"De dames die al wat langer wachten....."

lotjejansen snap dat het echt een mentale stap is! Spannend ook. Is je menstruatie doorgezet? En heb je alle afspraken al staan?
Lovetennis wat vervelend die pijn. Kun je ook in je temperatuur nu zien dat je ovulatie er aan komt? dan zou het idd ovulatiepijn kunnen zijn. Vind dat ook altijd echt een vervelend gevoel. Vooral omdat dat juist het moment is waarop je lekker in je vel moet zitten en aan de slag moet
Wij zouden dus video consult hebben, maar dat werkte niet. Weet niet wat er aan de hand was maar we kwamen er niet in en toen we de huisarts belden hebben we een kwartier in de wacht gestaan. Toen we eindelijk de assistent aan de lijn hadden was de afspraak natuurlijk voorbij. Nu worden we morgenmiddag gebeld. Ik weet niet waarom maar ik ben er echt woest om. Laten we het er op houden dat het de hormonen zijn, want ik ben echt niet snel boos, maar op dit moment kan ik het niet hebben dat die afspraak niet gelukt is. Weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet. Ik wil gewoon de dokter spreken, ik wil dat ze naar ons luistert en dat we verder kunnen. Ik wil niet wachten tot morgen! Nu ik dit op schrijf merk ik hoe kinderachtig dit allemaal klinkt... als ik hier al zo boos om ben, wat staat ons dan allemaal nog te wachten... 

Weer heel veel berichten. Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. 
Zwindo, volgens mij is het bij jou bijna zover. Hopelijk is het natuurlijk niet nodig, maar anders heel veel sterkte en succes. 
Lotjejansen, balen dat je menstruatie toch komt. Ik snap dat het een dubbel gevoel is dat je aan de echo's gaat beginnen. Van de ene kant is het natuurlijk heel confonterend en van de andere kant is het wel een manier waarop je misschien vooruitgang kunt boeken. Heel veel succes en sterkte. 
Lapjesendraadjes, balen dat het allemaal zo tegenzit. Ik hoop dat het deze week wel lukt. Hopelijk kun je daarna nog even tot rust komen, voordat je weer verdergaat met de behandelingen. 
Kaatkaat, het is niet erg dat je dacht dat het goed gaat. In principe is het natuurlijk positief dat ik precies 14 dagen na het voelen van mijn eisprong ook ongesteld werd. Helaas was al het andere deze maand niet echt fijn. 
Ik had het laatst trouwens over dat bericht dat ik had gelezen over dat een gezonde vrouw zelfs zwanger zou raken van een man waarbij het zaad niet helemaal goed is. Ik heb besloten om het niet te geloven. Ik heb de bron niet gecheckt en ik kan het nu niet meer vinden. Aangezien er zo weinig over te vinden is, kan ik me niet voorstellen dat het bewezen is. 
Aangezien ik maar met dat hele grote stolsel/weefsel in mijn hoofd bleef zitten, heb ik toch maar de dokter gebeld. Ik heb mijn hele verhaal verteld en ze vroeg ook hoe ik me voor mijn mensturatie voelde. Ze kan natuurlijk niets met zekerheid zeggen, maar voor haar klonk het toch echt als een vroege 'miskraam'. Als ik het fijn vind, kan ik voor de zekerheid volgende week een testje doen om te kijken of ik echt niet zwanger ben. Vandaag moest ik ook naar de tandarts. Ik gaf aan dat ik de laatste dagen last had van geirriteerd tandvlees. Dus de tandarts heeft dat nagekeken. Toen vroeg ze meteen of ik misschien zwanger was, want dan heb je dat ook. Dat was dus wel even awkward. 

Chacha vanavond/morgen verwacht ik mn menstruatie sinds gisteren al bruinverlies en darmen beginnen alweer wat actiever te worden. Ik heb vanmorgen een testje gedaan zoals afgesproken met het ziekenhuis en die was spierwit zoals ik al verwachtte. Hoop dat jij over een paar dagen met leuk nieuws komt!
FleurBo het is een kijkoperatie om te bekijken hoe de endometiose zich in mijn lichaam bevindt. Ik krijg dan inderdaad ook gelijk een hsg om te zien hoe doorgankelijk die zijn. Dat van dat roken herken ik wel die van mij rookt gelukkig niet vast maar wel hele discussies over gehad en in ons ziekenhuis zijn ze best strikt in het niet roken beleid voor een traject, dus hij heeft toen op zn flikker gekregen van de arts vond ie niet zo leuk, maa ik wel hihi?
Mttm fijn dat het allemaal nu toch weer wat rustiger is geworden. Onze lichamen zijn soms echt raar. Hopelijk volgende keer gewoon geen menstruatie en een positieve test. Het kan inderdaad een vroege mk zijn geweest goed dat je toch even gebeld hebt. Ik had inderdaad ook gelijk last van bloedend tandvlees. 
Lotjejansen ik ben 29 maar heb nu ineens een beetje moeite met 30 worden had gehoop in ieder geval al een kindje te hebben. En sta er nog steeds heel positief in en ben er helemaal klaar voor denk dat er morgen wel wat spanning zal zijn. 
Pennylane ik mag mij om 7.45 al melden in het ziekenhuis. Zodra ik de energie heb zal ik even laten weten hoe het is gegaan. Spannend voor jou nu ook deze wachtweken. Hopelijk brengt het inderdaad geluk en ben je straks weer zwanger en mag je genieten van een hele fijnd zwangerschap.
Knuffeltjee wat balen dat je lichaam nu zo van slag lijkt te zijn. Hopelijk komt het vertrouwen en ritme snel wee terug. 
Kaatkaat haha die test is dus hartstikke negatief en bij mij hangt het ervanaf hoe mn lichaam doet of ik een test doe en er echt blind op staar of niet. Over de operatie ben er heel relaxed onder tot nu toe denk dat de zenuwen zullen komen wanneer ik in het ziekenhuis ben. Kijk eigenlijk vooral uit naar de uitkomsten dus heb zoiets van kom maar door dit doen we even. Wat fijn dat jij ook goed nieuws heb gekregen. Hopelijk is het deze ronde gelijk raak! 

Op een goede ochtend en rest vd dag morgen zwindo! Alles voor de goede zaak ✌? heb je dat maar weer achter de rug. Zet hem op!
Mtmm zou je dat volgende week willen laten testen?
Fleurbo logisch dat je daar pist over bent!nogal een anticlimax en komt onprofessioneel over. Terwijl het super gevoelig onderwerp is. Maar ja somswil het niet meewerken de techniek? alsnog succes morgen!
Ik kan aan temp zien dat menstruatie weer komt. Zodra het er is kan ik ze bellen en afspraken maken.

Heel wat berichten verder.
Zwindo, heel veel succes morgen. Lekker vroeg daar, dus niet de hele dag hoeven wachten is ook fijn.

Lotjejans, klote zeg! Hopelijk ga je de rust vinden door te starten met de echo's. Ik vondt dat altijd heel prettig. Weten wat er in mijn buik speelt.

Lapjesdraatje, wat ruk dat alles tegen zit. Hopelijk vindt je nog de rust voor je t traject start.
Mttm, ga je t laten testen? T klinkt heel bekend.  Ik had dat voor we onze dochter kregen ook 2x. Ik was minimaal aan t vloeien. Werdt ontzettend ziek 1 dag. Vloeien stopte ook acuut en daarna kwam t weer met eerst een hele dikke prop/stolsel.
Welkom nieuwelingen.  Heel veel succes!
Ik vergeet vast op iemand te reageren.
Hier al 3 dagen lang t gevoel omgesteld te worden, maar er komt niks. Dus ma een testje gedaan vandaag. Spier wit. Dus ben even helemaal klaar met alles en hoop zo dat t ziekenhuis weer actie gaat ondernemen. 

Fleurbo, begrijpelijk dat je boos bent! Zet je eindelijk die stap, doen ze zo onnozel.. hopelijk morgen toch meer duidelijkheid!
Mttm, goed dat je gebeld hebt, dan weet je toch iets meer he.. toch wel raar om dat nog te horen he.
Zwindo, goed dat je er zo tegenover staat! En zo 'blij' voor je dat je operatie eindelijk kan doorgaan. Hopelijk gaat het vlot en heb je snel meer duidelijkheid!
Lapjesendraadjes, echt klussen kan ook veel stress met zich meebrengen idd. Hopelijk gaat alles nu wat vlotter en werkt je man ook wat mee! En dan helemaal tot rust komen in jullie nieuwe stekje en uitkijken naar de volgende stappen!
Lotjejansen, hopelijk doet de iui snel z'n werk! Hoevaak heb je dan een echo?
Ik zit nu op 6 of 7 dpo, sinds deze namiddag wat fellere buikpijn en afgelopen uur regelmatig wat steken aan de rechterkant? Nog een weekje wachten?

Spannend Chacha.. ik duim voor je!

Fleurbo, ik snap je reactie volkomen. Ben je eindelijk aan de beurt en dan gaat t zo. ?

Terug
Bovenaan