Qua eten en drinken. De een gaat er heel erg bewust mee om en gaat allerlei bijzondere dingen doen, de ander verandert niets. Ik leef gewoon gezond, zoals ik altijd al deed. Genoeg groente, fruit en vezels, beetje zuivel en vlees, af en toe vis, genoeg water. Heel soms een glaasje alcohol, bijv als ik weer ongesteld ben geworden. Maar dan ook echt maar een glaasje, want het komt nogal hard aan hahaha. Natuurlijk foliumzuur, vitamine d, mijn normale multivitamine voor de vrouw en omega3. In de wachtweken gedraag ik mij alsof ik zwanger ben. Ik heb een tijdje granaatappelsap genomen, maar ik vond t behoorlijk zoet dus daar ben ik mee gestopt.
Ik probeer elke dag ook 10.000 stappen te zetten en als het kan ook elke week een uur zwemmen. Voor mij is het erg belangrijk dat ik goed in mijn vel blijf zitten, dus zo af en toe een frites of een goed stuk chocola moet kunnen vind ik. Dat is ook de reden waarom ik geen rare zaden of andere supplementen neem. Anders hou ik het niet vol. Maar voor een ander zal zo'n supplement misschien weer wel heel normaal voelen en dat is ok!
Ik voel mij inmiddels alsof er een lichte last van mijn schouders af is, het voelde zo niet goed om zoiets ingrijpends niet aan mijn moeder te vertellen!
Ik probeer elke dag ook 10.000 stappen te zetten en als het kan ook elke week een uur zwemmen. Voor mij is het erg belangrijk dat ik goed in mijn vel blijf zitten, dus zo af en toe een frites of een goed stuk chocola moet kunnen vind ik. Dat is ook de reden waarom ik geen rare zaden of andere supplementen neem. Anders hou ik het niet vol. Maar voor een ander zal zo'n supplement misschien weer wel heel normaal voelen en dat is ok!
Ik voel mij inmiddels alsof er een lichte last van mijn schouders af is, het voelde zo niet goed om zoiets ingrijpends niet aan mijn moeder te vertellen!