"De dames die al wat langer wachten....."

Mandareintje, dikke knuffel meid! Het is verdorie niet eerlijk. Het is enerzijds fijn dat je snel terug aan de beurt bent, maar kan snappen dat het als 'te' snel kan aanvoelen. Geef het aan als het niet gaat he meid! Dat is echt geen schande. ?

Mandarijntje fijn om wat van je te horen. 

Mijn gevoel zegt dat ik wel graag een kindje wil. Een kindje om voor te zorgen, liefde te geven, te knuffelen en vooral te genieten van de ondeugd en een lach. 
Ik denk dat ik en mijn vriend nog regelmatig gesprekken over gaan voeren. Vooral omdat er om mij heen veel gevraagd wordt waar onze kleine blijft. We moeten toch een keer naar buiten gaan brengen hoe het zit. Soms denk ik; ik zeg het gewoon dan ben ik er vanaf.. Maar hoe lastig is het om te vertellen, ik wil dan ook niet dat iedereen het weet.. Wat zeg je wel of wat hou je voor je.. 
Pfff nog even flinke moed gaan verzamelen! Ja ik zit er wat dat betreft best door heen. Toch de gedachte om binnenkort contact op te nemen met de fertiliteitskliniek om te weten waar ik aan toe ben.. 

Mandareintje, ik leef enorm met je mee! Lijkt mij inderdaad ook vreemd dat je zo snel weer een terugplaatsing kan krijgen. Fijn, maar een miskraam is echt wel een emotionele rollercoaster. Over die aspirine heb ik laatst van een collega gehoord, dat werkt echt! Zonder aspirine kon zij geen vruchtje vasthouden en met heeft ze 2 zwangerschappen uitgedragen.
Dat is gelijk een voorbeeld van het punt dat ik wil maken richting MJ. Als je eenmaal over je problemen raat, dan komen de verhalen pas los! Op mijn afdeling dus 3 vrouwen die op de een of andere manier hulp nodig hadden om zwanger te raken of te blijven. Ik vond t ook doodeng om het er over te hebben, want ja je kunt ook onbegrip tegen komen, maar het gaf lucht en begrip. Maar goed, ik heb geleerd om me te uiten nadat ik 7 jaar geleden een bijna burn out had! Ervoor had ik dat nooit gedaan.

Mj, aan wie je het verteld is helemaal aan jullie. Ik zou zeggen, hou dat heel kleinschalig. Voor iedereen de boodschap we zijn er wel mee bezig maar we willen het er niet over hebben. Kies een hele goede vriendin uit om alles te bespreken. Zo voorkom je dat je slecht nieuws 30x moet vertellen. Of betrek alleen je ouders er in, hoewel dat ook wrijving zou kunnen geven omdat die misschien daarin toch iets te dicht bij staan. Een vriendin is toch objectiever. Succes!

Milaaa, super dat je eindelijk weet waar je aan toe bent!! Hoe gaat het nu verder?
Ik moest normaal bloed laten prikken vandaag, maar de priklocatie was dus nog gesloten.. Had dit nog gevraagd aan mijn gyn :'). Nu morgen dan maar! Nog steeds niet doorgebroken, ben sinds woensdagavond gestopt met de utro. Blijkbaar heeft m'n lichaam toch 3 dagen nodig om alles te laten starten. vorige keer op donderdagavond gestopt en dan zondagmiddag ongesteld. 

knuffeltjeeee: ik heb 1ml van die dunne maar vrij lang, kan ook 2 of 5 maar die zijn dikker geloof ik ?‍♀️ Zaad is meestal genoeg voor 2/2,5x spuitje van 1ml vullen ☺️

Terug
Bovenaan