"De dames die al wat langer wachten....."

Milaaa bij jou komt er ook menstruatie aan denk je, hopelijk blijft het uit, geen bloed is wel goed ??mocht het wel gebeuren, al iets meer duidelijk rond wanneer iui kan starten? 
Chacha oeh spannende signalen!! Ben benieuwd!
Hoe precies gaat rond iui weet ik niet, iig dag 3 van je cyclus starten met echos en dan steeds meer tot de eisprong begreep ik

Nee, helaas niks bekend wanneer te starten.  Dat vindt ik erg frustrerend. Zou graag overstappen naar een ziekenhuis waar ze wel al actie ondernemen.  Bij ons kan t nog wel een aantal maanden duren zoals ik t online begreep. Ons ziekenhuis vaart op advies van t radboud umc Nijmegen. Deze zeggen dat ivf en icsi nog een aantal maanden kan duren. Dus ze hebben t er niet over iui. Ma goed... 

Ik reageer vandaag nog even op iedereen maar wilde nu alvast Zwindo succes wensen vandaag! Hopelijk gaat het allemaal goed en valt de operatie mee ?!

Zwindo, superveel sterkte vandaag!!
FleurBo, wat frustrerend dat je afspraak niet lukte! Je moet maar zo denken dat het de techniek was die niet wilde, het lag niet aan de arts!
ChaCha, ik duim voor je!
Mandareintje, hoe voel je je inmiddels? 
Milaaa, ah kak als je het al voelt aankomen he! Dan kan t niet snel genoeg doorzetten.

milaaa oh vervelend is dat he? Als je toch weet dat het gaat komen laat het dan ook maar komen denk ik altijd. Dan kun je weer door. Hopelijk snel duidelijkheid!
Wat irritant zeg dat ze niets zeggen over wanneer te starten. Hopelijk komen ze snel met een datum waar je naar toe kan leven.

Spannend ChaCha! Nog even volhouden... hoop op goed nieuws!

Wij hebben een gesprek gehad met de huisarts, stelde echt niets voor. Wat standaard vragen en uiteindelijk een doorverwijzing gekregen. Die wordt nu verwerkt en dan krijgen we bericht wanneer we terecht kunnen. Geschatte tijd voor de eerst komende afspraak was over 35 kalenderdagen. Dat duurt dus nog wel even maar ben in ieder geval blij dat er iets in gang is gezet. Ik had die wachttijd ook al wel verwacht na de verhalen hier. En natuurlijk deze ronde gewoon weer vol goede moed aan de slag en hopen dat de afspraak uiteindelijk helemaal niet nodig is! 

Yeahh fleurbo dan is die stap maar gezet. Wat je niet hoopt, en toch wel prettig is vond ik zelf want je neemt je kinderwens serieus! En de gyns hebben veel inzicht. Hopelijk komt het alsnog 'vanzelf'!!  

Terug
Bovenaan