"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltje,
Ik bestelde ovulatietesten ook via bol.com of via de whekamp. Ik heb ze ook van de action gehad. Als deze een goeie streep gaven deed ik er 1 van clearblue met smiley langs om het zeker te weten. Al zei mijn fertiliteitsverpleegkundige pas dat niet bij iedereen ovulatietesten werken. Maar goed, dat is schijnbaar maar bij een aantal mensen.
Als je telt is het inderdaad 30 dagen. 
Tevens snap ik je gevoel helemaal. Even wegdromen en dan tot de realiteit komen. Maar blijf hoop houden! 
Lovetenis, wij gebruiken spuitjes omdat ik met regelmaat afknijp als mijn man klaarkomt. Helaas kan ik daar niks aan doen. Om onze kansen te vergroten proberen we het daarom zo. Zo kan het zaad er dieper in komen.

Aangezien ik meestal via mijn gsm reageer en nu via de laptop probeer ik op iedereen te reageren. Maar als ik iemand over sla, ik doe dat niet expres. 
Iemand van jullie ervaring met IUI? Ik twijfel namelijk zo wanneer we het juist doen om plezier te maken in bed? Vrijdag een echo en 2 dagen na pregnyl spuit als ik me niet vergis de iui. Maarja eerst dus kijken of het eitje vrijdag al groot genoeg is. Dat is nog afwachten. Maar stel dat we al wel eerder een eisprong hebben en hem daarom missen. Pfffff waarschijnlijk maak ik me er veel te druk om en moet ik het loslaten. Maar ik wil niet te vaak seks om de beste/meeste zwemmers te behouden. 

milaa ik gebruik anti-epileptica en de verpleegkundige daarvoor zei dat daardoor het moment van mijn eisprong kan verschillen. Dus wie weet werken ze dan niet bij mij... En misschien leg ik er dan wel teveel druk op...
Nog een dag of 10 en dan nod. 

Ik duim voor je knuffeltjeee! 
Ik had vaak volgens de ovulatietest al een eisprong gehad, maar volgens de meting en bloedtest van het ziekenhuis weer niet.
Dus ze zei dat het kon dat ze voor mij niet werkte. 

Welkom Suusx, veel meegemaakt al! Fijn dat je al een kindje mag hebben maar dat maakt de wens voor nog een kindje zeker niet kleiner! Hopelijk gaat t bij jullie ook snel de goede kant op! 

Mila, geen ervaring met iui. Wij gebruiken alleen de medicatie voor ovulatie inductie. Wel heel erg spannend om te mogen beginnen! 
Ik ben zondag helaas ongesteld geworden 10/11 dagen na het zetten van de ovitrel. Twijfel nu een beetje of dat niet te snel is.... morgen uitgangs echo en dan weer opnieuw beginnen.

Zondag had ik al een zwaar mentaal dagje, ik voelde me zo eenzaam en even heel zielig. Wat als het niet lukt, doemscenario’s bedenken, jullie snappen het wel.
Voel nu aan alles dat ik ongesteld ga worden..

@pennylane
Hoe is het bij jou? Voel je al iets?

@mandareintje veel succes met deze ronde!

@SuusX jij hebt ook al een rugzak met van alles zo te lezen. Eigenlijk hoop je hier niet te hoeven aansluiten, maar we kunnen elkaar wellicht met zn allen steunen. 

@knuffeltjeee ik heb ze gekocht bij plein, daar koop ik heel vaak dingen, je hebt drogistplein, dierplein, vaak hebben ze aanbiedingen.

Terug
Bovenaan