Het is een poosje geleden dat ik gereageerd heb. De laatste weken was een periode van onzekerheid.
We staan vanaf eind maart op de wachtlijst bij de fertiliteitcentum. Wanneer we een oproep krijgen is onzeker, daarnaast vermelden ze op de internet site ook nog niet dat ze nieuwe behandelingen gaan opstarten, maar de behandelingen die al van start waren, deze gaan oppakken. Begin mei is de fertiliteitscentrum weer open gegaan. Ze geven aan niet te gaan bellen, wanneer gaan ze ons dan bellen voor een afspraak??
Ik heb vermoedelijk PCOS, nadat ik na 164 dagen geen menstruatie had gehad kreeg ik het advies van de gynaecoloog om 1 maand de pil te slikken. Hierdoor kwam wel een menstratie op gang. Na 48 dagen werd ik afgeglopen maandag weer ongesteld! Toch een fijn gevoel dat je lichaam toch weer wat oppakt..
Ik vind het best heftig allemaal, vooral die onzekerheid. Mijn vriend heeft afgelopen weekend uitgesproken dat hij twijfelt of we wel het medische traject in moeten gaan. Hij ziet er erg tegen op..
Ja we hebben het super leuk met ze tweeen maar gaan we er geen spijt van krijgen over een paar jaar dat we geen ouders zijn??
Alle emoties en gedachten gaan door mijn hoofd, wat moeten we nu? Wanneer krijgen we duidelijkheid van wat ik precies heb? Gaan we wel of niet een medische traject volgen..
Mijn situatie; In maart 2019 ben ik gestopt met de pil. Vooral de gedachte erbij we zien wel.. helaas bleef steeds mijn menstruatie langere tijd uit en vanaf januari 2020 naar de huisarts geweest, doorverwijzing gynaecoloog, begin maart werd de afspraak afgezegd ivm ziek zijn van de gynaecoloog, eind maart werd het een telefonische afspraak ivm Corona.
Mandarijntje; hoe is het bij jou? Al een poosje niks van je gelezen..