"De dames die al wat langer wachten....."

Ik denk dat wij er van 2ml hebben, die zijn idd iets korter en dikker. Ik wist niet dat je kleiner had??. Ik ga er nu ook eens van 1ml bestellen, die kan je dieper inbrengen denk ik! Veel succes Knuffeltje ?

MJ, mijn ervaring is dat delen soms wel fijn kan zijn. Andere hebben soms wat meer begrip voor je gevoel. Maar dat is natuurlijk aan ieder voor zich. Ik ben er inmiddels best open over.

Chacha, hopelijk lukt het morgen wel om bloed te prikken en heb je snel duidelijkheid. 

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Vindt het wel wat spannend hoe het allemaal gaat lopen en hoe mijn lijf reageert op de gonal f. Maar goed meer dan afwachten kunnen we niet. 

Hier gaat het als een mallen te keer met onweer. Bij jullie?

Wij hebben een spuitje gebruikt met slangetje erop. Speciaal inseminatie setje besteld. 

Besteld via bol.com. We hebben er wel lol om gehad. Dat mocht het zo uitkomen dat ik zijn zaad dan toch nog kan redden, haha. Heel misschien ovu testen bestellen. Tenminste, coolblue geeft een smiley bij je eisprong toch? Het lijkt me teveel werk iedere morgen in een potje te plassen,maar als zon test ook in een keer bevestigd wat ik vermoed... Het voelt goed om dingen te verzinnen om de kansen te vergroten merk ik. Met teunisbloemolie ben ik inderdaad gestopt omdat ik het idee had dat het me alleen maar tegen werkte. En zo wachten we maar weer tot eind juni, en gelaten tot juli misschien meer duidelijkheid geeft. Ik hoop dat ik deze maand wel volgens schema ongesteld wordt. Gaan het zien...

Oja, en met mijn app, stel, ik wordt het 24e, en maand er op weer. Heb ik dan een cyclus van 30 dagen of 32 dagen?

Clearblue geeft idd een smiley. Vond ik zelf ook het duidelijkste, samen met de midstream van de action. De 'potjestesten' vond ik zelf ook een gedoe en de maand dat ik deze gebruikt heb, kreeg ik er een blaasontsteking bovenop :'). Dus die laat ik ook voor wat het is.
Dan zit je op 30 dagen! Telt jou app niet mee? Ik heb echt een overzicht van hoe lang elke cyclus was. en die maakt dan ook een 'voorspelling' voor de volgende maand, maar natuurlijk heb ik geen eenduidige cyclus :p

Milaaa fijn dat je verder kan! Spannend hè die hormonen! Meer dan het ondergaan kun je helaas niet, ben ik bang.
Knuffeltjeee Ik vond ovulatietesten prettig. Juist omdat je het dan zeker weet wanneer je ovuleert. Dat in combinatie met je app kan een mooi overzicht geven! Goed dat je de spuitjes hebt besteld en dat jullie er samen lol om hebben. 

Terug
Bovenaan