"De dames die al wat langer wachten....."

MJ wat rot! Het zijn al zo'n onzekere tijden, maar wat Knuffeltjee zegt blijf er over praten. Een van mijn beste vriendinnen had PCOS en is met tabletten heel erg snel zwanger geraakt terwijl de ander weer een heel lang traject in gaat. Als iemand eens kon voorspellen hoe het zou lopen. Heel veel succes iig, hopelijk kun je hier je hart een beetje luchten.

Vis welkom! Hopelijk kunnen jullie snel vooruit geholpen worden! 

Knuffeltjeee, hoe is het nu met de knie van je man? Wat klote zeg.. wij gebruiken soms idd ook spuitjes. Niet de meest romantische manier om een te proberen een baby te verwekken, maarja soms moet je iets. Toch?
Hoe is het nu met je roze verlies? Ik heb dat ook heel soms en volgens mijn gynaecoloog kan het geen kwaad. Maar als je het nooit hebt denk je waarschijnlijk wel, waar komt dit nou ineens vandaan?

Lotjejansen, zijn ze nu bezig met echo's maken? of waar zit je ergens in je traject. Had jij al spuit instructies gekregen? ik weet eigenlijk helemala niet of de gynaecoloog deze zal gaan zetten of ik toch zelf?
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is bij de apotheek. Maar je wilt er al liever niet komen voor deze dingen en dan ook nog zo. 
Tussen de groenten en de vleeswaren. Hahahahaha
Inderdaad pregnyl voor de eisprong. Dat is namelijk iets waar het bij mij ook knelt. Onregelmatige cyclus en de eisprong die meestal uitblijft. Dus wat dat betreft hoop ik dat pregnyl me daar bij gaat helpen. Al ben ik stiekem ook bang dat ik misschien weer te veel eitjes ga hebben en ze zeggen geen pregnyl te zetten? Ik snap hun punt dan wel, maar voelt dan wel als een domper. Vorige keer waren er een keer te veel eitjes en kregen we strikt het advies geen onbeschermde gemeenschap te hebben. Ik snap dat helemaal en zeker omdat onze dochter 9 weken te vroeg geboren is. Ze willen overal voorzichtig in zijn. Maar baal dan wel even als een stekker. We hadden soms ook 2 eitjes en daarbij mochten we gelukkig wel verder. Ergens hoop ik daar nu ook stiekem op. Ben wel klaar met de mallenmolen, maar zou toch graag 3 kindjes krijgen. Maarja je moet altijd iets hebben om te dromen toch?
Heb jij wel eens overstimulatie door medicatie gehad?
Spanned zeg IUI. Ik duim voor je dat alles goed gaat en jullie snel een positieve test in de handen hebben.  Hoe voel je je eronder?
Wilkindje, waaaah wat super super goed. Ontzettend gefeliciteerd. Hopelijk kun je van alles gaan genieten en is het deze keer echt een plakkertje. Het is jullie zo gegund. Ik duim dat het een plakkertje is. Heb je ergens last van?

Chacha, hoe gaat het met jou?

NWJ, fijn dat je meteen een verwijzing hebt gekregen en je man ook. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en een plan van aanpak. Voor je het weet is het 25 juni
Zwindo, ontbijt en lunch gaan bij mij ook wel goed. Avond eten is nog even proberen. Maar denk als je het een poosje doet dat het vanzelf gaat.  Althans dat hoop ik. haha
Hopelijk ontvang je binnenkort een brief van het ziekenhuis. Wachten duurt altijd lang, maar goed aan jezelf denken en op tijd aan de bel trekken als het te lang duurt. Laat ze daar in het ziekenhuis maar wat van denken(als ze dat doen), maar je moet nu aan jullie zelf denken. 
Doe je nog wel rustig aan? goed dat je vandaag rust neemt. 
Welkom Vis, wat fijn dat je gelijk een verwijzing hebt gekregen. Wanneer heb je een afspraak? Ook voor jullie hoop ik dat er een duidelijk plan komt.
MJ, vervelend dat je nog moet wachten en je eigenlijk verder wilt. 
Hopelijk kan je er toch goed over praten met je partner. Je moet het er samen over eens zijn, maar ik herken je verhaal wel. Mijn man was bij de eerste ook echt terughoudend en vondt de medische molen niet zo nodig. Zeker toen hij zijn productie ook moest laten controleren. Hallo, wie dachten ze wel dat ze waren om dat te verwachten. Maar uiteindelijk is hij toch overstag gegaan. Bij deze poging was hij ook wat meer terughoudend en had ook zoiets we proberen het nog wel even voor we aan de bel trekken. Gelukkig kan ik er wel goed met hem over praten.
Ik hoop ook echt dat jullie dat goed blijven doen en het niet tussen jullie in gaat staan. Je moet hierin echt je hart volgen. Wat zegt je hart momenteel? 

Ik was het wachten zat zoals ik een aantal post geleden zei. Gister heeft het vloeien doorgezet en mag ik morgen op controle komen. Ik was even bang dat het niet door zou gaan omdat de fertiliteitsverpleegkundige ziek is en de ander op vakantie. Maar ik kon dan alleen bij een gynaecoloog op controle komen op vrijdag middag, nouja is mij om het even. Ben er wel blij mee dat er weer iets gebeurt voor mijn gevoel. Hopelijk kom ik zo weer een beetje de molen in en starten ze iui ook snel op. 

Welkom op het draadje waar eigenlijk niemand bij wil horen, Vis! Gelukkig is dit een gezellig draadje en ik hoop.dat je veel steun aan ons gaat hebben! Spannend dat je aan de onderzoeken gaat beginnen. Laat t maar gewoon over je heen komen!
MJ fijn om weer wat van je te horen! Goed dat je partner uitspreekt dat hij twijfelt. Is heel normaal volgens mij, zeker bij mannen! Hij is misschien ook bang voor het onbekende van het traject? Wat belangrijk is om te blijven praten met elkaar en elkaar ook de ruimte te geven om t op de eigen manier te verwerken. Voor een man is het soms ook heel zwaar om je vrouw alles te zien ondergaan!

milaaa knie gelukkig oke. Ook geen roze bloedverlies meer gehad. Kan het er eens met vriendlief over hebben met die spuitjes... Ik woon op het platteland dus ik weet niet eens of de apotheek van mijn huisarts zoiets heeft... Anders moet ik langs de ziekenhuisspotheek maar dat wil je nu ook niet voor je lol. Ver rijden en een rij van meters...

‐--‐-----
Net er een lolletje over gemaakt. Zou ik het dan ook van zijn hand kunnen redden? ? Als hij komt spuit het niet bepaald ver maar loopt het zo over zijn hand... (Waar ik al dagen mee zit, met gewone seks moet het o zo voorzichtig want anders doet het zeer. De paar keer dat ik mee een handje hielp liep ie er aan te trekken of ie er ongeveer af moest. Why??)

Dankjewel om aan mij te denken lieve dames! Deze ochtend nod idd, maar nog steeds negatieve test! Dus geen utrogestan meer genomen en de menstruatiekrampen beginnen op te komen. Hopelijk snel bloedverlies en op naar een nieuwe ronde!
Zwindo, fijn om te lezen dat het beter gaat! Hopelijk snel inzicht in je traject!
Mj, ik denk idd typisch mannen! Alhoewel de mijne snel gekalmeerd was omdat ik over en weer naar de gyn moet?. Qua onderzoeken ging hij wel vlot mee.
Knuffeltje, goed dat z'n knie al beter is! Ik vermoed dat ze dat wel in elke apotheek hebben hoor? En anders online via newpharma ofzo. 

Oké allereerst: WilKindje gefeliciteerd!!! Wauw wat een knalstrepen. Echt heel tof, ik ga zoo hard duimen dat je nu gewoon een goede zwangerschap hebt en dat je snel kan genieten!!
Lief dat jullie naar mij vragen meiden! Ik ben even kopje onder gegaan weer. Heb me zo onwijs kut en down gevoeld, en eerlijk, dat doe ik nog steeds wel hoor. De miskraam is zondag op gang gekomen en was al weer vrij snel over. Moet zeggen dat de miskraam die ik in december had lichamelijk meer pijn deed, maar deze deed emotioneel echt veeeeeel meer zeer. Heb uiteindelijk nog contact gehad met de kliniek en wat antwoorden en andere medicatie gekregen, ik mag er nu aspirine bij slikken (kinder aspirine 100mg) dat schijnt te kunnen helpen tegen miskramen. Ben benieuwd of het werkt, want we mogen onze tweede cryo gelijk deze ronde al terug laten plaatsen. Ik gok dat dat over 2 weken al zou zijn dus dat is onwijs snel. Enerzijds heel fijn, anderzijds ook heel snel en hoop ik dat ik er tzt klaar voor ben.

Terug
Bovenaan