Milaaa, zolang iUI on hold staat kan je mss navragen of clomid+pregnyl en de bijhorende echo's wel een optie zijn? Dan ben je in ieder geval zeker van je eisprong. Echt super lastig dat jullie nog geen zicht krijgen op hoe en wanneer het verder moet. Hopelijk meer nieuws bij je telefoontje maandag!
Knuffeltjeeee, de knie is kapot door te "klussen". Welk soort klussen, dat laat je wijselijk in het midden. ;-) Veel beterschap aan je vriend!
mttm, tijdens mijn laatste ms had ik ook wat meer dan gewoonlijk last van klonters, op dag 2 en 3 meerbepaald. Dan voelde ik dat er ook uitkomen... :-/ Weinig buikkrampen wel. Geen flauw idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar als ze er de volgende keer opnieuw zijn, doe ik wel eens navraag bij mijn feritiliteitsarts.
FleurBo, welkom! Herkenbaar wat je schrijft. Ik zat 2 jaar geleden ook met het idee dat je als vrouw maar met de pil moest stoppen en *poef* je was zwanger. Of dan lees je dat 85% binnen het jaar zwanger is en denk je er gewoon niet aan dat je wel eens bij die andere 15% zou kunnen zitten. Fijn dat er snel wat meer duidelijkheid voor jullie komt.
ChaCha, oh nee! En ik dacht dat die witte afscheiding al erg was bij utro. Heb je daar elke cyclus last van? Ik moet dat vanaf morgen (voor het eerst) 3x per dag opsteken... :-/
Lovetennis, ik ben Vlaamse en begrijp dat het hier allemaal wel wat anders verloopt. Hier maak je een afspraak bij de gyn zoals je dat bij de tandarts zou doen, zonder tussenkomst van een huisarts. Wij zijn na 6 maanden proberen bij de gyn langsgegaan en hij zette meteen een aantal onderzoekjes in gang: een hormoononderzoek bij mij (dmv bloedname op cd3), een cyclusopvolging zonder hormonale stimulatie en dan ook een zaadonderzoek voor mijn vriend. Ik zat toen wel met de schrik dat het zaad van mijn vriend slecht zou zijn en dat we al die maanden voor niets hadden geprobeerd dus het was wel geruststellend om te horen dat daar niets mis mee was. Tot nu toe is er bij mij geen oorzaak gevonden van het uitblijven van een (goede) zwangerschap. Frustrerend wel, want zonder duidelijk probleem is er ook geen duidelijke oplossing... En terwijl vliegen de maanden voorbij.
Zwindo, ik hoor graag hoe je operatie verlopen is. Moet je vroeg binnen?
NWJ, idd een gekke cyclus en je weet zo niet waar je je nog aan kan verwachten. Zou het helpen om een testje te doen of is het daarvoor nog te vroeg?
Ik had gisteren opnieuw een afspraak bij de fertileitsarts. Mijn follikel bleek groot genoeg en ik heb er pregnyl gekregen. Ondertussen maken we het gezellig.

Vanaf morgen moet ik utro nemen én ik heb ook voorschriften meegekregen voor nog eens 2 pregnylspuiten (5 en 10 dagen na spuit nr. 1) om de luteale fase zo goed mogelijk te ondersteunen. De arts wil alles op alles zetten, ik ben benieuwd!
Het is echt even wennen aan dit hogere tempo van opvolging. Bij mijn gewone gyn moest ik enkel op cd12 eens langsgaan voor een echo. Op die dag was mijn follikel meestal wel groot genoeg om pregnyl te krijgen (en anders moesten we hem zelf zetten een dag of 2 dagen erna).
Nu kreeg ik een echo op cd10 + bloedname (te vroeg), cd13 (follikel van 16 mm) en cd15 (follikel van 20 mm) + bloedname en pregnyl. Op 19/6 moet ik dan nog eens langsgaan voor een bloedname. Normaal is dat cd2 van een nieuwe cyclus ofwel ben ik dan zwanger... Exact een jaar geleden ben ik zwanger geraakt, dus hopelijk heb ik deze keer evenveel geluk!