"De dames die al wat langer wachten....."

Sorry trouwens dat ik in verschillende berichten post, maar op die manier gaat het wel! Anders wordt mijn bericht niet geplaatst!

Alle andere dames hier op wie ik niet gereageerd heb ook heel veel succes! Hopelijk kunnnen jullie ons snel blij maken met positieve verhalen!

Lotjejansen, ik had gisteren inderdaad nog wat onderzoek gedaan naar die spermatesten. Ik was ook tot de conclusie gekomen dat het niets is. Ik hoop dat we na de zomervakantie eens langzaam voor een doorverwijzing in aanmerking komen. Nu is het heel erg druk op die afdeling, maar na 2,5 jaar wachten, mag het toch wel. 

Kaatkaat, ik moet zo eerlijk zijn dat ik niet denk dat alles goed werkt. Er moet wel iets aan de hand zijn, anders zou het inmiddels wel gelukt zijn. Alleen voelde ik deze keer dus mijn eisprong (denk ik) en werd ik ook precies 14 dagen later ongesteld. 

Ik las gisteren trouwens een vervelend bericht. Er stond dat als een vrouw echt goed vruchtbaar is, ze zelfs zwanger wordt van een man met niet zo een goed zaad. Oftewel er is dus sowieso iets bij mij mis of mijn man moet al helemaal onvruchtbaar zijn. Was niet zo leuk om te lezen. 

Nee kan weer bellen als ik ga vloeien.  Zit momenteel op t wachtbankje. Verwacht als er al 1 is, morgen ergens een innesteling. Maar ga er vanuit dat het niks is.

Ga dan ma weer bellen en hopelijk toch een keer aan de slag. Ma denk pas na de zomer een x met geluk. ?

Hoe was de echo Kaatkaat? Was het wat je hoopte?
Bij mij start iui volgende week! 
Oh mtmm die theorie wist ik nog niet. Niet leuk inderdaad! Aan andere kant relativeert het ook wel weer dat het misschien toch aan de combi ligt en niet alleen aan hem in mijn geval.  Het blijft overgeven aan alles en als het nodig is de behandelingen ondergaan..  

Ik begin het nu een beetje eng te vinden. Ik verlies vandaag echt behoorlijk grote stolsels en nog iets anders klonterigs. Weefsel of zo. Ik heb altijd wel een beetje last van stolsels, maar niet zo erg als nu. Sorry voor de details, maar ik voel het gewoon als ze eruit komen. Heeft iemand hier ervaring mee? 

Dag dames,

Na een lief berichtje van Zwindo in een ander topic en nu ik aan alles voel dat ik ieder moment ongesteld kan worden, wil ik me hier ook graag melden (als dat mag ?) Wat een lieve, verdrietige maar ook hoopvolle berichten zie ik hier voorbij komen. Zo oneerlijk wat sommigen door moeten maken om zwanger te worden terwijl het bij anderen zo lukt.. 

Ik zal me kort even voorstellen. Ik ben Fleur, 28 jaar en in juli 2019 ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen ? We hadden toen al een kinderwens-gesprek bij de verloskundige gehad en zij gaf aan dat niets ons in de weg stond om snel en gezond zwanger te worden. Ze gaf zelfs aan dat de kans groot was dat we eind van het jaar al in verwachting waren. De droom begon! 
het begon allemaal heel voorspoedig: na het stoppen met de pil was ik na 30 dagen ongesteld en vanaf dat moment een vrij stabiele cyclus gehad tussen de 26-30 dagen. Op 1 of andere manier was ik er dan ook echt van overtuigd dat het in no time raak zou zijn. 

Helaas bleek dat toch wat anders en het ongesteld worden terwijl ik zwanger hoopte te zijn viel me eigenlijk vanaf de eerste keer al zwaar. Mijn vriend dacht eerst steeds: balen maar volgende keer beter, maar ik was iedere keer intens verdrietig en ook al snel bang dat het niet zou lukken. 

Omdat we nu bijna een jaar verder zijn hebben we besloten om naar de huisarts te gaan, iets waar ik langere tijd bang voor ben maar wat me ook weer wat hoop geeft. Het lijkt me dan ook erg fijn om in dit topic te kunnen praten met mensen waarvoor zwanger worden ook niet vanzelfsprekend is. En ik hoop natuurlijk op veel goed nieuws in dit topic de komende tijd! 

Wat gaat het hier snel! Even een paar daagjes wat rust genomen, merk dat dit me goed doet 
Aan de nieuwe dames, wees welkom! Niet echt het draadje waar je in terecht wil komen, maar we hebben in elk geval heel veel steun aan elkaar!
Mandareintje, hoe gaat het met jou ondertussen? Nog contact gehad met je dokters?
Knuffeltje, haha wat een manier om z'n knie te bezeren ?. Gaat het voor de rest een beetje met je?
Hier op 4 of 5dpo, maar voel uiteraard nog niks. Ik probeer me dat bezig te houden in het huis, alle klusjes aan het afwerken en dan helpt wel. De utrogestan geeft in elk geval weer lekkere bijwerkingen, ben echt steendood en draaierig! Zijn er nog dames op het wachtbankje?

Mttm in welke fase zitten jullie nu van jullie kinderwens?

Kan en wil iemand mij vertellen hoe het gaat als je met een jaar bij de huisarts komt? Aan de telefoon zei hij dat hij ons in augustus wil ontvangen als het dan nog niet op de natuurlijke manier is het gelukt. Waar moet ik dan aan denken als we langskomen?
Alvast bedankt! 

Terug
Bovenaan