Zwindo, fijn dat je weer thuis bent. Weet je wanneer je ongeveer de uitslagen krijgent van de huisarts?
Super veel berichten gisteren en vandaag. Alles gelezen, maar ik red het even niet om overal op te reageren, excuus daarvoor.
Fleurbo, toch fijn dat de arts dat van het roken even heeft gezegd

Knuffeltjeeee we willen het allemaal zo graag en we willen het allemaal ook zo graag loslaten, wat is het dan fijn dat we (ik denk het tenminste) elkaar begrijpen in dat het loslaten zooo moeilijk is!
Milaaa dat testen en dan vooral die uitslagen, van spierwit, die doen zo veel pijn...
Ik test soms terwijl ik weet dat het nooit raak kan zijn, stom he, dat je jezelf dan gewoon dat verdriet aan doet.
Chacha, spannend nog een weekje!
Ik vond vandaag mijn budha, liggend op zijn zij op de grond onder het badkamermeubel. Ik dacht.... .ojeeeee die ligt daar al een tijdje. Nu denken jullie; poets je nooit in de badkamer; ja dat wel, haha, maar niet ver genoeg in het hoekje blijkbaar. Ik heb de budha snel goed gezet, in onze slaapkamer.
Het knuffeltje dat mijn vriend en ik tijdens onze reis in Zuid Afrika hebben gekocht, als symbool en als eerste knuffeltje voor ons babytje, heb ik op de 'toekomstige babykamer' gezet.
Als ik dit typ, denk ik, jeetje gaat alles wel goed met je. Een kinderwens die zó ongelooflijk groot is, laat je nog geen dag los.
13 dagen wachten.... 13..... het klinkt als een eeuwigheid.