meevallen, ik heb geen instructie gehad omdat ik ervaring heb met spuiten. Hopelijk gaat het jouw ook meevallen. 

Zwindo, spannend! Ik snap dat je naar vrijdag uitkijkt, het gevoel dat er weer stappen gezet worden is fijn.

MTTM, menstruatie is altijd balen zeg, wel fijn dat je voor de rest het idee hebt dat alles "goed werkt" dat geeft ook wel weer goede moed. 

Mila, had je nog contact opgenomen met de poli? Het wachten is echt slopend hé? 

Lapjesendraadjes? Zijn jullie al een beetje gesetteld, hopelijk geeft je nieuwe huis nieuwe energie en kunnen jullie er weer voor gaan! 

Knuffeltjee, voorzichtig zijn hè met je man ;-)

Lovetennis, Welkom hier! Iedereen zit volgensmij ergens op een ander punt in het traject maar je bent van harte welkom. 
Wij zijn bezig sinds september 2018. 
Wij hebben net de eerste 7 dagen spuiten met menopur er op zitten, dadelijk echo, hoop heel erg dat er iets gegroeid is!! 

Terug
Bovenaan