"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltje, ik moet zeggen dat mijn band met m'n nicht wel veranderd is sinds haar zwangerschap. We kwamen altijd wel goed overeen, maar toen we wisten dat we samen zwanger probeerden te worden is het wel veranderd. We zijn veel closer geworden en spreken nu ook vaak af. Dus het kan ook wel positief veranderen! Zij heeft nu al twee schatten van kindjes en is heel hard aan het supporteren voor ons. 

Lapjesendraadjes, jij ging toch starten met ICSI hé? Laat die menstruatie maar komen! Hopelijk goed veel eitjes en dan direct een plakkertje ;).

Ik mag maandag bellen voor een afspraak voor het sperma onderzoek en dan gelijk een afspraak maken voor het ontvangen van de uitslag met daarbij het behandel traject doorgespreken. Zelf vind ik wel bijzonder dat ik nog geen officiële onderzoeken heb gehad op PCOS. Waar wel het vermoeden van is. Verwacht dat ze dat dan ook gaan doen bij onze eerste afspraak bij de fertiliteit. Maar hier praten ze niet over. 

We tellen de dagen af.. 
Ik hoop voor mijn vriend dat hij ook zijn potje thuis mag gaan vullen. Zou het vervelend voor hem vinden om dat onder druk in het ziekenhuis te moeten doen, en dat vooral als het voor de eerste keer is.

ChaCha, ja ik ga inderdaad beginnen met ICSI. Ik kijk er enorm naar uit. Toevallig zei ik zondag nog aan tafel, hoe bizar het is dat we wellicht volgende maand al zwanger kunnen zijn! Ik bedoel, er is in mijn lichaam nog nooit iets bevrucht geweest en nu gaat er over een paar weken hopelijk een vruchtje geplaatst worden! 
MJ inderdaad bijzonder dat ze het gelijk over een behandelplan gaan hebben. Ga er maar vanuit dat je tijdens je eerste afspraak wat onderzoeken krijgt. Het lijkt er wel op dat je snel aan de beurt bent he? Fijn joh!!

Dat wordt nog wat bij ons. ?
Eerst waarschijnlijk nog maanden wachten tot we aan de beurt zijn. Maar het onderdeel zaad inleveren...
Vriendlief kan dus niet op commando, en als de druk mentaal echt te hoog is, dan wil het dus echt niet...
Ik mag hopen dat het in de maanden voor we aan de beurt zijn lukt om spontaan zwanger te worden en anders ben ik bang dat het echt zonder zaadonderzoek moet...

Lapjesendraadjes, echt bizar hè! Hoop dat het vlot voor je gaat meid!
Knuffeltje, ik hoop idd dat het gewoon nog raak is voor je!

Fijn om even te lezen hoe dat allemaal werkt met een potje inleveren. Geen idee hoe mijn vriend dat zou vinden en of het ook lukt ?
Tot nu toe geen probleem met het "moeten", maar een potje is wel anders idd.
Hier nog niet ongesteld, voel wel meer dan gister, ik heb dan ook zoiets van: kom maar door nu dan, dan kunnen we weer verder.
Straks toch nog een test doen dan, maar geloof er niet echt in ?

Terug
Bovenaan