"De dames die al wat langer wachten....."

Lotjejansen, idd wat Lapjesendraadjes zegt, leeftijd is maar een getal! Ik zit in een vriendengroep van 12 stellen, waarvan ik met 30 veruit de jongste ben, en ook de enige kinder-loze. Veel vriendinnen zijn achter in de 30 en komen een voor een de blijde boodschap brengen! Dus ik denk dat idd leeftijd een getal en een gemiddelde is maar zeker niet voor jou hoeft te gelden!

MTTM sorry! Had je bericht verkeerd begrepen, had het idee gekregen dat deze ronde juist goed voelde, excuus. Hopelijk gaat je lijf snel weer een beetje normaal doen en wordt je snel uitgenodigd voor verder onderzoek. Wat betreft sperma onderzoek, dit hebben wij als aller eerste laten doen, gewoon via de huisarts. Misschien kun je dit vast aanvragen als dit rust geeft? 

Zwindo, vrijdag is de dag toch? Ben je zenuwachtig? Hopelijk doe je die test en ben je stiekem gewoon zwanger. Heb jij dat ook dat wanneer je eigenlijk weet dat je niet zwanger bent maar een test moet doen je net zo lang blijft staren tot je bijna een 2de streep ziet ;-)

Ik heb dinsdag goed nieuws gehad, na verschillende rondes Letrozole die niets deden nu mijn eerste ronde met spuiten. Ze hebben hun werk gedaan een mooie eiblaas van 18 mm gisteren ovitrelle gespoten en het afgelopen dagen gezellig gemaakt! Nu wachten we in spanning af! 

Pennylane bedankt voor je antwoord.
Lapjesendraadjes ik ben 33.
Het wordt zo spannend weer die nieuwe ronde merk ik. Het verlangen lijkt steeds groter te worden, terwijl ik rustig wil blijven.

Ben nu bijna klaar met 3 maanden temperaturen. Als we dan worden doorverwezen, heb ik dat ook vast klaarliggen, mijn excelbestand ?

LoveTennis, gebruik je ovulatietesten? Mijn arts zegt dat dat beter en betrouwbaarder is dan temperaturen. Voordat ik naar de arts stapte, heb ik een aantal maamden die van sensitest gebruikt. Tijdens mijn iui behandelingen heb ik 2 soorten gebruikt, sensitest (goedkoop en je ziet de lijntjes oplopen!) en als verplichting vanuit de kliniek de Clearblue (die een smiley geeft als de ovulatie binnen 24 uur is).
Ik plakte die van sensitest netjes onder elkaar en heb ze mijn eerste afspraak meegenomen. Gaf een mooi inzicht!

Mttm jeetje wat een rotbericht, waar las je dat? De druk is al zo hoog bij vrouwen voor dit, dan helpen die berichten niet. Maar misschien ligt het wel aan de context en is het een mening van iemand die om de haverklap zwanger is. 

lapjesendraadjes balen van het huis zeg! Hopelijk wil het klussen vandaag een beetje lukken en komt hij de volgende keer wel door de oplevering heen! Zal wel een lekker gevoel zijn als je straks er van af bent :) 
Wij hebben straks een videoconsult met de huisarts, ben heel benieuwd wat die zegt! 

Fleurbo handig en gek lijkt me via video! Succes!
  Kaatkaat wat een fijn idee dat je lijf er zeg maar helemaal klaar voor is!! Houd ons op de hoogte ?? wie weet mag je jouw 'oudere' vrienden over een tijdje verrassen!!
Lapjesendraadjes een goede eicel voorraad wat een geruststelling lijkt me dat! Als straks alle verhuis perikelen voor bij zijn mag little lapjeendraadje zich hopelijk gaan innestelen ???
mtmm alles wat rustiger geworden?

Ps hier lijkt het er sterk op dat ik menstruatie krijg. De eerste echos voorafgaand aan iui zal hem dus echt gaan worden volgende week. Wel een drempel mentaal. 

Lapjesendraadjes
Ovulatietesten ook allemaal gebruikt, werd er kei onzeker van. Ben daar na 5 rondes mee gestopt. Ene keer wel een smiley, andere maand niet, terwijl ik kei veel ovulatiepijn heb. Heel verwarrend allemaal.
Sensitest gehad, clearblue, hele mil mak ?
Temperatuur doe ik niet voor mezelf, maar voor de arts als ze ernaar vragen.

LotjeJansen ? het is zo'n klotevoel
Ik had vanacht mega menstruatiekrampen terwijl ik 18 juni pas NOD heb, dus denk dat het weer een andere versie van ovulatiepijn was.
Gek word ik ervan.

Terug
Bovenaan