"De dames die al wat langer wachten....."

Lovetennis wat een vervelende reactie van je schoonmoeder zeg, goed dat je kan inzien dat ze het waarschijnlijk niet zo bedoelde

Zwindo goed om te horen dat fysiek alles redelijk goed gaat naar omstandigheden. Hoe voel je je nu na een paar dagen? Spannend de komende weken, wat lijkt me die 4-6 weken lang duren zeg.. hopelijk kunnen jullie daarna snel door met het plan dat ze maken!

Knuffeltjeee aah wat een rotberichten zijn dat he als mensen aankondigingen doen... ik ben altijd stikjaloers en intens verdrietig, maar krijg niet het idee dat iedereen dat snapt, dus zeg dat dan nooit... 

ChaCha balen van je witte test! Ik blijf voor je hopen ?

NWJ en Lotjejansen balen dat jullie ongesteld geworden zijn, weer extra lief zijn voor jezelf komende dagen! Inmiddels doorverwijzing gekregen NWJ?

Fijn om eens te horen hoe jullie met leefstijl om gaan. Zoals de meesten al aangeven denk ik ook dat het belangrijk is om jezelf niet alle beperkingen op te leggen. Ben er afgelopen tijd wel steeds meer mee bezig. 

Zwindo, wat goed. Lukt het wat je dieeet te volgen? Ik probeer t ook. Maar vindt met mijn man en dochter mee eten ook wel handig. Hoe voel je je verder? Nu weer wachten op de volgende afspraak?

Knuffeltjeee, klote is dat hè. Zo herkenbaar.
Nwj, ik heb geen link voor je.  Wat ontzettend klote van je menstruatie. Dikke knuffel!  Verwijzing gekregen?

Lotjejansen, wat rot. Wel fijn dat je aan den slag kunt met hormoonmedicatie. Ondanks dat het allemaal zo klinisch moet zijn. We zouden graag anders willen. Andere die vertellen dat het ineens raak was...          Welke hormoon medicatie gebruik je?

Mijn eerste zwangerschap duurde 2 jaar. Gelukkig uiteindelijk natuurlijk zwanger geworden.                                                          Hier voor nu een plan liggen. Als t vloeien goed doorzet mag ik bellen om een afspraak te maken voor dag 3 of 4 van mijn cyclus.        Dan wordt er een echo gemaakt en mag ik starten met clomid. Als t eitje goed van formaat is gaan ze pregnyl zetten.    Liever begon ik met de geplande iui. Maar goed beter dit als niets. Althans dat zegt mijn gevoel nu. Ze zouden pregnyl zetten maar dat ging toen niet meer door ivm corona en ze hebben toen besloten aan iui te beginnen. 
Ikbendoutzen, fijn dat het goed ging.  Hopelijk ligt er snel een plan van aanpak wat jullie aanstaat en aan zal gaan slaan! Ik duim voor je.

Sorry als ik iemand vergeet.  Via gsm reageren lukt niet altijd goed.

Allemaal veel succes!! 

Wij net vol enthousiasme van start. Weer knie verneukt. Ai. Ja zo komen er nooit kindjes... Een man heeft toch echt alle 3 zijn benen nodig... Voel me nu intens schuldig, hoop dat mijn eisprong inderdaad absurd vroeg was en waag me de komende paar weken niet meer aan gymnastische oefeningen. Straks geneest die knie nooit. Komen er heel lang geen kindjes van...????

Knuffeltjeeee wat een gedoe met die knieen!! Laat je niet gek maken, komt een tijd en dan valt alles op zijn plek, timing, omstandigheden. Sterkte voor je vriend en jou.
Milaaa, ik heb Gonal F en Pregnyl meegekregen. Wie is er bekend mee? Ligt in de koelkast tussen de groente en vleeswaren haha. Bij apotheek was het nog best gedoe om mee te krijgen door dat iets mis was gegaan vanuit gyn. Merk dat ik met dat soort extra kleine tegenvallers, mezelf bewust soms wat luchtig moet houden en ook maar de humor zien van dingen. Maar ja in de onderstroom voel ik me soms echt verdrietig.
Wat fijn dat je een dochter hebt gekregen, ook na veel geduld en toch nog natuurlijk! Spannend, een 2e! Wat is het verschil tussen een geplande en ongeplande iui? Want je doet het ook met Pregnyl voor de eisprong?
Fleurbo, het is ook kwa leefstijl beetje middenweg vinden in alles denk ik. In algemeen zoveel mogelijk zelfzorg en vooral veel naar buiten, maar ja uiteindelijk hebben we natuurlijk geen totale controle, ook niet door eten of bewegen. Dit wisten we helaas al, anders zaten we niet hier op dit forum... Fijne dag allen!

[quote quote=10330507]Oh nee Knuffeltjeeeee ! Was dat knie nummer 2?[/quote]

Nee,nog steeds zijn rechter, maar ik ben zo bang dat het scheurtje in zijn miniscus verder scheurt.
Nou, schiet me nu maar helemaal af. Gisteravond roze afgeveegd. Waarvan?? Vriendlief is niet groot geschapen dus geen gekke dingen gedaan.

Hey meiden, ik heb me even wat teruggetrokken van het forum wilde het na de 2 miskramen wel weer even loslaten. Heb wel nog meegelezen ?
Voel me eigenlijk best schuldig dat ik dit moet vertellen ? Maar pff, zal 3x dan echt scheepsrecht zijn?! Ik hoop het zo ?? maar voor nu ben ik hartstikke zwanger!! ?❤️ Ik hoop zo dat het jullie ook snel gegund is en dat ik nu toch echt mijn "eerste" kindje draag ?

Gefeliciteerd Wilkindje ? Zo gegund. Ook een lange weg bewandeld. 

Onze weg wordt nog wat langer... Ziekenhuis gebeld (Hoorn), aanvraag ligt nu in Purmerend,nog verder weg. Ja ze zijn weer mondjesmaat aan het opstarten maar wanneer wij aan de beurt zijn is echt niet te zeggen. 

Terug
Bovenaan