"De dames die al wat langer wachten....."

Dankjewel pennylane!! Daar kan ik wat mee! Heb dat ook, zou zo graag nog meerdere kinderen willen krijgen, terwijl 1 al zo'n wonder zou zijn na deze lange tijd.
Chacha wat fijn dat de dikte goed is enzo! Wanneer is jouw nod?
Vervelend knuffeltje om soms even je lichaam en symptomen niet te begrijpen. Herkenbaar hoor! 
Zwindo hoe is het voor jou nu het richting vrijdag gaat? 

Lotjejansen, 12 juni denk ik?. Lekker spannend haha! Ik zit op 5 of 6dpo, voel uiteraard nog niet veel en wat ik voel, komt door de utrogestan denk ik. Maar ik heb nog even natuurlijk! In probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar is gemakkelijker gezegd dan gedaan?.
Knuffeltje, ik heb per toeval deze maand m'n vruchtbaar slijm gevonden. Was idd helder, maar precies plakkerig ofzo (weet niet goed hoe het te benoemen). Dag nadien echo en stond m'n ei op springen. Dus zou mss wel kunnen? Hoeveel cd zit je nu?

Uh, ik ben het van zondag tm afgelopen zondag geweest dacht ik. En dan heb ik een cyclus van exact bijv 20-5, 20-6.  Ik wil gewoon geen datums meer onthouden merk ik... Het was vanmiddag echt heel helder en plakkerig. 

LoveTennis, hoe oud ben je als ik vragen mag? Boven de 36 kun je al na een half jaar proberen een doorverwijzing krijgen voor onderzoek..
Mandareintje, ik snap het wel dat je je andere plannen aan het uitschrijven bent. Ik hoop dat het niet nodig is! Ook ik hoop dat je snel een terugplaatsing van cryo2 mag hebben!
Lotjejansen, nee ik ben helaas nog niet in de ruststand. Heb de Pinksteren besteed aan het netjes krijgen van mijn oude woning. Dat lukte op 1 muur na, waar de verf van af rolt. En nu is de woning niet door de eindinspectie gekomen. Ik heb nog 5 werkdagen om het te verbeteren. Zucht. Dus ik ga morgen de muur extra schoonmaken, schuren en voorzien van een primer. Vrijdag kan ik er dan latex tegenaan gooien is het plan. En thuis is het nog steeds chaos. Mr. is zo moe van alles dat zodra er iets tegen zit, zoals bijv niet de juiste maat schroeven hebben, hij gelijk stopt en zegt 'ik ben klaar met de dag'. Woest kan ik daar om worden. Ik ben ook klaar met alles en ook moe, maar als ding 1 niet lukt, dan pak ik ding 2 op. Maar goed, hij werkt de hele dag thuis, in de chaos, en ik werk op kantoor. Dus op zich snap ik hem wel. Verder ben ik wel heel blij hoor en geniet ik ook van het paleisje. Ik hoop zaterdag wat meer rust in het lichaam te hebben!

Lotjejansen, het is totaal logisch dat je toch na al die maanden hoop houdt en dingen voelt in je lichaam! Hoop doet leven, zeggen ze toch? En vergeet niet dat je na al die tijd hyperalert bent op veranderingen in je lichaam!

[quote quote=10327631]Lotjejansen, ik had gisteren inderdaad nog wat onderzoek gedaan naar die spermatesten. Ik was ook tot de conclusie gekomen dat het niets is. Ik hoop dat we na de zomervakantie eens langzaam voor een doorverwijzing in aanmerking komen. Nu is het heel erg druk op die afdeling, maar na 2,5 jaar wachten, mag het toch wel. Kaatkaat, ik moet zo eerlijk zijn dat ik niet denk dat alles goed werkt. Er moet wel iets aan de hand zijn, anders zou het inmiddels wel gelukt zijn. Alleen voelde ik deze keer dus mijn eisprong (denk ik) en werd ik ook precies 14 dagen later ongesteld. Ik las gisteren trouwens een vervelend bericht. Er stond dat als een vrouw echt goed vruchtbaar is, ze zelfs zwanger wordt van een man met niet zo een goed zaad. Oftewel er is dus sowieso iets bij mij mis of mijn man moet al helemaal onvruchtbaar zijn. Was niet zo leuk om te lezen.[/quote]
Gatver wat een rotbericht zeg, dan zou er met mij ook iets mis moeten zijn! (Sorry dat ik t zo op mijzelf betrek) En dan kom ik toch ook weer op een voor mij hot topic. Waarom wordt er altijd toch vanuit gegaan dat bij vruchtbaarheidsproblemen het wel aan de vrouw moet liggen? Echt, dat is een overblijfsel uit de oertijd volgens mij!!! Vroeger werd er bijv ook pas getrouwd als de vrouw zwanger was, dan wist men (lees: de man) tenminste dat ze een goede deal hadden. Terwijl men nu weet dat vruchtbaarheidsproblemen ook verrassend vaak aan de man ligt.
Argh

Mttm ik voel ook altijd van die bellen van binnen, maar heb nooit echt stukjes weefsel ofzo. Het is hooguit wat dikker. Maar als het echt anders dan anders is, kun je natuurlijk altijd de huisarts bellen km je zorgen te bespreken!
FleurBo, welkom hier! Het is zwaar he, elke maand die teleurstelling! Als je iets zo graag wilt, kan het niet snel genoeg gebeuren! Terwijl het heel normaal is als het een jaar duurt! Mensen die de 'wijze opmerking' over gewoon loslaten geven, wil ik vaak de middelvinger geven. Doe ik niet hoor, maar oh die neiging!

Lotjejansen. Het hoeft echt niet aan jou te liggen he! Leeftijd hoeft ook niet perse een issue te zijn. Ik was 36 toen ik getest werd. Mijn AMH-waarde (eicelvoorraad) was hoog voor mijn leeftijd. En ook zagen ze op de echo meer follikels liggen dan een gemiddelde vrouw van mijn leeftijd heeft. Mijn leeftijd correspondeert dus niet met de biologie van mijn lichaam ??
Ja je lichaam gaat achteruit, maar bij de een is dat eerder dan bij de ander. Die 35 is maar één gemiddelde!
Spannend PennyLane!! Lijkt mij heel prettig als ze er zo bovenop zitten met al die controles!

Terug
Bovenaan