"De dames die al wat langer wachten....."

@Knuffeltjeeee zeer herkenbaar. Ik heb het momenteel ook even zwaar met deze dingen.
Ik blijf last houden van zo nu en dan roze bij afvegen. Soms bloed na gemeenschap, maar ook dus soms bij toiletgang. Dit is al meer dan een week zo. Dan weer wel en dan weer niet. Ook al weer een week erg last van de zijkanten van mijn borsten. Om gek van te worden. Ik geloof toch echt niet dat ik zwanger ben en straks gewoon ongesteld ga worden. 

Nog even een hele andere vraag: wie van jullie heeft er voor mij een link waar jullie methylfolaat bestellen/kopen (actieve vorm foliumzuur). Wil daar graag op overstappen Ipv de gewone van de Kruidvat. Het is ook al een week op dus wil nu wel graag weer beginnen, voor het zekere.. 

Knuffeltje, echt kut he dat.. Hier blijven de aankondigingen ook weer binnenstromen.
Ik heb vandaag getest, 11 of 12dpo, witter dan wit. Dus het zal voor volgende maand zijn. Hopelijk is alles even gunstig dan.
Nwj, op hoeveel dpo zit je? Heb je al eens een testje gedaan?

Chacha, ja wou anders voor de zekerheid morgen een testje doen, maar ben nu net toch echt ongesteld geworden. Om te huilen.. 

Zou net de huisarts bellen om te zeggen dat ik de verwijzing nu wil doorsturen naar het ziekenhuis (lag klaar en zou bellen wanneer ik hem heen wou sturen), maar zul je net zien dat ze tussen 11.30 en 14.30 afwezig zijn, is het natuurlijk net 11.31 dat ik bel. Dus dat word vanmiddag. Spannend, ben benieuwd hoe lang de wachttijd nu is voor de onderzoeken etc. Zijn in september ook alweer 2 jaar bezig, dus het mag nu ook wel eens. 

Grrr knuffeltje wat een rot gevoel geeft dat he. Roept zoveel op als anderen het vertellen, hier net zo. Is het iemand dichtbij?
Hier menstruatie doorgebroken. Hormonen medicatie opgehaald bij apotheek. Toch wel even weer gevoelig moment. Dat het zo klinisch allemaal moet gaan zijn. Nou ja moet, ik wil het ook graag maar liefst zonder apotheek en gyneacologen. Donderdag eerste echo richting iui. 

Nog eens mn app erbij gepakt en heel heel ver doorgescrollt wanneer ik nou ongesteld was. Oke, 24-5.  Maar volgens mn app zou mn eisprong dan vandaag zijn? Huh? Ik heb juist vorige week al helder slijm gehad, dus we hebben het vorige week al heel gezellig gehad. Nu is het dik en wit.snap echt er helemaal niets meer van... Nu was mijn menstruatie afgelopen keer wel erg laat, dus klopt het dan niet juist weer wel met mijn eisprong? Ik geef de moed wel al meer op. Ben een vechter, maar tegen dit sta je zo machteloos...

[quote quote=10329507]FleurBo 35 dagen klinkt lang, maar het is achteraf vaak toch weer zo voorbij. Wij hebben vaak 2 maanden of 6 weken tussen al onze afspraken moeten wachten. Ook nu moeten we 4 a 6 weken wachten tot ons volgende consult. Hopelijk schiet het bij jullie wat sneller op maar realiteit is dat er vaak flinke wachttijden zijn bij gynaecologen. Lovetennis alles wat maar kan helpen. Herken het soms wel hoor had ook van iemand een armbandje met maansteen gekregen wat voor vruchtbaarheid moet staan. Tot nu toe dus nog niet geholpen haha. Succes met de wachtweken hopelijk gaat de tijd snel voorbij. Ikbendoutzen ik heb geen pijnstillers mee gekregen maar doe het heel goed op een consequent niveau van paracetemol. Tot nu toe goed vol te houden. Het is nu wel wat stijfer en beurzer als eerst, maar het valt me eigenlijk hartstikke mee. Milaa balen en fijn tegelijk dat je ongesteld bent geworden. Even lekker aan jezelf denken en ik hoop dat als je morgen belt ze wat voor je kunnen betekenen. Lapjesendraadjes knap dat je het je moeder hebt verteld ondanks dat je niet helemaal de reactie kreeg die je graag had gewild. Ik merk bij mijn moeder dat ze het allemaal ook erg lastig vindt. Zeker nu met die kijkoperatie ze was heel erg zenuwachtig. PennyLane, Chacha, knuffeltje spannende dagen nu hoop dat het raak mag zijn. Zou toch mooi zijn! Hier nog wel snel en veel moe. Fysiek gaat het best goed voel alles wel wat trekken en het is beurs en wat blauw. De arts heeft uiteindelijk einde van de dag terug gebeld met het nieuws dat de operatie goed was gegaan was natuurlijk ook al snel thuis (rond 2 uur). Schijnt dat het er allemaal best goed uit zag eileiders zijn ook goed doorgankelijk en baarmoeder zag er goed uit. Alleen blijkt mijn darm aan een eierstok te zijn verkleefd (ipv wat er eerder misschien dachten aan de baarmoeder). Dus verkleving is zodanig dat dit operatief verwijderd moet worden en nu niet opgelost kon worden tijdens de kijkoperatie(de kleine plekjes hebben ze wel al weg kunnen halen). Maar omdat de rest allemaal vrij ligt zou zwanger worden toch nog moeten lukken. Alleen komt dan het probleem met mijn hormonen en cyclus om de hoek. Dat in combinatie met de endometiose maakt mij een lastig geval. Ik word nu besproken tijdens een artsen overleg en tijdens onze vervolgafspraak over 4 a 6 weken nemen we alle opties en de adviezen vanuit dat overleg met elkaar door voor de volgende stap. Opties zullen IVF of mildere aanpak met hormonen voor het regulieren van de cyclus als dit verstandig lijkt ivm de endometiose, anders mogelijk eerst nog de operatie om de endo te verwijderen. Kortom weer even afwachten wat de adviezen zullen gaan worden en wat onze route wordt.[/quote]
Zwindo wat goed te horen dat alles vrij goed doorgankelijk is! Ook na deze ok maak je dan weer iets meer kans, ik hoop het zo voor je! 
Wel spannend wat er dan verder nog uit rolt met ok en behandelplan. Rustig aan en hoop dat je je snel weer de oude voelt!  

Terug
Bovenaan