NWJ, fijn dat je meteen een verwijzing hebt gekregen en je man ook. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en een plan van aanpak. Voor je het weet is het 25 juni
Zwindo, ontbijt en lunch gaan bij mij ook wel goed. Avond eten is nog even proberen. Maar denk als je het een poosje doet dat het vanzelf gaat. Althans dat hoop ik. haha
Hopelijk ontvang je binnenkort een brief van het ziekenhuis. Wachten duurt altijd lang, maar goed aan jezelf denken en op tijd aan de bel trekken als het te lang duurt. Laat ze daar in het ziekenhuis maar wat van denken(als ze dat doen), maar je moet nu aan jullie zelf denken.
Doe je nog wel rustig aan? goed dat je vandaag rust neemt.
Welkom Vis, wat fijn dat je gelijk een verwijzing hebt gekregen. Wanneer heb je een afspraak? Ook voor jullie hoop ik dat er een duidelijk plan komt.
MJ, vervelend dat je nog moet wachten en je eigenlijk verder wilt.
Hopelijk kan je er toch goed over praten met je partner. Je moet het er samen over eens zijn, maar ik herken je verhaal wel. Mijn man was bij de eerste ook echt terughoudend en vondt de medische molen niet zo nodig. Zeker toen hij zijn productie ook moest laten controleren. Hallo, wie dachten ze wel dat ze waren om dat te verwachten. Maar uiteindelijk is hij toch overstag gegaan. Bij deze poging was hij ook wat meer terughoudend en had ook zoiets we proberen het nog wel even voor we aan de bel trekken. Gelukkig kan ik er wel goed met hem over praten.
Ik hoop ook echt dat jullie dat goed blijven doen en het niet tussen jullie in gaat staan. Je moet hierin echt je hart volgen. Wat zegt je hart momenteel?
Ik was het wachten zat zoals ik een aantal post geleden zei. Gister heeft het vloeien doorgezet en mag ik morgen op controle komen. Ik was even bang dat het niet door zou gaan omdat de fertiliteitsverpleegkundige ziek is en de ander op vakantie. Maar ik kon dan alleen bij een gynaecoloog op controle komen op vrijdag middag, nouja is mij om het even. Ben er wel blij mee dat er weer iets gebeurt voor mijn gevoel. Hopelijk kom ik zo weer een beetje de molen in en starten ze iui ook snel op.