"De dames die al wat langer wachten....."

@NWGJ
Ik gebruik op advies van mijn vriendin (haar arts eigenlijk) (zij hebben er 3.5 jaar over gedaan om zwanger te worden) 
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/orthica-prena-fem-60024771?skuid=024771&gclid=EAIaIQobChMIv9-Pl_P26QIVGap3Ch2itAX_EAAYASAAEgKwnvD_BwE
Dat is prena fem, is wel een stuk duurder hoor. Goed de sites afgaan en ze vaak per 2 kopen.

@knufeltjeeee zoooo herkenbaar! Als mijn vriend en ik gaan wandelen zeg ik ook vaak; kijk zij hebben wel een kind, o kijk, ze hebben ook nog een hond! (wij staan ook een jaar op de wachtlijst voor een pup en het nestje van juli ging net aan onze neus voorbij (te weinig pups geboren) waardoor we nu moeten wachten tot november. Je voelt je dan zoo verdrietig, het voelt dan zo oneerlijk.

Laatst was ik aan het hardlopen en zag ik een man en vrouw (het klinkt misschien onaardig, maar zo bedoel ik het niet) zij waren echt enorm zwaar, eigenlijk 'dik'. Die vrouw kon amper lopen, en zij liepen daar met een kinderwagen.. weet je hoe ik me voelde toen, toen ik daar langs 'jogde?'. Juist ja, dat.
@knuffeltjeee, heel herkenbaar. Mijn ovulatie was vorige week, we hebben om de dag sex gehad, en nu heb ik deze week elke keer slijm enzo, snap er geen bal van :(

@Chacha, shit van die test :S
@NWJ, 2 jaar, dat is lang. Ik hoop dat ze heel snel iets voor jullie kunnen betekenen! Is dit de eerste keer dat je contact zoekt met de huisarts, of heb ik dat verkeerd begrepen?

@Lotjejansen, wat ongelooflijk spannend. Eerste echo richting iui. Een van mijn beste vriendinnen heeft dat er net op zitten, zij hadden gelukkig maar een klein beetje hulp nodig van de hormonenspuit, zij waren toen in ronde 1 van iui zwanger.
@Ikbendoutzen, ja ik heb ook een geluksarmbandje gekregen van een lief collegaatje, maar helpt tot nu toe ook geen bal. 
Mijn budha's staan op mijn nachtkastje, samen met een kaartje en geluksarmbandje ligt ernaast (doe hem ook vaak om) en op 'de babykamer' staat ons knuffeltje uit Zuid - Afrika. Dan vraag ik mezelf steeds af: 'hoe lang moet het daar staan voordat het geluk brengt:'
@knuffeltjeeeee wat onzettend klote zeg :( Kan je niet op een andere manier gymnastiek doen.. hem eerst een handje helpen letterlijk en figuurlijk en dan even hoppa snel :$ Sorry dit klinkt wel erg persoonlijk en plat misschien haha.

Wij hebben er ook echt niet elke week zin in 'als het moet' dus doen we soms ook creatief.....Ik had nooit gedacht dat wij het zouden gedaan omdat het 'moet'... nou daar heb ik me dus in vergist...
En juist vaak als het niet perse hoeft (of na een week ongesteld geweest te zijn) heb je er zin in, maar levert het niets op, in de vorm van een bevruchting :p 
Wel voor jezelf en het plezier en je relatie natuurlijk..
@Wilkindje, fantastisch, gefeliciteerd!! Wat geweldig, vooral als je 2 miskramen hebt gehad. Het is het je gegund hoor!

Knuffeltjeeee: ik kan haast met zekerheid zeggen dat deze kleine gemaakt is door inseminatie ? cd14, 16 (smiley) en 17 (eisprong dag) geïnsemineerd cd13 wel gewoon seks gehad ? maar het werkt dus net zo goed ? gewoon in een urine potje, even laten staan tot het wat vloeibaar is, opzuigen met een spuitje (heb 1ml spuitjes dunne), kussen eronder, inspuiten (vaak 2/2,5x) en dan blijven liggen + zelf afmaken als je behoefte hebt ? en dan hoppa gewoon doen wat je altijd doet ?‍♀️ Loopt er ook minder snel uit als wanneer je seks hebt, mijn advies is dan ook om altijd even te blijven liggen ook na het vrijen ? 
(ik zeg niet dat dit DE manier is of het zo sneller zal gaan, zeker niet! Maar zo was mijn ervaring ?)

Wilkindje, wat fijn! Van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je deze keer een hele fijne zwangerschap. 

Chacha balen van de test... hopelijk iets te vroeg getest?? Zal voor je duimen! 

Knuffeltjee balen van de hele situatie maar wel heel fijn dat je mag gaan beginnen! Heb je de spuitinstructie intussen gehad? 
En al die aankondigingen.... gisteren ook weer eentje gehad van een goede vriendin, gelukkig kan ik er wel mee omgaan maar toch is er verdriet ondanks dat je het die vrienden ook zo gund! 

NWJ is het gelukt met de verwijzing? 

Hier duurt t wachten toch stiekem wel lang... hopen dat de komende dagen voorbij vliegen 

[quote quote=10330608]Knuffeltjeeee: ik kan haast met zekerheid zeggen dat deze kleine gemaakt is door inseminatie cd14, 16 (smiley) en 17 (eisprong dag) geïnsemineerd cd13 wel gewoon seks gehad maar het werkt dus net zo goed gewoon in een urine potje, even laten staan tot het wat vloeibaar is, opzuigen met een spuitje (heb 1ml spuitjes dunne), kussen eronder, inspuiten (vaak 2/2,5x) en dan blijven liggen + zelf afmaken als je behoefte hebt en dan hoppa gewoon doen wat je altijd doet Loopt er ook minder snel uit als wanneer je seks hebt, mijn advies is dan ook om altijd even te blijven liggen ook na het vrijen (ik zeg niet dat dit DE manier is of het zo sneller zal gaan, zeker niet! Maar zo was mijn ervaring )[/quote]

Maar hoe kwam je dan aan die spuitjes enzo? Via het ziekenhuis? Mochten wij ooit einde van het jaar of hopelijk eerder aan de beurt zijn en met vriendliefs zaad niets aan de hand zou dat voor ons ook nog een optie zijn. In het vuistje lachen kost minder moeite als zin maken om eerst te knuffelen enz. Maarja,blijft op commando en dat is voor hem denk ik toch vrij lastig. Zaad in een potje zal wel niet heel lang in leven blijven.

Wilkindje, ook hier nog eens proficiat!! Ik duim voor een gezond plakkertje ?.
Knuffeltje, kan je gewoon in de apotheek halen, zowel het potje als de spuitjes! Wij hebben er ook altijd reserve staan, voor als het niet zou lukken. Zo hebben we toch altijd een backup en niet het gevoel van 'een gemiste kans'. Bips omhoog, kussen eronder en even blijven liggen. Het 'moeten' presteren is zeker een dingetje hoor, hier gebeurd het ook! 

@love tennis na een jaar hebben wij al een afspraak gehad bij de huisarts en is man zijn zaad getest, dit was gewoon goed. Toen besloten nog even door gaan op de natuurlijke manier. Had eind maart opnieuw een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar toen met het inplannen daarvan kwam Corona om de hoek en heb ik telefonisch afgesproken dat de doorverwijzing klaar zou staan. Ziekenhuizen waren toch even dicht dus mocht bellen wanneer dit weer wat op gang zou komen om hem officieel door te sturen en afspraak te maken. Dit heb ik gisteren gedaan, maar door deze gekke cyclus deze keer gaf de assistente aan dat de huisarts mij zelf nog even terug zou bellen. Dit gebeurde uiteindelijk gisteren eind van de middag. Hij vond het nu ook echt wel tijd voor een verwijzing, dus die gelijk gekregen. Heb het ziekenhuis vanochtend gelijk gebeld, gaven ze aan dat mijn man ook een verwijzing moest hebben om een afspraak te kunnen maken. Maar die hadden we niet. Dus gelijk de huisarts weer gebeld en nu hebben ze de verwijzing van hem ook gelijk klaar gemaakt. Nu morgen ochtend poging twee voor een afspraak te maken. En dan begint het echt. Volgens de site is er bij ons geen wachtlijst, dus ben benieuwd hoe snel wij terecht kunnen. We zitten volgens mij goed zo in het noorden. 

Wil even zeggen dat het ontzettend fijn is dat iedereen er zo voor elkaar is! Dankjulliewel! 
En voor ook bedankt voor de link voor de foliumzuur, ga ik even naar kijken!
@wilkindje gefeliciteerd! Onzettend fijn nieuws! 

OMG WilKindje wat super gaaf! 3x is gewoon scheepsrecht en je mag nu gewoon keihard gaan genieten van een super zwangerschap vind ik. Hey is jullie gegund!
Kaatkaat het is nog even wachten wat er precies besproken gaat worden en hun advies wordt. Opereren of niet of IVF geen idee nog. Het wachten valt me nu nog redelijk mee maar komt denk ik ook omdat ik nu nog bezig ben met mn herstel. Ik heb ook een intake gehad voor accupuntuur.
Ikbendoutzen ja ben ook heel benieuwd. Trouwens hoe lang heeft het herstel bij jou geduurd en konden jullie het weer (voorzichtig)gezellig maken?
FleurBo het gaat goed pijn valt me echt reuze mee. Ik doe nog wel rustig aan ben snel duizelig en nog moe. Dus probeer goed naar mn lichaam te luisteren. 
Milaaa ik zat er behoorlijk strikt in maar ben een beetje gaan experimenteren om te zien waar mijn lichaam op reageert. Ik eet zoveel mogelijk gluten, lactose en soja vrij. Suiker probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden maar er moet ook geleefd worden dus af en toe in het weekend snack ik toch iets lekkers. Het is vaak wel afzonderlijk koken van mijn man dat maakt het soms wat lastiger. Maar overdag met ontbijt en lunch gaat hartstikke goed.
Ohno knuffeltjeee letterlijk zn knie vern**kt. Hopelijk valt het allemaal toch nog mee. Dit zijn altijd hele vervelende blessures. En wat balen van je verwijzing hopelijk kunnen jullie toch snel terecht. 

Terug
Bovenaan