LoveTennis, hoe oud ben je als ik vragen mag? Boven de 36 kun je al na een half jaar proberen een doorverwijzing krijgen voor onderzoek..
Mandareintje, ik snap het wel dat je je andere plannen aan het uitschrijven bent. Ik hoop dat het niet nodig is! Ook ik hoop dat je snel een terugplaatsing van cryo2 mag hebben!
Lotjejansen, nee ik ben helaas nog niet in de ruststand. Heb de Pinksteren besteed aan het netjes krijgen van mijn oude woning. Dat lukte op 1 muur na, waar de verf van af rolt. En nu is de woning niet door de eindinspectie gekomen. Ik heb nog 5 werkdagen om het te verbeteren. Zucht. Dus ik ga morgen de muur extra schoonmaken, schuren en voorzien van een primer. Vrijdag kan ik er dan latex tegenaan gooien is het plan. En thuis is het nog steeds chaos. Mr. is zo moe van alles dat zodra er iets tegen zit, zoals bijv niet de juiste maat schroeven hebben, hij gelijk stopt en zegt 'ik ben klaar met de dag'. Woest kan ik daar om worden. Ik ben ook klaar met alles en ook moe, maar als ding 1 niet lukt, dan pak ik ding 2 op. Maar goed, hij werkt de hele dag thuis, in de chaos, en ik werk op kantoor. Dus op zich snap ik hem wel. Verder ben ik wel heel blij hoor en geniet ik ook van het paleisje. Ik hoop zaterdag wat meer rust in het lichaam te hebben!